"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Angels kysymyksiä.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Battousai

Dark Angels kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Jep eli haulla en löytänyt mitään kiinnostavaa, ja armeijanvalintaoppaassa kaapuhemmot oli käsitelty hieman suppeasti.
Eli, minkä takia juuri SINÄ keräät Dark Angeleita??? Miksi et alkanutkaan kerätä vaikkapa Blood Angeleita, vaan juuri DAata? Etsin siis hyviä ja huonoja puolia muihin SM chaptereihin verrattuna, kun DA armeijaa olen ruvennut miettimään, ja ei viitsisi ostaa kaikkien chaptereiden codexeja vertailun vuoksi ;) . Ja onko esmes. Ravenwing huomattavalla tavalla erilainen "normaaliin" DA armeijaan verrattuna?
Kiitokset jo etukäteen :)
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
bbckamaja

Viesti Kirjoittaja bbckamaja »

DA ampuu kovaa, on tyylikäs väritykseltään ja historiikkia löytyy. Ravenwing käsittää bikejä, assault bikejä ja land speedereitä, muuta ei saa mukaan. Myös Ravenwing characterit tarvitsevan pyörän ja speederin alleen, lisätietoja saat codexista. Deathwing puolestaan saa terminaattoreita, dreadnaughteja ja land raidereita.
Battousai

Olen saanut käsityksen että DA on shooty armeija. Mutta kuinka hyvin se pärjää lähiksessä???
Armeijan aloitan kuitenkin vasta neljännen edikan DA ja SM Codexin tultua.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Plague Zombie kirjoitti:Olen saanut käsityksen että DA on shooty armeija. Mutta kuinka hyvin se pärjää lähiksessä???
Armeijan aloitan kuitenkin vasta neljännen edikan DA ja SM Codexin tultua.
Ei se välttämättä ole shooty, on vaan saanut sellaisen maineen kun sitä yleensä käytetään ampuvana armeijana. Pärjää lähiksessä ihan samanlailla kuin muutkin marinearmeijat.
Joudut monta kuukautta odottamaan sitten ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Battousai

Deetwo kirjoitti:Joudut monta kuukautta odottamaan sitten ;)
Tiedän, minulla on LatD armeija tekeillä, ja tämmöistä alustavaa tietoa etsin seuraavaa armeijaa varten. Online Storea selailin, ja huomasin että lähes kaikki SM figut ovat staattisen ja vanhan näköisiä. Onko tähän tulossa muutosta lähiaikoina?
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Luultavasti uuden edikan mukan tulee ainakin jonkin verran uusia mariineja.

Dark Angelit pärjäävät lähiksessä aivan muiden mariinien tasoisesti. Ampumisessa ne ovat parempia sen special rulen jonka nimeä en nyt satu muistamaan takia, ja myöskin sen takia että tactical squadiin saa plasmacannonin, eli yhteensä kolme plasma-asetta.

Itse kerään Dark Angeleita niiden synkän fluffiin, niiden käyttämien kylpytakkien ja maalaustyylin takia.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

No täällä on sanottu aikahyvin nuo DA:n pelipuolen hyvät asiat, joten niihin en puutu. Itse pidän DA:N historiaa parhaimpanan GW:n kirjoittamana huttuna, kyllä sadistisissa, supermies, uskovaisissa ei-ihmisten vihaajissa on jotain josta pidän.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”