"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaoksen niksit ja kikat.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Höpsönassukka

Kaaoksen niksit ja kikat.

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Nonniin ,vaihdetaanpa papatus vaihde päälle... *klik* Niin että kun tuossa olen ajatellut alkaa tähän nelkytkoon hömppään (ennen fb puolella pelailin) ja päädyin armeijaan kaaos. Ai miksikö? no se on mysteeri. Ja tavitsisin (ihme kyllä) neuvoja koska voittaakin joskus haluaisin. Siis slaaneshiin päädyin ja fluffin takia erityisen vähän demoneja on joukossa. Ja sitte niihin neuvoihin, kyllä kaikki neuvot kelpaa! Ja sitte kysymyksiä:

1: Kannattaako normaaleille äijille (siin chaos space marineille(niille troop choiseille)) laitta close combat weapon ja pistooli vai pultteri?

2: Pärjääkö ilman demoneja kunnolla?

3: saako turnauksessa pelata slaaneshin armeijalla ilman että se on maalattu slaaneshin väreihin?

ja sitte normaalille hiljaisemmalle vaihteelle... *klik*
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
_BloodThirster_

Viesti Kirjoittaja _BloodThirster_ »

1. Suosittelen ehkä noille pultterii.
2. Itte asiassa. Kyllä ilman deemoneja pärjää, mutta suosittelen. Deemonit ovat hyviä lähi taistelioita ja kestäviä.
3. Ei väreil oo mitään merkitystä voit maalata ne miten tykkäät. Hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin harvoissa turnauksissa voi olla sillee, en kyl todellakaa oo koskaa kuullu semmosesta.

Slaaneshista en itte tie paljoo ku kerään Khornii.
Tms *Fin*
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tms *Fin* »

1. Kannattaa laittaa joillekkin close compat weapon ja pistooli (ite oon laittanu muutamalle bolterin yhteen käteen ja toisessa closis)...
2. Ilman Demoneja pärjää hyvin, jos vastassa ei oo mikään lähitaisteluun (hyviä closikses) hakeutua vastus kuten tyranidit (niitä vastaan kannattaa olla Khornen BloodThirster X) )...
3. Saa tietenkin! ei niitä tarvi maalata sen värisiksi kuin 'Eavy metal team tai GW on paketteihin/codexiin jne... Ajattele jos 2 pelaajaa joilla on Slaaneshit eivätkä ne keräis muita armejoita ja oís pakko maalata saman värisiks "oikeat" slaashet, niitä ei erottais muulla lailla kuin erin värinenpohja, pohjan alla ois joku merkki tai pohjaan ois kirjotettu nimet (niinkuin monet tekee)...
Iron Within! Iron Without!
Deetwo

Re: Kaaoksen niksit ja kikat.

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

rupu-ukko kirjoitti:1: Kannattaako normaaleille äijille (siin chaos space marineille(niille troop choiseille)) laitta close combat weapon ja pistooli vai pultteri?
Riippuu hyvin paljolti käyttötarkoituksesta, jos on ampuva ryhmä niin boltterit, jos lähistelevä ryhmä niin bp+ccw. Jotkut tosin laittavat heavyaseryhmille bp+ccw marineita, jos joku kiinni pääsee niin saa sitten lyödä vähän enemmän :) Makuasia loppupeleissä.
rupu-ukko kirjoitti: 2: Pärjääkö ilman demoneja kunnolla?
Tehokkaimmat kaaoslistat eivät käytä demoneita, lukuunottamatta ehkä demoniprinssiä. Mutta kyllä dempat ovat loistavia, varsinkin daemonetet ja bloodletterit... muut ovatkin tosin aikalailla kuraa, mukaanlukien greaterit.
rupu-ukko kirjoitti: 3: saako turnauksessa pelata slaaneshin armeijalla ilman että se on maalattu slaaneshin väreihin?
Kaaoksen yksi parhaimpia puolia on se että väritys ja muu sellainen saa olla aivan mikä lystää, kunhan niistä tietysti tunnistaa mitä ovat. Slaanesh armeijanhan ei tarvitse olla emperors children jolla on oma väriteema, vaan ihan omassa rauhassa saa keksiä omat värinsä ja teemansa... Kyseisen herran palvojat ovat kuitenkin tunnettuja erittäin monipuolisesta värikkyydestään :D
Turnaukset eivät kiellä luovuutta ja omia ideoita armeijoissa, eihän siinä olisi mitään järkeä :)
Tms *Fin* kirjoitti:2. Ilman Demoneja pärjää hyvin, jos vastassa ei oo mikään lähitaisteluun (hyviä closikses) hakeutua vastus kuten tyranidit (niitä vastaan kannattaa olla Khornen BloodThirster X) )...
Tyranidit nauravat moiselle ilmestykselle ;) Enemmän minua itseäni tyranidpelaajana pelottaa aspiring championit fistiensä kanssa.
Kaaosarmeija ei välttämättä tarvitse lähisvoimaksi demoneita ollenkaan, osaavat ihan omastakin takaa pistää vihollista solmuun.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Deetwo kirjoitti:Tehokkaimmat kaaoslistat eivät käytä demoneita, lukuunottamatta demoniprinssiä. Mutta kyllä dempat ovat loistavia, varsinkin daemonetet ja bloodletterit... muut ovatkin tosin aikalailla kuraa, mukaanlukien greaterit.
Kyllähän demoneita käyttävät listat voivat olla hyvinkin tehokkaita kunhan ne on tehty oikein...
Sitäpaitsi unohdit mainita loistavat Furyt, jotka ovat muuten rikollisen aliarvostettuja.

-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Abu kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:Tehokkaimmat kaaoslistat eivät käytä demoneita, lukuunottamatta demoniprinssiä. Mutta kyllä dempat ovat loistavia, varsinkin daemonetet ja bloodletterit... muut ovatkin tosin aikalailla kuraa, mukaanlukien greaterit.
Kyllähän demoneita käyttävät listat voivat olla hyvinkin tehokkaita kunhan ne on tehty oikein...
Sitäpaitsi unohdit mainita loistavat Furyt, jotka ovat muuten rikollisen aliarvostettuja.

-A
En väittänytkään etteivät voisi olla tehokkaita ;) Sanoinkin tehokkaimmat.. :) Itsekkin käytin lettereitä kun kaaosta pelasin ja aivan mahtavaa sakkia s5 power weaponeilla ja summonilla. *lups*. Furyjä ei ole tullut kyllä kokeiltua, ennemmin satsaisin lettereihin tai damonetteihin pisteeni (tosin toisinpäin sitten fbn puolella)... mutta saahan sitä itse ottaa mistä tykkää :D
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”