"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miun örkkejä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti N
Ylläpitäjä

Miun örkkejä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Miltäs näyttää so far? Proitten ei tarvi kommentoida :) Figut on puhtaasti pelaamista varten :) Niijoo, nui beissit tulee todellkain sit vähä hienommaks ajan myötä (ei ittestään tosin) :)

http://c-camp.org/~weekender/orkit/orkit.jpg (1024x768)

Kharon: Tuolla takana ne sun wraithit on :) Ku ne sais viel postiin asti :?

Ehkä mä laitan näitä kuvia vähä liian aikasin... noh, viikko nii nuo on kaikki ruodussa ja sit uutta kuvaa tänne.
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Ei noissa mitään vikaa ole. Hampaat pisti vain silmään, koska harvoin näkee örkkejä, joilla suuhygienia on noin hyvä! Itse käyttäisin hieman kellertävää valkoista (bleached bone on mainio tähän tarkoitukseen), mutta se nyt on makuasia millaiset hampaat figuillensa maalaa. Toki aina on varaa parantaa, mutta pelikäyttöön nuo ovat sopivia, ei ihan viimeisen päälle high lightattu tms, eikä ihan sutimalla maalattujakaan.

Ja iso plussa noin isosta ja selkeästä kuvasta. Lähetä ihmeessä lisää heti kun uutta tavaraa valmistuu.
Matti N
Ylläpitäjä

Juuh, laitan tottakai. Ja olin kyllä vähän itekkin äimissäni ku tuommosella ikiwanhalla digikameralla noin hyvän kuvan sain... Kameran max reso on tuo 1024x768.. :?

Mutta joo, kertokaas kuinka noi kirveitten varret olis parasta maalata? Beastial Brown ja black ink on varmaan liian tumma, mites Sneikbait Lederhosen ja black ink? (Ei oo brown inkkiä, onko hommaamisen arvonen?)
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Kokeileppa miniaturepaintsin suklaan ruskeata. Musta se on oikein hyvä väri kirveen varrelle. Sitä mustan päälle ja sitten pieni highlight nahan ruskealla.

Kirveen terillekin kannatta tehdä jotain. Maalaa vaikka laimealla mustalla/mustalla inkillä(jos hyllystä löytyy) ja siten vähän laimeata ruskeata sinne tänne, niin hyvä tulee.
Northen

Viesti Kirjoittaja Northen »

Voisit maalata jollain tumman ruskealla esim bestial brown on hyvä ja scrched brown kans, sit dry brussaat siihen highlightin vaikka snakebite leatherilla.
Matti N
Ylläpitäjä

VonCarstein kirjoitti:Kokeileppa miniaturepaintsin suklaan ruskeata. Musta se on oikein hyvä väri kirveen varrelle. Sitä mustan päälle ja sitten pieni highlight nahan ruskealla.

Kirveen terillekin kannatta tehdä jotain. Maalaa vaikka laimealla mustalla/mustalla inkillä(jos hyllystä löytyy) ja siten vähän laimeata ruskeata sinne tänne, niin hyvä tulee.
Ajattelin kokeilla semmosta että drybrushaan jotain mithriliä siihen ite teräosaan niin että näyttäis että sillä on jopa lyötykin joskus jotain. Eli tavallaan semmosta kulumaa. Sit ei olis muutenkaan tuo terä niin tumma. Kai.
J.K.

Viesti Kirjoittaja J.K. »

Noi on hienoja! Hampaiden värin itse laittaisin kyllä BleachedBonella mutta makuasia 8) Hienoja!
"Fear Me Mortals For I Am The Anointed Favoured Son Of Chaos.."
Kapteeni K.

Viesti Kirjoittaja Kapteeni K. »

Weekender kirjoitti: Mutta joo, kertokaas kuinka noi kirveitten varret olis parasta maalata? Beastial Brown ja black ink on varmaan liian tumma, mites Sneikbait Lederhosen ja black ink? (Ei oo brown inkkiä, onko hommaamisen arvonen?)
En kommentoi figuja, kun et sitä halunnut, joten neuvoja tulee vain tuohon.
Bestial brown pohja jota sitten highlighttaat sekoittamalla siihen bleached Bonea ja maalaat tuon niihin varsiin puujuovina. Helppo, nopea ja näyttää hyvältä.
Maalien hankkimisesta vielä sen verran, että koskaan ei voi olla liikaa eri värejä. Kaikki on hankkimisen arvoista (GW:ltä tosin vain jotkut harvat).
Itselläni taitaa olla sellaiset 200 eri purkkia (tosin jotain värejä on monta (mustia varmaan lähemmäs 10).
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
shakal

Viesti Kirjoittaja shakal »

Aika suloisia... Mutta todellakin.. en usko että örkeillä on hammasharjaa että hammaslääkäriä :wink:
He comes from the night, raising his scythe!
Kharon
Viesti:

Re: Miun örkkejä

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Weekender kirjoitti:
Kharon: Tuolla takana ne sun wraithit on :) Ku ne sais viel postiin asti :?[/size]
Ah! Miun Wraithit! 8O

