"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pisterajat

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Ole

Pisterajat

Viesti Kirjoittaja Ole »

Kun nyt on LOTR:issa niin ettei 750 pts enempää voi tuhlata yhteen armeijaan joten pitäisikö tuota rajaa siirtää että vaikka hyvien armeijassa vaik 1000 pistettä samoin kuin pahojan armeijassa ja siten sai lisää lössiä toisaalta tappelut kestäis pitempää ja turnaus vois kyl kestää päivii mut se olis ehkä kivempaa mut sitte nää megabattlet jäis tylsiks tai sit niist tulis valtavia.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Taitaa kaikkien mielessä olla se 500pts. turnaus-armeija. Eli kummassakin armeijassa yhteensä tuhat.

Eikös jenkeissä pelata niin, yhteispisteet ovat 600? Ja vain puolet pisteistä voi käyttä heroihin?
Sääntohän eliminoi monta kovaa hahmoa: Iso S, Iso B, Iso G, Ara, Boro, Ronsu...

Isoissa battleissa on tietenkin se etu, että noppatuuri ei vaikuta niin paljon voittajaan ja peli on yleensä tasaisempi. (Ainakin aluksi) Ja voisihan 1000pts. battlessa käyttää Isoa G:tä hyvällä omalla tunnolla. :)
The Captain
Valvoja

Re: Pisterajat

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ole kirjoitti:Kun nyt on LOTR:issa niin ettei 750 pts enempää voi tuhlata yhteen armeijaan joten pitäisikö tuota rajaa siirtää että vaikka hyvien armeijassa vaik 1000 pistettä samoin kuin pahojan armeijassa ja siten sai lisää lössiä toisaalta tappelut kestäis pitempää ja turnaus vois kyl kestää päivii mut se olis ehkä kivempaa mut sitte nää megabattlet jäis tylsiks tai sit niist tulis valtavia.
Välimerkkien käyttö muuallakin kuin viestin lopussa olisi sangen suotavaa.

Tuo 750 pisteen rajahan on olemassa vain turnauksissa, eli muualla voi ihan kaikessa rauhassa pelata 56 789 pisteen pelejä, kunhan molemmilla on käytössään sama pistemäärä tai skenaarion mukaisesti sopivassa tasapainossa. Turnausympäristöön nykyinen pistemäärä on sopiva juuri siksi, että pelit eivät venyisi kohtuuttoman pitkiksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kellokoneisto

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Ja, nytkin nuo pelit mennään niin tuli perseen alla, ettet kerkiä kuin 2-4 kierrosta tappelemaan...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

No en nyt tiedä... Ei ne pelit eivät kauaa vie, en esimerkiksi muista milloin viimeksi minulla olisi aikaraja mennyt umpeen(okei muistan, Sormuksen kantajassahan se)
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Pistemäärä kannattaa miettiä siinä mielessä, että miten pitkän pelin haluaa pelata. 500 pts. peleihin menee meidän peliporukassa 1,5 tuntia, mikä on normaali peliaika. Sitten megabattleihin meneekin +3 tuntia...heh!
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Meillä ainakin laajuskissa nopeutettiin Oberon sun kanssa joka pelissä peliä, koska aika oli umpeutua. Ja olin joka kerta viimeinen, [jonka olen tainnut pariin kertaan mainita.] mutta se johtuu ihan armeijastani. Alin Deffa on 6.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Aivan totta makkis, siellähän se aika viimeksi loppuikin :) mä oon ilmeisesti työntänyt sen kierroksen takaraivosta ulos huonona muistona... yhyy, hävisin... ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”