"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

vanhemmat ei anna kerätä figui

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Droez

Viesti Kirjoittaja Droez »

Plague Zombie kirjoitti:
Goblin fan kirjoitti:Meillä äiti näyttää aina vieraille mun ukot, ja pyytää mua esittelemään niitä
Munkin äitsykkä aina esittelee vieraille mun figuja, ja maalauskisan voitto diplomia, vaikka sitä itseään ei oikeasti kiinnosta yhtään :D
Sama homma, just nytkin mun täti on kylässä ja se mun mutsi ihan innoissaan näyttelee mun figuja ja kehuu mun maalaustaitoa...
Viribus uniti, yhteisepelillä kaikki sujuu
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

Joskus 6-7 vuotiaana mua kehotettiin alottaa warhammer tai warhammer40,000..

Naapurilla oli kataloogi kun olin 10 v. ja kattelin niitä pitkän aikaa..sitten mää pyysin lainaamaan sitä kataloogii johki pleikkapeliin jqa totta mooses se suostu!!

näytin sitä iskälle ja äiskälle ja papatin ettt toi on dark angel veteran sergeant ja toi se toi on tää..iskä sano ett sen veli(mun setä)oli pikkupoikana sitte maalaillu näitä..vähän aikaa sitte olin mummin ja vaarin möksällä ja otin kaikki warhammerit ja vehkleet mukaan ja maalailin ja kunnostin, ja mummi sano, ett oli sse sun setäs maalannu noita pikkupoikana..maalasin pupillii ukkelin silmään ja mummi tuli IHAN viereen kattoon ett noinn pientä ukkooko sä teet..

kandee siis kysyy iskältä tai äitiltäs, ett onks suvuss maalareita (mun mummi ja mummu ainaski on..) ja jos on , kannattaa puhuu harrastuksestA NIITTEN KAA..ja jos on, niin ssano jotain maalauksesta..kaikki maalauksesta, kyllä se varmaankin muutaman ukon ostaa :D
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Ja sitten kun mummi kysyy että mitäs nyt teet, niin sanot
"Tää tyyppi on just tappanu ton toisen, ja siks tällä on verta miekassa, ja tältä on pää irti, koska tuo tyyppi ampui sitä laaser pyssyllä" ;)
Sori OTista.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Bahir

Viesti Kirjoittaja Bahir »

Yksi hyväksi havaittu konsti.
Älä sano mitään vanhemmillesi; jos he marisevat kalleudesta älä ole kuulevinasi.
(en nyt tarkoita että harastus pitäisi salata porukoilta.)
-----
Kyllä he lopulta kyllästyvät omiin puheisiinsa ja kenties rupeavat ehä rahoittamaankin sitä
(Tosi mies ostaa figunsa itse!)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Bahir kirjoitti:Yksi hyväksi havaittu konsti.
Älä sano mitään vanhemmillesi; jos he marisevat kalleudesta älä ole kuulevinasi.
Varsin helppoa varsinkin niille, joiden ainoa tulonlähde on iskän tai äiskän rahapussi...
Toisaalta taas ne, joilla on omia tuloja, ovat harvemmin niin riippuvaisia vanhemmistaan, että niillä muutenkaan enää olisi juuri mahdollisuuksia kieltää figuharrastusta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
tietämätön

Viesti Kirjoittaja tietämätön »

Perustele figu harrastusta näin:kehittävää, parantaa englannin kieltä, opettaa luovuutta ja että et ole ainaskaan niin paljoa pahanteossa/koneella pelaamassa kun olet maalaamassa/pelaamassa/kokoamassa warhammeria ja että ostaisit figut omilla rahoillasi
mitä yhteistä on sammakolla,taskulampulla,hämähäkillä ja michael jacksonilla? v: kaikki nämä voivat olla partiopoikien teltassa hahahahahah
Pohjaan palanut

Viesti Kirjoittaja Pohjaan palanut »

Selittää sen että niitä maalataan ja että se on tarkaa taiteellista työtä, siittä minun äitini tykkäsi.

Kalliista hinnoista ei luulisi olevan niin paljoa ongelmaa kun ostat figusi itse.
Kuukausi maksuton MMORPG!!
http://www.roma-victor.com
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

no minun vanhemmat eivät oikein estelleetkään minua (voi niitä kultaisia vanhempia (: )
ja minulla raha ei ole oikein ongelma (ei pitäisi sanoa noin...) ja myös minun äiti piti siitä maalaamisesta.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Fujix

Viesti Kirjoittaja Fujix »

Aluks piti keskustella niinkuin kaikesta... mutta aika hyvin noi harrastukset ovat menneet läpi. Ymmärtiväthän he että ei viinaan ja tupakkaan mennyt silloin... Tupakkaa en polta vieläkään mutta viinaa kyllä tahtoo mennä vähän liikaakin välistä :(.
Yhdistelmänä voi toimia mutta ehkä ei niitä hienoimpia maastoja / figuja kannata pöydälle lyödä silloin. Tietysti yli 18 vuotiaille vain tämä.

VAROITUKSEN SANA: Tätä ei sitten näytetä äideille. Sillon hävis viimesetkin figu haaveet.
http://www.geocities.com/cari2k/Figuja/DSC01141.JPG ai jai... paha tapa :( :( :(

Plussaa mitä itse nään on tässä että:
Oppinut vähän maalaamaan, englanti parantunut, tavannut uusia ihmisiä ^^, ehkä ilman figuja ei olis sitä kaveri piiriä mikä on nyt :)(Kiitos GW:lle näistä hörhöistä!).

Paljon se antaa, mutta kyllä voi aika paljon välistä ottaakkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”