Uskomattomin Sotastoorisi
Kävipä kerran niin että kolme necromanceria ja vampire lord innostu manaileen zombieita, lopulta mun kaaos armeija sai vastaansa yli 80 zompan rykmentin.
Seuraava on inquisiittorista.
Mun IG veteraani ampuu liekinheittimellä viittä vihollista, jokaiseen osuu, jokainen saa maksimimäärän osumia ja jokainen osuma sytyttää tuleen.
Seuraava on inquisiittorista.
Mun IG veteraani ampuu liekinheittimellä viittä vihollista, jokaiseen osuu, jokainen saa maksimimäärän osumia ja jokainen osuma sytyttää tuleen.
LOL! Tuo oli hyvä! Liekinheittimellähän ei tainnu olla kovin helppo osua jos muistan oikein.Ari kirjoitti:Seuraava on inquisiittorista.
Meidän vähäisistä inkvisiittorikikkailuista on jäänyt parhaiten mieleen se kun imperial guard veteraani räjäytti daemonhostin demolition chargella. (Tiputti demolition chargen kolmannen kerroksen parvekkeelta kadulle, aivan demonin jalkojen juureen.)
Hauskoja ovat myös power swordilla nivusiin ja kanttuvei -tapahtumat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hupaisin muistikuvani lienee 5th editionin ajoilta, kun White Lionit vielä tekivät D3 woundia per isku.
Siis über kaaos loordi griffonilla rynnäköi White lioneita, joissa on mun kenraali. No, kenraali kuolee kun loordi huitoo, mutta poloinen kotka ei saa mitään aikaiseksi. Sitten White Lion champion pilkkoo Kaaoslordin huolimatta sen kaikista giljoonasta savesta ja kaksi tavallista jellonaa viipaloi sen aarnikotkan. Oli siinä naurussa pidättelemistä.
Onhan noita hauskoja muistoja 6th:kin.
Slann Mage Lord, jolla on yksi haava jäljellä rynnäköi Bolt Thrower crewin kimppuun. Ei tee mitään ja vastaiskuilla crew tappaa Slannin. Se oli hienoa.
Sama Slann Mage Lord ei onnistu kolmessa vuorossa tappamaan Orc army battle standard beareria...
Ja näitä kuuluisia komeettajuttuja. Jälleen tuo sama Slanni pudottaa komeetan mun armeijan keskelle. Hittejä tuli muistaakseni 12,11,10,11,9 ja 11. Noin suunnilleen. Sitten huomataan, että Gutter Runner ryhmä (oli nelinpeli) ottaa myös. No arvatkaapa ottiko se 2 hittiä?
Skaven assasin Band of Powereilla lyö High Elf Army Battle standard beareria (joka kantoi Battle Banneria!), jolla on yksi haava jäljellä. Kaksi osuu, woundeihin Snake eyes (yksikin kakkonen olisi riittänyt)! Sitten BsB tappaa assasinin ja Battle Banner antaa 6 CR:n. Stormvermin porukka Kellolla ja Grey Seerillä breakkaa ja ajetaan yli...
Siis über kaaos loordi griffonilla rynnäköi White lioneita, joissa on mun kenraali. No, kenraali kuolee kun loordi huitoo, mutta poloinen kotka ei saa mitään aikaiseksi. Sitten White Lion champion pilkkoo Kaaoslordin huolimatta sen kaikista giljoonasta savesta ja kaksi tavallista jellonaa viipaloi sen aarnikotkan. Oli siinä naurussa pidättelemistä.
Onhan noita hauskoja muistoja 6th:kin.
Slann Mage Lord, jolla on yksi haava jäljellä rynnäköi Bolt Thrower crewin kimppuun. Ei tee mitään ja vastaiskuilla crew tappaa Slannin. Se oli hienoa.
Sama Slann Mage Lord ei onnistu kolmessa vuorossa tappamaan Orc army battle standard beareria...
Ja näitä kuuluisia komeettajuttuja. Jälleen tuo sama Slanni pudottaa komeetan mun armeijan keskelle. Hittejä tuli muistaakseni 12,11,10,11,9 ja 11. Noin suunnilleen. Sitten huomataan, että Gutter Runner ryhmä (oli nelinpeli) ottaa myös. No arvatkaapa ottiko se 2 hittiä?
Skaven assasin Band of Powereilla lyö High Elf Army Battle standard beareria (joka kantoi Battle Banneria!), jolla on yksi haava jäljellä. Kaksi osuu, woundeihin Snake eyes (yksikin kakkonen olisi riittänyt)! Sitten BsB tappaa assasinin ja Battle Banner antaa 6 CR:n. Stormvermin porukka Kellolla ja Grey Seerillä breakkaa ja ajetaan yli...
