sopuli kirjoitti:os loopu taistelu on ötökät vs necronit ovat necroit voitolla selvästi, koska näistä nidit eivät saa ravintoa ja necronit ei tarvi luontoa elääkseen
--- Unohdat erään pikkuseikan... Tyranidit eivät jäisi tappelemaan Necroneiden kanssa.
Kun Linnunrata on syöty, Tyranidit poistuvat ja jättävät Necronit hallitsemaan jäljelle jääneitä kivipalleroita.
Muitakin rotuja jää todennäköisesti henkiin, mutta "voittajina" ovat Tyranidit ja Necronit.
Paitsi jos ihmiset, Eldarit, Tau ja ehkä jopa muutamat fiksummat Örkit tajuavat liittoutua yhteen ja vetää päihin sekä Nidejä että Necroja... Tuskinpa niitäkään hengiltä saataisiin, mutta riittää että niiden muodostamaa uhkaa rajoitetaan riittävästi.
Koska tämä viimememainittu on hyvin epätodennäköistä, niin Tyranidit syövät muut näiden taistellessa kaikki kaikkia vastaan.
Tässä aiempi postini aiheesta, lue läpi ennenkuin lähdet kommentoimaan niin et turhaan sano jotain mistä olen jo tietoinen.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... c&start=15
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.