Pelaan luultavasti lähiaikoina vampirecountteja vastaan skaveneilla. Ja kysymys kuuluu:
Kun Necromancer "nostattaa Luurankoja tai zombeja, niin mitkä aseet niillä on? Saako "nostattaja" valita aseet (spears tai handweapon),vai onko se joku tietty sääntö kirjassa sanottu.
Undeaddien "Ylösnousemus"
Eli Näin:Hukka kirjoitti:Niillä on samat aseet kuin niillä zombeilla johon ryhmään necromancer herättää lisää zombeja. (sekava lause, toivottavasti tajusit)
Esim. Necromancer on liittynyt luuranko yksikköön, jolla spearit ja kilvet. Hän päättä "nostattaa" läheiselle kukkulalle muutaman luurangon. Loitsu onnistuu. (onko se edes loitsu?) Luurangot nousevat mullasta maan, ja kappas niillä on luisevissa kourissaan spearit ja kilvet.
Vaan mitä tapahtuu jos hän päättää "nostattaa" zombeja? Vai voiko edes?
On loitsu, nimeltään Invocation of Nehek.Grey Seer kirjoitti:Esim. Necromancer on liittynyt luuranko yksikköön, jolla spearit ja kilvet. Hän päättä "nostattaa" läheiselle kukkulalle muutaman luurangon. Loitsu onnistuu. (onko se edes loitsu?) Luurangot nousevat mullasta maan, ja kappas niillä on luisevissa kourissaan spearit ja kilvet.
Tämähän tietysti löytyy hyvin selvästi kirjastakin, mutta se menee niin että jos olemassaolevaan yksikköön nostaa lisää niin niillä on samat varustukset kuin muillakin siinä yksikössä ja jos kokonaan uuden yksikön tekee niin niillä on vain kilpi + hw.
Sillä ei ole merkitystä missä itse necromancer on.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Invocation of Nehekillä on kolme voimakkuutta, joista loitsija saa valita mieleisensä, sen jälkeen loitsulla on kolme efektiä, joista se tekee yhden loitsijan päätöksen mukaan:
1. Nostattaa uuden yksikön skelluja tai zombeja (1 - 3 D6 kpl, zombeja +1/noppa). Vähintään viisi muodostaa uuden uniitin (ja sille määritetään victory pointit), muuten ei yksikköä synny. Rajattu säde loitsijan ympärillä, mutta losia ei vaadita.
2. Nostattaa lisää skelluja tai zombeja olemassa olevaan yksikköön. Nostettavien määrä on sama kuin edellisessä, mutta vahvistukset kantavat samoja aseita kuin yksikössä ennessään olevat (skeletoneilla on upgrade keihääseen ja kevyeen panssariin). Vahvistukset eivät myöskään vaikuta yksikön victory pointien arvoon.
3. Palauttaa 1 - 3 woundia epäkuolleelle modelille.
Loitsu on Necromancy loren ensimmäinen loitsu, joten halukkaat saavat sen aina.
1. Nostattaa uuden yksikön skelluja tai zombeja (1 - 3 D6 kpl, zombeja +1/noppa). Vähintään viisi muodostaa uuden uniitin (ja sille määritetään victory pointit), muuten ei yksikköä synny. Rajattu säde loitsijan ympärillä, mutta losia ei vaadita.
2. Nostattaa lisää skelluja tai zombeja olemassa olevaan yksikköön. Nostettavien määrä on sama kuin edellisessä, mutta vahvistukset kantavat samoja aseita kuin yksikössä ennessään olevat (skeletoneilla on upgrade keihääseen ja kevyeen panssariin). Vahvistukset eivät myöskään vaikuta yksikön victory pointien arvoon.
No tämä valaisi tieni lopullisesti.Murhe kirjoitti:Invocation of Nehekillä on kolme voimakkuutta, joista loitsija saa valita mieleisensä, sen jälkeen loitsulla on kolme efektiä, joista se tekee yhden loitsijan päätöksen mukaan:
Nyt olen perillä näistä Nostatuksista....