Hobitti projekti!
Kiitosbottiins kirjoitti:ave tuo oli mahtava skenu.... aivan sairaan siistiä oli pelata tuota ja kuten kirjassa bard päästi smaugista ilmat pihalle..... smaugin olisi enää tarvinut tuhota muutama talo ja chieffi niin se olisi voittanut tasaista vääntöä...... kiitos skenusta....
Heitäs battlereportia jos jaksat, niin muutkin projektilaiset voivatlukea!
Mites säännöt muuten toimivat?
Ketä jäi henkiin?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
-
Sauron The Great
Uusia hahmoja ei luoto, varmaan siksi että niitä ei ole juuri tekemättä.LAndE kirjoitti:Laittakaa (uusista) valmiista hahmoista mulle YV:tä!!!
Olen ollut koko viikon reissussa ja oon ihan ulapalla...
Ketäs olisi vielä?
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Niin juu ne. En ehdi tehdä niitä vielä. Tehköön joku jos haluaa.AragornElessar kirjoitti:onkos Bertti ja Viljami jossain itse en huomannut.
- makkarafolio
Nyt astuu peliin Makkarafolio ja tuon uudet tuulet purjeisiinne, kun sain kirjan tuossa luetuksi. Onneksi tämä ei edennyt kokoajan niin nopeasti, kuin alussa näytti. Minullekin on vielä puuhaa. Hobitti projektin figut on saatava viimeisteltyä, jotta voidaan kaikki edes tehdä skenuja.
valmiit, puuttuvat
Thorin
Nori & Ori
Gloin
Oin
Bifur & Bofur
Dori
Dwalin
Bombur
Fili & Kili
Balin
Dain
Kotkakaput
Chieftain
Bard
Dwarfs of the Ironhills
Men of Dale
Men of Esgaroth
Wood elves
Kotkat
Tom, bertti ja viljami
Hiidet
Hukkaratsastajat
Hukat
Hämähäkit
Stonetrollit
Bodyguard of Bolg
3.Welffeille ei tehdä mitään? Onko sentinelit sun muut käytössä?
4.Hämähäkit?
5.Haltiakuningas=Thranduil?
6.Vastustan, että men of Dalelle tehdään eri säännöt! Niiden pitää olla Rohanilaisia. Ei vieroteta projektia niin paljon oikeasta pelistä. Joillekin Rhovanion maajussikansoille voi keksiä sääntöjä, mutta ei Dalelle taikka Esgarothille. Esimerkiksi Dale=WoR ja Esgaroth=WoG. Niin näistä voisi tehdä esim. Turnausarmeijan:
Chieftain of Esgaroth
Bard the bowman [Esim. King of men tai Captain of men]
8 WoE Jousilla
8 WoE Kilvillä
8 WoE Keihäillä
HYVÄT
Bilbo
Gandalf
Thorin
Nori & Ori
Gloin
Oin
Bifur & Bofur
Dori
Dwalin
Bombur
Fili & Kili
Balin
Dain
Kotkakaput
Chieftain
Bard
Dwarfs of the Ironhills
Men of Dale
Men of Esgaroth
Wood elves
Kotkat
Tom, bertti ja viljami
Hiidet
Hukkaratsastajat
Hukat
Hämähäkit
Stonetrollit
Bodyguard of Bolg
3.Welffeille ei tehdä mitään? Onko sentinelit sun muut käytössä?
4.Hämähäkit?
5.Haltiakuningas=Thranduil?
6.Vastustan, että men of Dalelle tehdään eri säännöt! Niiden pitää olla Rohanilaisia. Ei vieroteta projektia niin paljon oikeasta pelistä. Joillekin Rhovanion maajussikansoille voi keksiä sääntöjä, mutta ei Dalelle taikka Esgarothille. Esimerkiksi Dale=WoR ja Esgaroth=WoG. Niin näistä voisi tehdä esim. Turnausarmeijan:
Chieftain of Esgaroth
Bard the bowman [Esim. King of men tai Captain of men]
8 WoE Jousilla
8 WoE Kilvillä
8 WoE Keihäillä
Omaa "willin" (tuttu balrogista), eli Gandalfin ja kumppaneiden sorcerous blast ei tule helpolla menemään läpi...
