IG VS Chaos (Khorne)
IG VS Chaos (Khorne)
Elikkäs kertokaas mulle jotain taktiikoita KhÖrniä vastaan... Kyllä tiiän ettei missään nimessä lähitaisteluun. Ja Ampuu koko ajan mahdollisimman paljon... Miten Blood Thister (en osaa nyt kirjottaa) Kaatuu helpoiten ja se Betrayer. On vaa tullu tommone mielee et Chaosta on vaikee IG:llä kaataa. eli taktiikoita kiitos.
Muoviukkoihinko ei kannata pistää rahaa?!?
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
Eräillä sitä on ;D
P.S. Olen N00B Joka kyselee kaikkee tyhmää ja yrittää perustaa IG armyy...
- Henri Ketonen
Ota Leman Russ tai pari tai kolme ja ammu berserkit tuhannen silpuksi. Lasertykkiä et plasmagunia matkaan perusjoukoille ja niillä ammut Thirsterin (ammu Daemonhostin yksikkö ensimmäisenä, jos saat Hostin tapettua niin Thirsteri tulee hiukan heikennettynä peliin), peruskopot ja Kharnin jos ne eivät muuten kuole. AP 3 tai 2 tulivoimaa vaan paljon mukaan niin ei niistä maailmansyöjistä vastukseksi ole.
zqmfgb
Itse khorne-pelaajana olen kyllä yleensä helisemässä IG:tä vastaan. Ei muuta kuin istut kentän takalaitaan ja ammut kaikkea mitä näet. Mukanasi on tietenkin tankit ja pari pasiliskoa sekä julmetusti HW-teameja. Berzerkit ei tahdo millään pysyä Rhinossa (BFrenzy), joten kun ne lähtevät jalkaisin tulemaan kentän yli, niin ordnance-template on aika inhottava. Jos vastustajalla on mukana armoria/termiksia, on niissä niin paljon pisteitä kiinni, että maalitaulujen määrä vain vähenee. Lisäksi, kun 200 lasgunia ampuu tarpeeksi monta kertaa, niin kyllä power/termis armorikin pettää...
Naurat kun viholliset karjuvat ja ryntäilevät ympäriinsä bersekkeinä. Sitten ammut ne kilon kokkareiksi. Kolme ordnance lättyä ja sinkoja paljon. Lascannonia 'thirsteriin joka muuten on BBB:n säännöillä uskomaton one-shot-wonder. Se tulee, massacroi squadin ja sitten sweeppaa -> kaikki lascannonisi ampuvat sitä seuraavalla vuorolla. Tradeoff: 80-90 pts vs 2xx pts. Kyllä minulle kelpaisi.
Evolution was never true
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
Of all the lies they feed to you
What you see is what you do
Monkey me and monkey you
- figunarkki
IGeellä kunhan vaan on ihan pirusti jalkaväkeä, ja niillä sinkoja ja kranaatin heittimiä, HW tiimejä yms. tulivoimaa mukana, nii niillä tappaa ihan mitä vaan. Kyllä sadasta laukauksesta ainakin muutaman menee läpi munkilla vaikka mistä panssarista.
Kerran Hammerheadini räjähti kun sitä ammuttiin kranaatin heittimellä. Ihme munkki heitto.
Kerran Hammerheadini räjähti kun sitä ammuttiin kranaatin heittimellä. Ihme munkki heitto.