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Mun uskomattomin stoori on mordheimista. Pelasin Middenheimereillä dark elffejä vastaan jotka olivat teurastaneet jo yli puolet jengistäni, kunnes yks championi vähän heittäytyi hulluksi ja tappoi noin puolet dark elffien jengistä. Tais sillä olla yks miekkamies kaverina siinä teurastuksessa. Kun elffejä oli enää muutama jäljellä niin mun pari muuta äijää pääsi hyvin valtaamaan yli taloja (tehtävä oli saada enemmän taloja haltuun kuin toinen). Voitin taistelun ja championi tais nousta sen jälkeen pari leveliä.
-
Kapteeni K.
Pari jutttua:
Empiren vuorolla kaveri päätti, että pistää tässä hellblasterilla 2 piippua tuohon minun Skeleton horseman unittiin. Hupsista. Misfire, eli kaikki 9 piippua laulaa. 12 jätkästä 1 jäi henkiin (wight lord), jolla sitten omalla vuorollani kostin chargaamalla sen tykin ja tuohoamalla sen crewin totaalisesti. Samassa sitten vieressä olevat 2 unittia handgunnereita päätti, että se riitti niille ja juoksivat molemmat karkuun.
No, pieni lohtu tuo oli vaan, kun muuten koko pelin se perhanan Höyryveturi ajeli mun 3 lurkkiunitin päällä ristiinrastiin.
Örkeillä sitä sitten onkin tullut tehtyä kaikenlaista. Parhaasta päästä varmaan seuraava:
2 vuoro, 3 fanaatikkoa jotka ensimmäisen vuoron päätteeksi olivat pääseet irti takovat yhden omista possupoika uniteistani hajalle ja runnovat samalla 4 ruumista Big Uneihin. No, ilo vaan jatkui:
2 rocklobberia pistää haisemaan tulittaen isointa kaaosunittia, eli 25 jätkän
warriorblokkia. Mitat täysin keskellä, mutta kuis käykään? Kummatkin 12 tuumaa sivuun ja suoraan Warbossin päälle. Huiskista ja pomo ruumiina. Ainoastaan yhdet night goblin archerit eivät mokanneet seurannutta panic checkiä, eli loppu armeija juoksee karkuun, eikä kukaan rallita seuraavalla vuorolla, vaan kaikki jatkaa kiltisti laudalta ulos. Olipahan pelin jälkeen aikaa miettiä seuraavaa: "Missäköhän meni pieleen?".
Empiren vuorolla kaveri päätti, että pistää tässä hellblasterilla 2 piippua tuohon minun Skeleton horseman unittiin. Hupsista. Misfire, eli kaikki 9 piippua laulaa. 12 jätkästä 1 jäi henkiin (wight lord), jolla sitten omalla vuorollani kostin chargaamalla sen tykin ja tuohoamalla sen crewin totaalisesti. Samassa sitten vieressä olevat 2 unittia handgunnereita päätti, että se riitti niille ja juoksivat molemmat karkuun.
No, pieni lohtu tuo oli vaan, kun muuten koko pelin se perhanan Höyryveturi ajeli mun 3 lurkkiunitin päällä ristiinrastiin.
Örkeillä sitä sitten onkin tullut tehtyä kaikenlaista. Parhaasta päästä varmaan seuraava:
2 vuoro, 3 fanaatikkoa jotka ensimmäisen vuoron päätteeksi olivat pääseet irti takovat yhden omista possupoika uniteistani hajalle ja runnovat samalla 4 ruumista Big Uneihin. No, ilo vaan jatkui:
2 rocklobberia pistää haisemaan tulittaen isointa kaaosunittia, eli 25 jätkän
warriorblokkia. Mitat täysin keskellä, mutta kuis käykään? Kummatkin 12 tuumaa sivuun ja suoraan Warbossin päälle. Huiskista ja pomo ruumiina. Ainoastaan yhdet night goblin archerit eivät mokanneet seurannutta panic checkiä, eli loppu armeija juoksee karkuun, eikä kukaan rallita seuraavalla vuorolla, vaan kaikki jatkaa kiltisti laudalta ulos. Olipahan pelin jälkeen aikaa miettiä seuraavaa: "Missäköhän meni pieleen?".
