Toisaalta taas tuntuu, että ilman tacticaleja olisi tullut turpaan oikein olan takaa. Jolloin pitäisikö tactical squadit vaihtaa halvempiin (ja jossain määrin parempiin) BA-scoutteihin, vai pitää vanhat kunnon tactical squadit ja jatkaa ykkösien heittelemistä?
BA:n Tactical Squadit
BA:n Tactical Squadit
Välillä tuntuu, että Blood Angelit eivät tee yhtään mitään Tactical Squadeilla, koska kumminkin tosi miehen tuurilla tulee paljon ykkösiä Black Rage-heitoissa ja ne heavy-aseet jää ampumatta.
Toisaalta taas tuntuu, että ilman tacticaleja olisi tullut turpaan oikein olan takaa. Jolloin pitäisikö tactical squadit vaihtaa halvempiin (ja jossain määrin parempiin) BA-scoutteihin, vai pitää vanhat kunnon tactical squadit ja jatkaa ykkösien heittelemistä?
Älä ota Heavy Weaponeita, vaan laita ainoastaan Meltagun tai Flamer. Sitten koko ryhmä Rhinoon ja ei muuta kuin vihua päin ja chargettamaan. Jos oikein innostut, laita Vet. Sergeant mukaan ja sille Power weapon. Kyllä ne tavallisetkin mariinit tapella osaa vaikka onkin Bolter mukana, ja ovathan ne sentään Blood Angeleita.
Kyllä, tactical squadit ovat yks' parhaimmista troopeista koko pelista (minun mielestä ainakin!)
Ne ovat hyviä ampujia: 7 bolteria paukkuu + kessu + assault weapon + heavy weapon
Ne ovat hyviä closiksess': 9 attackii + kessu (paitsi jos ne chargaa! kaikki edelliset + 10)
Ne ei pakene helposti: vet. sergeant Ld 9, And They Shall Know Now Fear - sääntö
Ne kestää: T 4, sv 3+ (Yksi kestävimmeistä troopeistä...)
Kannattaa ottaa siis! Vaikka olet Blood Angels pelaajaa, niin tarvitset ihmismassaa (Tactical squadit ovat halvimmat mariinit armeijassa...ko?)
ja vähän ampumisvoima (yksi heavy weapon, yksi assault weapon/squad)
Minä käytän aina ainakin kolme Tactical squadia! Tykkään siis! :lol:
Ne ovat hyviä ampujia: 7 bolteria paukkuu + kessu + assault weapon + heavy weapon
Ne ovat hyviä closiksess': 9 attackii + kessu (paitsi jos ne chargaa! kaikki edelliset + 10)
Ne ei pakene helposti: vet. sergeant Ld 9, And They Shall Know Now Fear - sääntö
Kannattaa ottaa siis! Vaikka olet Blood Angels pelaajaa, niin tarvitset ihmismassaa (Tactical squadit ovat halvimmat mariinit armeijassa...ko?)
Pakko olla samaa mieltä kanssasi, Tactical marinet rulaa.Samsson kirjoitti:Kyllä, tactical squadit ovat yks' parhaimmista troopeista koko pelista (minun mielestä ainakin!)
Eldarit saa 30 starcannonia 1500p ni katotaan sitte mitä ne 60 marinea tykkää ku 47.5 kuolee ekalla vuorolla. 8)jamopower kirjoitti:nii se on totta et lisä jalkaväki voima tekee kutaa, siinä tulle sormi suuhun pahimmallekin eldarfirepower-maksimoijalle kun pitäisi tappaa se lähemmäs 60 marinea+tankit.
Mutta marineita on aina hauska ampua niin että lisää vaan tacticaleja kaikille. :twisted:
- El Phantasmo