voiko olla kas samaa sormusta yhdellä heroella???
- Lord_Fudginton
voiko olla kas samaa sormusta yhdellä heroella???
eli antaisin kaksi sormusta yhdelle heroelle jotka antaa bound spellin, saanko tehdä näin? en jaksa ees selostaa miksi en itse kato sääntökirjasta tai etsi googlella tai whatever.
kiitän jo etukäteen
kiitän jo etukäteen
- Cannonball
Jos ne eivät ole samaa taikaesinetyyppiä, saat. Jos taas molemmat ovat enchanted itemejä, et saa. Ja muista, että vain velhot voivat ottaa arcane itemejä.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Lord_Fudginton
Kahta samaa taikaitemiä ei saa ylipäätään olla koko armeijassa..Lord_Fudginton kirjoitti:no jos otan kaks ihan samaa itemiä ni tietenkin ne on samaa takaesinetyyppiä, ja ne on enchanted items.. eli siis en saakiitti
Vielä vähemmän samalla hahmolla
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Lord_Fudginton
Kaikissa scrolleissa itseasiassa.. ei niitä paljon ole mutta kuitenkinRune kirjoitti:Vain yksi taikaesine per armeija, koskee myös commoneita. Poikkeus dispel scrolleissa, ja olisiko ollut myös power stoneissa.
Eikös se scrollsääntö ole ihan yleinen, että saa ottaa monta jos ei toisin mainita?weis kirjoitti:Anteeksi tyhmyyteni jos en ymmärtänyt mutta eihän kaikkia scrolleja saa olla niin montaa kun haluaa. Esim. skavenejen warp scroll vai mikä nyt olikaan. Vai Ymmärsinkö sinut vain deetwo väärin?
Tuota boundspelli-juttua en ollut kyllä ennen kuullut...
Taisi horista jo ihan sääntökirjassa eli on ollut virallinen jo aika pitkään:Grond kirjoitti:Paitsi että joku GWn sekoilija horisi jossakin (enpä nyt löydä tähän hätään, muistatko Guzlob?) ettei samalla charrulla saisi olla kahta bound spelliä. Ei muistaakseni ihan virallinen (vielä), olisiko ollut tuolla GWn oman foorumin Q&A-kokoelmassa?
Ja sääntökirja sanoo, että velholla voi olla yksi Arcane Item sekä kääröjä. Tosin esim. Warpscrolleja vain yksi, koska se on Bound Spell Item.WHFB Rulebook s.153 kirjoitti:A character cannot have more than one Bound Spell item.