Eli "Unelmana" ois saada maalauskerho Espooseen nyt ainakin seuraavaksi vuodeksi. Enpä ole sellaista löytänyt, joten päätin nyt sitten perustaa itse, nyt tarvittaisiin sitten vinkkejä sun muita sellaisia.
Ja jos joku haluaa, niin aina saa autaa!
Asun itse Vantaalla, mutta eiköhän bussilla pääse. Riippuu pitkälti siitä minkä pelejen pelaajia siellä pyörii. Jos lotria löytyy niin kiinostustakin löytyy! Ainakin Teletappi pelaa Lotria, etkö niin? Olisi hyvä saada tietää tuo missä päin siellä, että osaan katsoa mistä menee busseja. Mutta ilmoitelkaa!
Joo, siis täähän on nyt vasta suunitteilla, pitäis paikkakin löytää ja muuta! Ainakin Faba ja 40k pelaajia on muutama kappale. Lotrista en tiedä pitää kysyä kahelta kaverilta.
Miksei voi käydä hesan fantsun maalauskerhossa? Se on kuitenkin aika lähellä espoota. Ite oon käyny sielä jonkun vuoden säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti joka maanantaina klo 16.30-19.30
baretul kirjoitti:Miksei voi käydä hesan fantsun maalauskerhossa? Se on kuitenkin aika lähellä espoota. Ite oon käyny sielä jonkun vuoden säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti joka maanantaina klo 16.30-19.30
Kyllähän sinne tosiaan voisi aina mennä, mutta kuitenkin ei oo mitkään parhaat yhteydet espoosta.
baretul kirjoitti:Miksei voi käydä hesan fantsun maalauskerhossa? Se on kuitenkin aika lähellä espoota. Ite oon käyny sielä jonkun vuoden säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti joka maanantaina klo 16.30-19.30
Ai tämä on vielä pystyssä? Olin kerran tulossa, mutta huomasin että ilmoitus siitä oli jätetty joskus vuonna 2003, joten ajattelin että tämä ei enää ole voimissaan. Noh voisihan sitä tulla käymään. Dayhan tätä pitää, vai?