Saako käyttä Fusilia JA tavallista asetta?
(erittäin epätasainen) Pelimoodi viidelläsadalla pisteellä jossa on erittäin rajoitetut valinnat.. Tarkoitettu aloitteleville pelaajille ja pikapeleiksi.The DarkOne kirjoitti:On kyllä OffTopic,mutta mitä Border Patrol tarkoittaa?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Suuresti epäilen että Fusil of Conflagration on kuitenkaan mikään musketti.. Sehän ruiskasee flamer templaten, eivätkä High Elffit muutekaan ole kovin tunnettuja ruutiaseistaanWanderer kirjoitti:Fusil on kevyt musketti, joten eiköhän tuon pitäisi selventää tilannetta (yksikkönä esim. briteillä ainakin joskus ollut fusiliers)
- Konrad von Richtmark
Antaahan bretonnian Wyrm Lancekin breath attackin, mutta ei se silti ole ampuma-aseKonrad von Richtmark kirjoitti:EIkös se että kyseinen vehje antaa breath attackin riitä todisteeksi siitä että se on ampuma-ase? Breathia kun ei missään nimessä käytetä closiksessa.
- The Captain
- Valvoja
Nämä Albion-kampanjan esineethän ovat vitsejä, jotka on napattu 40K:sta. Dark elfeillä on power fist (Gauntlet of power) ja auspex (Divine eye), High elfeillä power armour (Armour of the gods), lightning claw (Claw of devastation) ja flamer (juurikin tämä Fusil), kääpiöillä power sword (Blade of Shining Death).Deetwo kirjoitti:Suuresti epäilen että Fusil of Conflagration on kuitenkaan mikään musketti.. Sehän ruiskasee flamer templaten, eivätkä High Elffit muutekaan ole kovin tunnettuja ruutiaseistaan ;)Wanderer kirjoitti:Fusil on kevyt musketti, joten eiköhän tuon pitäisi selventää tilannetta (yksikkönä esim. briteillä ainakin joskus ollut fusiliers)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Entäpä sitten Hex Staff? Onko tälle esineelle mitään erityistä vastinetta 40kssa?The Captain kirjoitti:Nämä Albion-kampanjan esineethän ovat vitsejä, jotka on napattu 40K:sta. Dark elfeillä on power fist (Gauntlet of power) ja auspex (Divine eye), High elfeillä power armour (Armour of the gods), lightning claw (Claw of devastation) ja flamer (juurikin tämä Fusil), kääpiöillä power sword (Blade of Shining Death).Deetwo kirjoitti:Suuresti epäilen että Fusil of Conflagration on kuitenkaan mikään musketti.. Sehän ruiskasee flamer templaten, eivätkä High Elffit muutekaan ole kovin tunnettuja ruutiaseistaanWanderer kirjoitti:Fusil on kevyt musketti, joten eiköhän tuon pitäisi selventää tilannetta (yksikkönä esim. briteillä ainakin joskus ollut fusiliers)
Dice are my best weapons.
- The Captain
- Valvoja
Mahdollisesti. Siksi juuri kysyinkin, kun en ole 40kohn erikoistunut ainakaan vielä mitenkään kauheasti. Se on Empiren albion Arcane item, joka antaa D3 Power noppaa, mutta jokainen noilla nopilla heitetty ykkönen on jo itsessään miscast.The Captain kirjoitti:Yritin miettiä. Velhohan saa siitä lisävoimaa, joten olisiko jokin Force rodin (2. edition) tapainen?
Dice are my best weapons.