"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

RoPeCon entry - Slaanesh Hellcannon

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

tube kirjoitti: Nythän se on iso molo, jossa on yksi demonette. Miten se pääsee taistelukentälle? Ryömii kuin mittarimato? Millä se pysyy tuollai etukenossa (liimalla?)?
Kyl se ois pysyny muutenkin pystyssä (painopiste on itse figulla juuri ja juuri sil puolel, et pysyy pystys, onhan tuol toi hellcan1.jpg, jossa se on maalamatta ja alustatta ja se pysy noin ihan itsestään).

Mikäli taas puhutaan pelikentällä "realistisesti", niin ei ois minusta kovin vaikeaa kuvitella, että tuolla alla on jotkut lonkerot, jotka lukitsevat mönkijän paikalleen ja tarvittaessa pomppaa irti maasta. Pelitekniset ominaisuudet olisi kyllä hyvin helppo selittää - tavalla tai toisella, mutta se ei liene oleellista. Onhan muitakin virityksiä (niin konversioita kuin alkup. GW:tä), joita on vähän paha selittää. Oleellisena erona lienee kuitenkin se, että tässä koitettiin jotain erikoisempaa ja shokeeraavaa, mikä vaatisi tavallista enemmän huomiota & ideoita myös toteutukseen ja jos ratsastetaan yhdellä idealla (ts. surffauksella), pitäisi huomion kiinittyä siihen.

Miten siis tuohon pisteeseen sen ois saanut keskittymään? Jättämällä molon tyngäksi, jolloin se ei olisi enää kokonainen ja sikäli se vaikuttaisi olevan sivuosassa?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Jos tuo on Hell Cannon minä olen joulupukki!Ei tuolla kyllä kehtaisi pelata? :D
Gragh is back.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Onkos itse konvattu vai ostettu suoraan kaupan (ei minkään GW:n jälleenmyyjän) hyllyltä? :)
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Blackguard kirjoitti:Onkos itse konvattu vai ostettu suoraan kaupan (ei minkään GW:n jälleenmyyjän) hyllyltä? :)
Suosittelen lukemaan topicin aiempia viestejä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... ht=#323565

Nyt topikki on elänyt aikansa ja tää nousee varmaan harvinaisen varmasti kuoleesta, ellei abloyta laiteta kehiin, joten taidanpa ilmiantaa nyt topikin ja pyytää lukituksen.

Asia on loppuunkäsitelty, rakentavaa keskustelua, jossa tää teos ois pääosassa tuskin enää kehittyy. Mikäli aletaan keskustelemaan figujen alueiden rajoista tms. on tää toki esimerkkinä ihan kelvollinen, mutta koska tää on galleria osio ja tuolla on parempia osioita noiden asioiden puimiseen (ja sielhän on jo hitusen puitu), niin lienee kaikille parasta lukita tää.

Kiitokset palautteesta ja keskustelusta.

[Kyl.]
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”