BB: Human team roster 1000k

Tonton

BB: Human team roster 1000k

Viesti Kirjoittaja Tonton »

Elikkä haluaisin tietää onko alla oleva lista laillinen tai edes käyttökelpoinen :D.

Butchers1000 K$ - Humans Team

1 Ogre @ 120.0 K$
#Mighty Blow; #Thick Skull
#Big Guy [0.0]
#Bone-Head [0.0]
#Throw Team-mate [0.0]

1 Thrower @ 70.0 K$
#Sure Hands; #Pass

1 Lineman @ 50.0 K$

1 Lineman @ 50.0 K$

1 Lineman @ 50.0 K$

1 Lineman @ 50.0 K$

1 Lineman @ 50.0 K$

1 Catcher @ 70.0 K$
#Catch; #Dodge

1 Catcher @ 70.0 K$
#Catch; #Dodge

1 Blitzer @ 90.0 K$
#Block

1 Blitzer @ 90.0 K$
#Block

1 Head Coach @ 240.0 K$
Fan Factor (x6); Re-roll (x2); Apothecary; Cheerleaders (x3)

Team Rating: 100

Total Team Cost: 1000.0

Kertokaa minulle mielipiteenne.
Death to the false Emperor
Vesto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesto »

Kyllähän tuo ihan toimivalta tiimiltä näyttää, ainoana pakollisena muutoksena tulee mieleeni Cheerleadereiden poisto ja säästyneiden rahojen siirto FF:ää nostamaan.

Korkealla Fan Factorilla saa otteluista enemmän rahaa ja lisäksi FF:ää tarvitaan useammassa Kick Off -taulun tuloksessa kuin Cheerleadereita (joita tarvitaan vain yhdessä ja siinäkin FF:n ohella).
Taikasormuksissa on - taikaa, ne ovat harvinaisia ja merkillisiä.
veron

Viesti Kirjoittaja veron »

Jep, kuten vanha kettu Vesto sanoikin, cheerleaderit roskiin ja faneja tilalle.

Itse harkitsisin myös mielummin aloittamista kolmella RR:lla, joko pelaajapaikkojen tai apon kustannuksella.

Nimim. re-rolleja ei voi koskaan olla liikaa
Tonton

En aio editoida sitä listaa tuohon koska se on ab:llä niin editoin sinne. Muutkin voivat lähettää kommentteja.
Plissken

Viesti Kirjoittaja Plissken »

Itse vaihtaisin catcherit linjamiehiin ja cheerleaderit pois jättämällä hommasin vielä yhden linjamiehen lisää. Lopuilla rahoilla FanFactoryä isommaksi.
Ihmisillä kun on suht kehno panssari, niin knock outissa (ellei jopa hautausmaalla) on nopeasti porukkaa.
Yksikin onnekas isku vastustajalta (ja niitähän tulee), niin linjamiehesi/blitzerisi on teholla.
Ja jos vielä oma noppaheitto pissii ja Ogresi seisookin tumput suorana kentällä, niin huomaat pelaavasi jo kahden pelaajan alivoimalla.
Lekuri on ihan must. Itse luotin liikaa hyvään tuuriin ja jouduinkin pelaamaan puolet liigan peleistä alivoimalla ja vain yhdellä blitzerillä. Joka matsissa tuli vähintään yksi kuollut.
Call me Snake
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Ja mielipiteitä löytyy yhtä paljon kuin miehiäkin :). Itse jättäisin yhden catcherin, sillä kuitenkin on nopeutta jota muilta puuttuu. Yhden catcherin ja yhden blitzerin vaihtaisin pois, tilalle pari perus-linjamiestä ja re-roll. Linjamiehet kuitenkin ovat aivan pätevää tavaraa, ja sopivalla re-roll-arsenaalilla varustettuna pystyvät myös kohtuulliseen pallonkäsittelyynkin. Itse en myöskään Ogrea aloittavaan joukkueeseen laittaisi, mutta antaahan tuo hieman lyöntivoimaa, silloin kun muistaa että peli on käynnissä. Itse vaihtaisin sen blitzeriin ja vielä yhteen re-rolliin.
Tonton

Tämä kylläkään ei ollut mikää liiga lista että pelattiin kaverin kanssa ihan huvin vuoksi vain. Mutta täytyy katsoa mitä aion tehdä teidän neuvoillanne ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”