OK. Näkyy olevan hyvä. Ja oikein mässäilette sen hyvyydellä, mutta miksi, oi miksi sitten se maksaa ainoastaan 210 pistettä? Sillähän mättää tuhansia pisteitä etenkin, jos se saa alleen vielä 300 pisteellä hiisiä. Pahinta on, että sitä ei voi woundata normaalisti. Kaikissa armeijoissa ei ole edes 4 mightia. Saati sitten, että ne käytettäisiin kaikki Smaugiin. Joten Olen sen kannalla, että tuota sääntöä muutetaan/otetaan pois taikka sitten nostetaan pisteitä. Antakaa nyt perusteluja.Monta woundia
Olen kirjoittanut nyt niin pitkästi etten jaksa enää. Ja jos keskusteluja käydään siellä Ircissä niin voisitteko lähettää yv:llä irccailijan ABC:n, en ole ikinä käyttänyt.
Esim. hiidet ovat mielesätni sovittu ihan Morian hiisiksi. Ja metsähaltiat menevät WD:n säännöillä, tuosta en ole varma.
Kotkakaput? Vois vetästä vaan yhden statlinen kotkille ja kaikki käyttää samaa rulea, eli ei mitään kapuja on mielipteeni.
"I agree with you on those Dale and Esgaroth things"
Hämähäkeille tais olla sackris heittäny jotain ehdotusta tosin en muista enempää.
Hukkaratsastajat muuten warg ridereitä, paitsi ratsastaja on hiisi (goblin), tuo on ehdotus.
Ja lopuksi Oberonin kirjoittama irccailijan ABC.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26678
Tulipa kirjoitettua sekavasti.
Kotkakaput? Vois vetästä vaan yhden statlinen kotkille ja kaikki käyttää samaa rulea, eli ei mitään kapuja on mielipteeni.
"I agree with you on those Dale and Esgaroth things"
Hämähäkeille tais olla sackris heittäny jotain ehdotusta tosin en muista enempää.
Hukkaratsastajat muuten warg ridereitä, paitsi ratsastaja on hiisi (goblin), tuo on ehdotus.
Ja lopuksi Oberonin kirjoittama irccailijan ABC.
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=26678
Tulipa kirjoitettua sekavasti.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Itseasiassa olen tehnyt säännöt jo Dalelaisille ja Esgarothilaisille.
Itse taas vastustan tuota teidän ideaanne.
Dalelaiset ovat puhdasta Girionin väkeä, jotka ovat pitkiä ja vahvoja varreltaan.
Esgarothilaiset taas ovat ihan perusihmisiä, jos niitäkään. Heissä ei ole mitään erikoista, ja he ovat siis aivan normaalin pituisia.
He vain majoittivat Dalen henkiinjääneet, kun Samug sen tuhosi.
Gobboille norm. statit.
Welffeille norm. statit.
Gwaihir=Gwaihir.
Landroval=Heikompi Gwaihir.
Meneldor=Heikompi Gwaihir.
Itse taas vastustan tuota teidän ideaanne.
Dalelaiset ovat puhdasta Girionin väkeä, jotka ovat pitkiä ja vahvoja varreltaan.
Esgarothilaiset taas ovat ihan perusihmisiä, jos niitäkään. Heissä ei ole mitään erikoista, ja he ovat siis aivan normaalin pituisia.
He vain majoittivat Dalen henkiinjääneet, kun Samug sen tuhosi.
Gobboille norm. statit.
Welffeille norm. statit.
Gwaihir=Gwaihir.
Juu, huomasin sen tuolta Valtsun topicista. Itse en ko. WD:tä omista, joten minulta jää siis näiden suurpetojen statit näkemättä.Garoth kirjoitti:Noiden sääntöhän on ollut jo WD:ssä, joten ei kai niitä pidä mennä sotkemaan.Averren kirjoitti:
Mutta oikeassa olet, ei pidä sotkea jos ne ovat jo olemassa.