"The only legimate use of a computer is to play games." - Eugene Jarvis
No parhaimpia on ollut se, kun pelasin kaverin high elffejä vastaan taannoin, High elffeillä oli julman oloinen silver helm unitti jossa oli prince ja battle standard battle bannerilla. Ammuin ekalla vuorolla tykillä kohti tätä unittia, tietenkin tähdäten kohti bsb:tä, arvaan mitan tavalliseen tapaan noin 10" liian lyhyeksi ja heitän artillery diceä ja bouncea, seuraus: ainut jätkä koko unitista joka saa maistaa tykistä on bsb, joka kämmää look out sirin ja kuolee... Myöhemmin se saman porukan prince teloi sitten yksinään puoli unittia great weapon dwarffeja.
Samassa pelissä myös miun 11 lumpin croopin halflingia ja 12 thundereria tappoi meleessä, stand and shooteilla ja ampumisella yhden chariotin, 6 reaveria, 5 silver helmiä ja kaksi commanderia ratsailla
Samassa pelissä myös miun 11 lumpin croopin halflingia ja 12 thundereria tappoi meleessä, stand and shooteilla ja ampumisella yhden chariotin, 6 reaveria, 5 silver helmiä ja kaksi commanderia ratsailla
-
Armageddon
Kerran kun kaverini pelasivat vastakkain (vanhojen assault sääntöjen aikaan) kävi näin:
Blood Claws ryhmän rippeet chargaa örkki warbossiin ja sen bodyguardiin. Blood Clawit aiheuttavat yhden woundin enemmän kuin örkit, mutta blood claweista vain pack leader jäi henkiin. Örkkipelaaja heittää Ld testin: 12! "No ei se mitään, nyt juostaan!". Sitten heitetään paljonko örkit pakenee: 1"! (eli kaksi ykköstä joka jaettiin kahdella koska örkeillä oli mega-armorit). Sen jälkeen se yksinäinen pack leader otti ne advancessa kiinni ja teurasti kaikki loput örkit siitä ryhmästä. Kaveria otti päähän ja ottaa varmaan edelleen...
Blood Claws ryhmän rippeet chargaa örkki warbossiin ja sen bodyguardiin. Blood Clawit aiheuttavat yhden woundin enemmän kuin örkit, mutta blood claweista vain pack leader jäi henkiin. Örkkipelaaja heittää Ld testin: 12! "No ei se mitään, nyt juostaan!". Sitten heitetään paljonko örkit pakenee: 1"! (eli kaksi ykköstä joka jaettiin kahdella koska örkeillä oli mega-armorit). Sen jälkeen se yksinäinen pack leader otti ne advancessa kiinni ja teurasti kaikki loput örkit siitä ryhmästä. Kaveria otti päähän ja ottaa varmaan edelleen...
On mullakin käynyt pari kertaa noin. Kuten kerran fantussa jättiläinen chargasi kääpiöiden varsijousi rykmentin päälle. No jättiläinen ei saanut oikein mitään aikaan, kääpiöt sai pari haavaa jättiläiseen. Ld on 10. heitin 12, eiköhän juosta. juostaan sitten 2", kääpiöt ottaa jättiläisen kiinni ja tappaa.Armageddon kirjoitti: Blood Claws ryhmän rippeet chargaa örkki warbossiin ja sen bodyguardiin. Blood Clawit aiheuttavat yhden woundin enemmän kuin örkit, mutta blood claweista vain pack leader jäi henkiin. Örkkipelaaja heittää Ld testin: 12! "No ei se mitään, nyt juostaan!". Sitten heitetään paljonko örkit pakenee: 1"! (eli kaksi ykköstä joka jaettiin kahdella koska örkeillä oli mega-armorit). Sen jälkeen se yksinäinen pack leader otti ne advancessa kiinni ja teurasti kaikki loput örkit siitä ryhmästä. Kaveria otti päähän ja ottaa varmaan edelleen...
Paras on varmaankin se kun pelasin salamanteri marineita vastaan cleansen. Ekalla vuorolla menetin suunnilleen puolet armeijasta mutta 2 black guardian defender squadia tappo pelin aikana joku 20 marinea lähitaistelussa ja ampumalla melkeen saman verran
.
Fbssä high elf bsbni battle standardilla hyökkäsi 12 knightin kimppuun ja onnistu juoksuttamaan ne ulos kentältä.
Fbssä high elf bsbni battle standardilla hyökkäsi 12 knightin kimppuun ja onnistu juoksuttamaan ne ulos kentältä.
No jaa tää ei oo ihan "uskomaton" mutta silti aika nolo.
