"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Taitteluterrainia

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
bekkoh

Taitteluterrainia

Viesti Kirjoittaja bekkoh »

Väsynyt maiseman askarteluun, flockin liimaamiseen, sceneryn maalaamiseen tai styroksin leikkelyyn? Tahdotko silti pelipöydällesi tunnelmaa tuovia rakennelmia? Helppoa, ilmaista maisemaa, lähinnä taloja, paljastuu seuraavan linkin takaa: http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/fpm/archive

Periaatehan on siis se, että mallit vain tulostetaan, leikataan irti, taitellaan ja liimataan kokoon. Jos ei kärsivällisyys riitä omien, hienompien rakennusten tekemiseen, nuo leikkaa ja liimaa -talot ovat mainioita. Itse en niitä kylläkään käytä, teen omani hienommista materiaaleista hienommilla tekniikoilla, mutta esimerkiksi aloittelevalle pelaajalle nuovat voivat olla todella mukavia.

Bekkoh kiittää ajastanne.
54y-n0_t0-g04753d
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

ihan erilaisia kuin odotin. Nehän ovat hienoja :D mutta taian silti tehdä taloni muista materiaaleista. voisihan tuotakin kuitenkin kokeilla.

kiitokset linkistä.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Ei 'lauta, pelastit mut! Onneton maalaaja kun olen, voin nyt tehdä rakennukset noiden mittojen mukaan, ja liimata noita päälle!
Tuhannet kerrat Tuhannet kiitokset, nyt saadaan rakennukset näyttämään joltain!
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Large Target

Viesti Kirjoittaja Large Target »

Tässä on myös jotakin samalla tavalla kyhättäviä rakennuksia, ne ovat vain hieman yksinkertaisempia.
http://homepage.ntlworld.com/johnny.kid/index.htm
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Hiphei, näitä onkin kaivattu, sillä olen eri laiska enkä jaksa alkaa säätämään... Nyt voikin maastonteko helpottua..
bekkoh

Viesti Kirjoittaja bekkoh »

pauli, nuo billyn kuvat ovat alempaa b-luokkaa. Kyllä wizardeista taitaa tulla parempia. :) Kannattaa jollekkin kartongille ensin liimata muuten tulosteet, ennenkuin alkaa leikkelemään.
54y-n0_t0-g04753d
shuttle

Viesti Kirjoittaja shuttle »

bekkoh kirjoitti:pauli, nuo billyn kuvat ovat alempaa b-luokkaa. Kyllä wizardeista taitaa tulla parempia. :) Kannattaa jollekkin kartongille ensin liimata muuten tulosteet, ennenkuin alkaa leikkelemään.
no tottakai muutenhan se on ihan heikko koska paperi on niin semmosta vetelää et se menee kasaan
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Hyvä vihdoinkin löysin sen! Olen tuota sivua jo jonkin aikaa etsinyt. Kiitos, Bekkoh.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”