"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Forces of Rivendell

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Valtsu
Viesti:

Forces of Rivendell

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Eli olen kokoamassa uudelleen Rivendelin armeijaa ja ajattelin ottaa mukaan Wood Elfejä coreksi ja sitten jonkin verran Rangers of the Northeja. Ainoa mikä mietittyttää on se minkä ottaisin toiseksi heroksi Glorfindelin lisäksi. Ajattelin että Halbarad olisi hyvä, mutta onko kukaan vielä testannut tätä? Noh kuitenkin voisi antaa vinkkejä mitä kannataisi ottaa kokoonpanoon. Noista wood elfeistä sen verran että otan ne joukkoon siksi koska ne ovat hienoja, eivätkä käytä harmoureja. Eli hinta on alhainen (haltiaksi), vaikka eivät mitään huonoja ole. Sitten mukaan tulee muutama wood Elf Sentinel (käytän näitä ns. Scoutteina). Pistemääräksi ajattelin 750. Tuollanen pistemäärä, koska sillä pelaamme kaverini kanssa yleensä. Vastassa lähes aina Moria Goblin horde tai jos pikkuveljeä vastaan pelaan niin Uruk-Hai, mutta yleensä Gobbot. Eli vinkkejä otetaan mielihyvin vastaan. Yhtiömme kiittää ja kumartaa!
Lalalaa
Alberth

Viesti Kirjoittaja Alberth »

minkälainen toi Halbarad on oikein eikö se oo joku rangereiten päälikö?
hmm... on se.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Jos otat Pohjoisen Samoojia niin heistähän jokainen on hero. :D
Mutta itse tekisin tuollaisella teemalla sellaisen armeijan missä olis Elladan ja ELrohir ja sitten Pohjoisen Samoojia. Mutta tuo on nyt oma mielipide. Saisi sellaiset 13 Samoojaa ja veljekset. Massahan tuonkin jyrää... Niinkuin kaikki eliittiarmeijat.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

se on rangerien päällikkö ja mainio onkin itse olen nyt juuri pelannut testi pelin ja toimi hyvin....... ja juuh wood elfit on hyviä ja halpoja kannattaa kokeilla.... sekä grolfindel on hyvä tuohon.... ja muutamia ihan perus ranger of northeja nekin ovat kivoja kun jokaisella on se might......
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

LAndE kirjoitti:Mutta itse tekisin tuollaisella teemalla sellaisen armeijan missä olis Elladan ja ELrohir ja sitten Pohjoisen Samoojia. Mutta tuo on nyt oma mielipide. Saisi sellaiset 13 Samoojaa ja veljekset.
Niin, ja heroic actioneista ei ole pulaa... ;)

19 mahtia armeijassa on aika saavutus...

Itse ajattelin tehdä harmaan kommpanian, joka olisi juuri tuollainen. Tosin turnaukseen menisivät Minassit feat. Imrahil ja Dol Amrothin Backstreet Boyssit. (= 5 Knightiä)
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

LAndE kirjoitti:Saisi sellaiset 13 Samoojaa ja veljekset. Massahan tuonkin jyrää... Niinkuin kaikki eliittiarmeijat.
Lisäksi tuon jyrää myös säännöt. Pidetään se 33% jousia -sääntö mielessä...
Phil Kelly says "No!"
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Tuohon voisi ottaa massaksi huonompia Ranger of Northeja, eli Rangers of Gondoreita keihäillä, koska 33% sääntö tulee vastaan. Harmaa kompanja olisi loistava armeija.
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

makkarafolio kirjoitti:Tuohon voisi ottaa massaksi huonompia Ranger of Northeja, eli Rangers of Gondoreita keihäillä, koska 33% sääntö tulee vastaan. Harmaa kompanja olisi loistava armeija.
Myös Etelän Dunedainilla on jouset automaattisina...
makkarafolio

No kyllähän niitä voi peluuttaa ilman niitä. Jousi ei kai ole mikään ongelma jos sanoo, ettei niillä ole niitä. En itse ainakaan turnauksessa valittaisi. Jousta automaattisena ei kai ole suunniteltu miinuspuoleksi.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Meitsin moka. Mutta makkaralle sen verran, että jos profilessa lukee, että kaverilla on jousi niin kai sillä se nyt saa**na on.

No veljekset, Pohjoisen samoojia niin paljon kun saat ja sitten Metsä haltioita keihäillä ja kilvillä. Tuo nyt olis ihan hyvä lista.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

makkarafolio kirjoitti:No kyllähän niitä voi peluuttaa ilman niitä. Jousi ei kai ole mikään ongelma jos sanoo, ettei niillä ole niitä. En itse ainakaan turnauksessa valittaisi. Jousta automaattisena ei kai ole suunniteltu miinuspuoleksi.
Eipä niitä jousia poiskaan saa, ja joissain tapauksessa tämä on selkeästi (esim. Haradrim Raiders) suunniteltu miinukseksi. Eli minusta on turha mennä muuttelemaan sääntöjä ainakaan turnauspeleissa.
Phil Kelly says "No!"
makkarafolio

noniin. Kukin suhtautuu erilailla. Kyllä minä tuon sallisin. Saattaa olla sääntöjen rikkomista, mutta en koe sitä niin suureksi hyödyksi. Kyllä minulle saisi sanoa, että Nämä on Rangereita, mutta näillä on ainoastaan Daggerit. Vaikka olisikin sääntöjen vastaista..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”