Neuvoja aloittelevalle beastmen pelaajalle
-
Dragonslayer
Neuvoja aloittelevalle beastmen pelaajalle
Minulla on jo 3500 pisteen empire armeija, nyt päätin käydä keräämään sen lisäksi beastmenejä.
Minulla on jo:
Armybook
beastmen lord/hero
2xchaos beastmen regiment
Kuinka tästä eteenpäin?
Mitä olisi viisas hankkia?
Osaatteko suositella jotain?
Vastassa ovat: Skaven, lizardmen, highelffit ja kääpiöt.
Minulla on jo:
Armybook
beastmen lord/hero
2xchaos beastmen regiment
Kuinka tästä eteenpäin?
Mitä olisi viisas hankkia?
Osaatteko suositella jotain?
Vastassa ovat: Skaven, lizardmen, highelffit ja kääpiöt.
-
Dragonslayer
BTW Beasteille olisi melko mielenkiintoinen tuollainen isomölli-armeija. Eli doombull kenraaliksi ja core täytetään minotaureilla ja kärryillä. Sitten centigoreja, dragon ogreja ja muita isoja hirviöitä niin tulisi hieno armeija. En vain tiedä toimisiko...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Tuossa vähän aikaa sitten pelasin armeijalla, jossa oli:
- 8 x GW-minotauri
- 6 x AHW-minotauri
- 8 x peikko
- 6 x Golfag's ogre
- 2 x petovaunu
- 1 x shagotti
Lisäksi oli pari herdiä, jotka ovat aika pitkälti pakollisia tässä konseptissa. Muuten yksi kotka voi surrata vapaasti yksikön taakse, eikä kukaan enää marssi minnekään, koskaan. On tuo aika lihaisa näky, mutta viimeistään kahdeksan peikon yksikkö syö aika järjettömästi pisteitä taktiseen kyvykkyyteensä nähden. Hauskaa rymyämistä on big guy -armeijalla pelaaminen. Ei kuitenkaan kovin palkitsevaa tai pidemmän päälle mielenkiintoista. Paras puoli lienee vastustajan ilme.
- 8 x GW-minotauri
- 6 x AHW-minotauri
- 8 x peikko
- 6 x Golfag's ogre
- 2 x petovaunu
- 1 x shagotti
Lisäksi oli pari herdiä, jotka ovat aika pitkälti pakollisia tässä konseptissa. Muuten yksi kotka voi surrata vapaasti yksikön taakse, eikä kukaan enää marssi minnekään, koskaan. On tuo aika lihaisa näky, mutta viimeistään kahdeksan peikon yksikkö syö aika järjettömästi pisteitä taktiseen kyvykkyyteensä nähden. Hauskaa rymyämistä on big guy -armeijalla pelaaminen. Ei kuitenkaan kovin palkitsevaa tai pidemmän päälle mielenkiintoista. Paras puoli lienee vastustajan ilme.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Mielenkiintoinen lista. Itse olen kakkosarmeijaksi harkinnut petomiehiä, mutta pikkupukit eivät tahdo kiinnostaa. Minotaurit ja centigorit (kentaurit) sen sijaan kiinnostavat, kun tulee mieleen kreikan mytologia (I adore it). Myös Dragon Ogret ja etenkin Shaggoth ovat hieno näky taistelukentällä. Tuo listasi olisi muuten oivallinen, mutta vähentäisin ehkäpä peikkojen määrää ja ottaisin centigoreja tilalle. Lisäksi Golfag's ogret voisin vaihtaa normiogreihin. Lisäksi isoja figuureja on mielestäni antoisampaa (ja mukavampaa) maalata. En sitten tiedä kuinka mukavaa niillä olisi pitemmän päälle pelata, mutta ei kai se into heti lopahtaisi.
Laitetaan harkinnan alle...
Laitetaan harkinnan alle...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
- Teonanacatl