- makkarafolio
Toisaalta onhan Men of Gondoritkin numenorin verestä ja
Ja aina kun foorumilla on opastettu jotain laaksoarmeijassa on pidetty Rohanilaisia Laaksolaisina. Antaa kansan päättää. Go Lande!
Minulla olisi paljonkin sanottavaa kääpiöistä, koska itse sain kuppasen kuvan kääpiöistä. Ja jos tämä olisi minun projektini, tekisin osasta Khazadeja, joille antaisin huonomman Defencen, special ruleja ja m/w/f arvoja. Ei ne käppänät mitään kääpiösankareita olleet noin sodallisesti. Mielestäni Smaugin ja kääpiöiden suhde pitää pitää sellaisena, että hyökkäys Smaugin kimppuun ei tulisi kuuloonkaan. Nyt näen mahdollisuuksia. Onhan kääpiöitä iso nippu. Mutta ne on kai lyöty lukkoon. Ja Dorille voisi lisätä jonkun yhteyden bilboon, sillä ei tainnut sellaista olla.
Bilbosta.. Mieleeni tuli jännä ajatus, että Bilbolle voisi tehdä kaksi profiilia. ReppuliBilbon ja TukBilbon. TukBilbo tulisi aina tiukassa aikassa ja TukBilbo auttaisi koko kääpiökaartin pois Hämähäkin verkosta ja tappaisi tusinoittain hämähäkkejä, kun taasen ReppuliBilbo vapisisi viidenarmeijan taistelussa vuorilla sormus sormessa.
Koska "Hobitit ovat todella ihmeellisiä otuksia, Opit heistä kaiken tarpeellisen kuukaudessa, mutta vielä vuodenkin päästä ne saattavat vielä yllättää." Vai miten se nyt meni. Ja näin tietyissä skenaarioissa voidaan käyttää Tuk Bilboa ja perusmätöissä TukBilbon voisi laukaista joku juttu esim. yksi woundi jäljellä tjms.
Juu nyt ei taaskaan tule mitään muuta mieleen.. Mitä mieltä olette blbosta?
mutta niillä on samat statit, kuin Rohanilaisilla.Averren kirjoitti:pitkiä ja vahvoja varreltaan.
Ja aina kun foorumilla on opastettu jotain laaksoarmeijassa on pidetty Rohanilaisia Laaksolaisina. Antaa kansan päättää. Go Lande!
Minulla olisi paljonkin sanottavaa kääpiöistä, koska itse sain kuppasen kuvan kääpiöistä. Ja jos tämä olisi minun projektini, tekisin osasta Khazadeja, joille antaisin huonomman Defencen, special ruleja ja m/w/f arvoja. Ei ne käppänät mitään kääpiösankareita olleet noin sodallisesti. Mielestäni Smaugin ja kääpiöiden suhde pitää pitää sellaisena, että hyökkäys Smaugin kimppuun ei tulisi kuuloonkaan. Nyt näen mahdollisuuksia. Onhan kääpiöitä iso nippu. Mutta ne on kai lyöty lukkoon. Ja Dorille voisi lisätä jonkun yhteyden bilboon, sillä ei tainnut sellaista olla.
Bilbosta.. Mieleeni tuli jännä ajatus, että Bilbolle voisi tehdä kaksi profiilia. ReppuliBilbon ja TukBilbon. TukBilbo tulisi aina tiukassa aikassa ja TukBilbo auttaisi koko kääpiökaartin pois Hämähäkin verkosta ja tappaisi tusinoittain hämähäkkejä, kun taasen ReppuliBilbo vapisisi viidenarmeijan taistelussa vuorilla sormus sormessa.
Koska "Hobitit ovat todella ihmeellisiä otuksia, Opit heistä kaiken tarpeellisen kuukaudessa, mutta vielä vuodenkin päästä ne saattavat vielä yllättää." Vai miten se nyt meni. Ja näin tietyissä skenaarioissa voidaan käyttää Tuk Bilboa ja perusmätöissä TukBilbon voisi laukaista joku juttu esim. yksi woundi jäljellä tjms.
Juu nyt ei taaskaan tule mitään muuta mieleen.. Mitä mieltä olette blbosta?