Figu(muka)taikauskoa
Pelin alussa pitää aina ottaa kasa noppia eteensä. Ne heitetään ja katsotaan, ne joista tuli 5 tai 6. Kaikki ne heitetään uudestaan ja taas valitaan isoimmat. Lopulta jää 1 noppa jolla heitetään sitten aloitus, puolenvalinta ja deployment. Shadowfield 2+ save heitän aina valkosella nopalla. 
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
ja difficult terrain heitetään aina isoimmalla punaisella nopalla ja AINA tulee 6". Ei ole toistaiseksi pettänyt kertaakaan..
Ja ainahan nopat pitää kalibroida tavalla tai toisella.. esim jos tulee 4 kertaa putkeen parillinen, niin sitten seuraava on kutonen... on mulla näitä paljon muitakin, mutta harvemmin on tarvetta käyttää, kun voitan muutenki (joo varmaan
)
Ja ainahan nopat pitää kalibroida tavalla tai toisella.. esim jos tulee 4 kertaa putkeen parillinen, niin sitten seuraava on kutonen... on mulla näitä paljon muitakin, mutta harvemmin on tarvetta käyttää, kun voitan muutenki (joo varmaan
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Iron Warriorien säännöillä? Jos niin, niin taisi olla minun serkkuni kyseessä. No se off-topicista. 8)jamopower kirjoitti:...bronze warrior mies...
Tätä nykyä käytän Vamppyyreillä vain mustia ja punaisia noppia, toimivat yksinkertaisesti paremmin
Ja senhän nyt tietää kaikki että jos heittää esim. 2+ armour saven ja sanoo että ykkösellä kämmää niin ykkönenhän siitä tulee.
Rouva Fortuna ei kuule kuin numerot:Kharon kirjoitti:Ja senhän nyt tietää kaikki että jos heittää esim. 2+ armour saven ja sanoo että ykkösellä kämmää niin ykkönenhän siitä tulee.
" Kunhan ei ykköstä ! "
(= gibberish gibberish ykköstä!)
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Tai sitten Lady Luckillakin on hieman huumorintajua... ;-)jullevi kirjoitti:Rouva Fortuna ei kuule kuin numerot:Kharon kirjoitti:Ja senhän nyt tietää kaikki että jos heittää esim. 2+ armour saven ja sanoo että ykkösellä kämmää niin ykkönenhän siitä tulee.
" Kunhan ei ykköstä ! "
(= gibberish gibberish ykköstä!)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Tämänhän kaikki tietävät...Kharon kirjoitti:Ja senhän nyt tietää kaikki että jos heittää esim. 2+ armour saven ja sanoo että ykkösellä kämmää niin ykkönenhän siitä tulee.
Mutta jos haluaa olla piru, tehdään näin: kun vastustaja on heittämässä jotain kriittistä, huudetaan joko "YKSI!" tai "KUUSI!", riippuen mitä haluaa vastustajan heittävän. Temppu on huutaa se juuri kun noppa osuu pyötään...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
-
Zymeth Salkir Dkhan
No jos olet se jota luulen niin tuo konsti tehoaa ;-) Pahuksen nolla pultit 6 S6 hiteillä...<grrrr....>Zymeth kirjoitti:Säilytän noppia omien figujeni vieressä, jokin outo Tzeentch-säteily siten vaikuttaa niihin ja korkeita lukuja tullee. Ld-testin kanssa onkin sitten vähän ongelmii.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Suuria lukuja hakiessa kannattaa tehä silleen et kattoo mikä noppa on heittäny viimeks huonoimman luvun ja valita se. Tämä perustuu siihen että nopalle tulee huono itsetunto kun se on taas jälleen pyörähtänyt ykköseen ja se haluaa väkisinkin kierähtää kutoseksi ja näyttää mulle nopille kuka on kingi. Sitten kun tätä heittoa vielä terästää jollakin rukouksella tai manauksella niin johan alkaa kutosta tulla!!
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Just...Ihan totta uskooko joku mokomiin?OneTrueDrunk kirjoitti:Suuria lukuja hakiessa kannattaa tehä silleen et kattoo mikä noppa on heittäny viimeks huonoimman luvun ja valita se. Tämä perustuu siihen että nopalle tulee huono itsetunto kun se on taas jälleen pyörähtänyt ykköseen ja se haluaa väkisinkin kierähtää kutoseksi ja näyttää mulle nopille kuka on kingi. Sitten kun tätä heittoa vielä terästää jollakin rukouksella tai manauksella niin johan alkaa kutosta tulla!!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
<shurg>Onnella. Tai huonolla onnella. KAIKKI heitosarjat on mahdollista(kyllä jopa 1000000000 ykköstä yhdestä monesta heitosta).OneTrueDrunk kirjoitti:hei miten muuten muka voi selittää ihan käsittämättömiä noppa heittoja??
No huh. Ei kai nyt kukaan tätä ketjua tosissaan ota....tneva82 kirjoitti:<shurg>Onnella. Tai huonolla onnella. KAIKKI heitosarjat on mahdollista(kyllä jopa 1000000000 ykköstä yhdestä monesta heitosta).OneTrueDrunk kirjoitti:hei miten muuten muka voi selittää ihan käsittämättömiä noppa heittoja??
(Eijei, nopat tottakai te olette yksilöitä ja ajattelevia olentoja... älkää uskoko mitä paha mies sanoo *paijaa noppia*
No enpä usko että tätä ketjua kukaan tosissaan ottaa, mutta onhan se hauska kuulla toisten tavoista, sillä vaikka en niihin usko, niin itse kuitenkin tulee tehtyä jotain uskomattomia juttuja noppien kanssa (Tosin sain eräästä psykopaatti testistä 45%).Kharon kirjoitti:No huh. Ei kai nyt kukaan tätä ketjua tosissaan ota....
(Eijei, nopat tottakai te olette yksilöitä ja ajattelevia olentoja... älkää uskoko mitä paha mies sanoo *paijaa noppia*)
Those who advance blind find trouble
Mä eilen liimasin pikaliimalla haroittavan pensselin karvat yhteen. Muut pensselit olivat kerääntyneet ympärille seuraamaan kuinka käy jos rupeaa harottamaan kolmen pensselinvedon jälkeen.
Tietystikkään minin W&N pensselit eivät olleet paikalla. Se olisi saattanut järkyttää aj pelästyttää niitä. Enhän minä nyt sitä halua. He saivat loikoilla rauhassa telineellään erillään muista pensseleistä.
...Ei muuten ykskään pensseli oo ees yrittänyt harottaa tänään... :twisted:
Tietystikkään minin W&N pensselit eivät olleet paikalla. Se olisi saattanut järkyttää aj pelästyttää niitä. Enhän minä nyt sitä halua. He saivat loikoilla rauhassa telineellään erillään muista pensseleistä.
...Ei muuten ykskään pensseli oo ees yrittänyt harottaa tänään... :twisted:
Jag känner en bot