Ja muuten aika ihailtavaa että joku maalaa baset *ennen* varsinaisia figuja. Meikällä ne olisi onnellisesti tuhriintuneet jo useaan muuhun väriin ennen kuin figu olisi valmis :roll: Mutta joo flockihan siinä sinullekkin nyt ainakin varmaan päälle tulee kun sanoit ettei ne ole vielä valmiit? Siistiä työtä jokatapauksessa. Ehkä turhankin siistiä... esim juuri noihin aseisiin tekisi terää laimennettu black wash, kuten jo mainittiin.
Matti N
Ylläpitäjä

Kharon: Juuh, taisin pyytää vähä liian vähä kun sain noi maalit ihan kokonaan pois. Lähes ku blisusta ottais. Mut deal is a deal. Yritän saada ne sinne postiin nyt mahollisimman pian.

Juuh, no emmätiä mikä on mutta kyl mä voin noi baset maalata noin alkuun, en mä saa niitä tuhrittua, ainakaan paljoa. Ja nuo olikin vaan sitä varten että näkee mimmonen se figu on ku base on kirkas.

Siinä on nimittäin aika iso ero jos on musta base ku vertaa tommoseen kirkkaampaan baseen. Siis ero miltä se figu näyttää. Varsinki ensimmäiset mitä maalaa, kun ei oo hajua mitä ne olis sit lopullisesti, kun base on valmis. Hirvee selitys taas mulla eikä mitään järkevää tule ulos ;)
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Weekender kirjoitti:Kharon: Juuh, taisin pyytää vähä liian vähä kun sain noi maalit ihan kokonaan pois. Lähes ku blisusta ottais. Mut deal is a deal. Yritän saada ne sinne postiin nyt mahollisimman pian.;)
Joo, eiköhän siitä muutaman erkki hyvästä maalinpoistosta liikene ;)

Juuh, no emmätiä mikä on mutta kyl mä voin noi baset maalata noin alkuun, en mä saa niitä tuhrittua, ainakaan paljoa. Ja nuo olikin vaan sitä varten että näkee mimmonen se figu on ku base on kirkas.
Siinä on nimittäin aika iso ero jos on musta base ku vertaa tommoseen kirkkaampaan baseen. Siis ero miltä se figu näyttää. Varsinki ensimmäiset mitä maalaa, kun ei oo hajua mitä ne olis sit lopullisesti, kun base on valmis. Hirvee selitys taas mulla eikä mitään järkevää tule ulos ;)
Itseasiassa juu, on sulla pointtikin tuossa sekamelskassa :D Figu näyttää aina keskeneräiseltä jos sen basea ei oo maalattu. Base vaikuttaa loppujenlopuksi aika paljon figun olemukseen, kyllä kyllä.
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

Totta!

:arrow: esim. huonommin maalatun ukon saa näyttämään hyvältä jos on hyvä base. Ja armejan saa näyttämään armejalta jos niissä on samanlaset baset. Ja hienosti maalattu nappikin voi näytää "tyhjältä" jos sen pohjaa ei olla koristeltu kukkasin ja seppelein.
"Summon my army Lich"
Matti N
Ylläpitäjä

Ne nappi juttu on splitattuna YFK:ssa. Meni niin OT:ks :)
Kelpo

Viesti Kirjoittaja Kelpo »

Yritäppä jotakin nappia maalatessasi huviksesi pistää vihreään noin 1/3 bestial brown maalia. Mielestäni paljon örkkimäisempi ihonväri tulee moisella.

Hampaista saa kelvollisen pistämällä bestial brown pohjalle bleached bone drybrushin tapaisen ja kirveen varret saanee toimiviksi hiukan tummennetulla bestial pohjalla jonka päällä normi bestial drybrushi.
Naapurin viljat vei halla

tralalalalalla
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Hyvät hampaat tulee, kun pohjamaalaat mustalla ja sen jälkeen kuivaharjaat valkoisella reilusti. Lopuksi kuivaharjaat päälle vielä bronzed fleshillä. Mitä ihonväriin tulee, niin olen itse pohjamaalannut chaos blackilla ja sen päälle dark angels greenillä. Lopuksi kuivaharjaan snot greenillä ihon joiltakin osin.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Matti N
Ylläpitäjä

Täs on mun tsamppioni. Kuvat on aivan järkyttäviä, ketään ei pakoteta niitä kattoon, ne vaan siis on tuolla :)

http://c-camp.org/~weekender/orkit/boss/

Edit: sinne on menossa pian uudet kuvat, että hold on.
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Kivan näkönenhän toi bossi on. Tosin ite varmaan washaisin enemmän tota ihoa. Näytti epäilyttävän vaalealta. Sitten sitä washin jälkeen vois highlaitata varovasti.
Matti N
Ylläpitäjä

Nyt siellä on image14 ja image15 vähä parempia, mutta silti ihan paskoja :D
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Weekender kirjoitti:Nyt siellä on image14 ja image15 vähä parempia, mutta silti ihan paskoja :D
Totta, kaikki on jotenkin sumeita. Milläs kirppiskameralla kuvaat noi :wink: ?
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”