No pelattiin peliä että Lizardmenit hyökkäs kylään ja sitä puolusti Knightit ja Bowmenit. Päätettiin, että tokalla vuorolla tulis (uskomatonta mutta totta) huoneen ovelta :oops: Grail Kinghtejä apuun. Sit ne eteni jonkin aikaa kylään. Päätin tehä Sauroneilla sellasen liikkeen, että ne estäis Knightejä jonkin aikaa. Sit ne Knightit tappo kaikki äijät eikä mun äijät tehnyt niille mitään. Sit mun Skinkit joita oli 20 kappaletta ampu ne vuorossa! Hävisin kumminkin kun Realmit rynnäköi niiten päälle.
No pelattiin peliä että Lizardmenit hyökkäs kylään ja sitä puolusti Knightit ja Bowmenit. Päätettiin, että tokalla vuorolla tulis (uskomatonta mutta totta) huoneen ovelta :oops: Grail Kinghtejä apuun. Sit ne eteni jonkin aikaa kylään. Päätin tehä Sauroneilla sellasen liikkeen, että ne estäis Knightejä jonkin aikaa. Sit ne Knightit tappo kaikki äijät eikä mun äijät tehnyt niille mitään. Sit mun Skinkit joita oli 20 kappaletta ampu ne vuorossa! Hävisin kumminkin kun Realmit rynnäköi niiten päälle.
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Armageddon kirjoitti:Kerran kun kaverini pelasivat vastakkain (vanhojen assault sääntöjen aikaan) kävi näin:
Joo mie oon taass kokenu blod claweja vastaan tällasen iloriemun, ne chargaa guardian squadin päälle, mie tapan niistä ennen kuin ne ehtii löydä kaksi, tässä auttoi suuresti ehance, vastauksena ne tappaa kolme avatar 12" päässä meleessä, seuraus tasuri voitin morale high groundin ja ne pakeni, tietenkin jääden miun guardianien alle niiden advancoidessa (okei siinähän ei saisi kuin consolidatettaa, mut unohtu sillon)
-
Lord of Time
Tänään kun olin katsomassa kaverien yhtä peliä (empire vs. vc) niin empiren 10 mettäläistä
(free companies) hyökkäs lurkkublockin kimppuun (10) ja tuhos ne. Sit ne overrunnas ja 11 tuumaa. Suoraan 10 Black Knightin sivustaan. No ne mettäläiset tappo sen koko unitin. Sitä me sitten kaverin kanssa naurettiin ja ihmeteltiin :lol: ja toinen kiskoi hiuksiaan. Nyt ne mettäläiset on meiän peliporukan sankareita. 
'Huono liittymä, huono kone, huono käyttäjä luovat toimivan kolmikon' -Socrates
Tällästäkin on käynyt: 2 Eldar warwalkeria listää lihoiksi ryhmällisen Dark Eldar warrioreja paitsi, että jäljellä jää yhsi heavy weapon äijä.
Se passaa kaikki testit ja ampuu seuraavalla vuorolla uskomattomasti. TUHOTEN molemmat warwalkerit samaan paikkaa.
Sen jälkeen yksittäisiä henkiinjääneitä on pelätty...
Se passaa kaikki testit ja ampuu seuraavalla vuorolla uskomattomasti. TUHOTEN molemmat warwalkerit samaan paikkaa.
Sen jälkeen yksittäisiä henkiinjääneitä on pelätty...
We got 20-4-13
Kerran pelatessani Tau-Setää vastaan assaulttaan kahdeksan vahvuisella ryhmällä grey hunttereita broadsidejen kimppuun. Ne tapetaan kaikki, mutta tilanne jättää mut kauas muista tau yksiköistä ja saankin seuraavalla vuorolla plasmaa ja sun muuta niskaani sen verran, että se squadi tapetaan melkein kokonaan. Ainoastaan henkiin jää yksi urhea grey hunter aseistettuna boltterilla ja voimakirveellä. Kavereidensa kuoleman järkyttämänä tää yksinäinen grey hunter assaulttaa squadin firewarrioreita ja tappaa yhden molemmilla hyökkäyksillään. Firewarrioirit mokaa breikkitestin ja yksinäinen grey huntter tappaa ne kaikki kymmenen pursuessa. Sama grey hunter tappaa vielä crisis suitin kunnes lopulta commander farsight käy sen lopettamassa.
Tämä siis kokoajan all on your owneja passaillen ja tau tulta pursueissa väistellen.
Tämä siis kokoajan all on your owneja passaillen ja tau tulta pursueissa väistellen.
And they wonder how he dealt with stress so well..