Warhammer juttua...
Kysymys Tulpasta
Onhan tää ollu hauska keskustelu mutta kiinnostais tietää mihin Tulppa käyttää omat rahansa?;)
Viimeksi muokannut Seyda, La 07.08.2004 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Delenda est carthago"
- Marcus Porcius Cato vanhempi
...
en mihinkään tiettyyn... hauskaan elämään! ei viinaan tai muihin päihteisiin btw... olen aika suuri sormusten herra fani... siihen menee vähän... elokuvat dvd:llä ja jotain kirjoja. tietty sekin on tuhlausta mutta ei sitä rahaa niin paljon mene. kirjat on kyllä aika kalliita... mutta ne on aina hyviä ja kiinnostavia! en tarkota että jokanen figujen kerääjä kyllästyy nopeasti. jotku pelailee ja pitää hauskaa monta vuotta...
Tulppa lopettaa toistaiseksi!
Kuule kokeileppa vaikka maalata Frodo nii iloseksi tulisit...
Edit:Tältä
suunnilleen näytin ko maalasin ekan figuni.
Edit:Tältä
Viimeksi muokannut Seyda, La 07.08.2004 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Delenda est carthago"
Vieläkin muokkaa-napin käyttöä suositellaan. Tää threadi tuntuu nyt kyllä aika loppuunkäsitellyltä. Lopputulos: Harrastus siinä missä muutkin.
Vesilasista vielä, että sellasiahan suositellaan juomaan monta päivässä. Ei se tosin ole yhtä kivaa kun moottorisahalla leikkiminen, muttei vesilasin kanssa tarvitse olla niin varovainen..
Vesilasista vielä, että sellasiahan suositellaan juomaan monta päivässä. Ei se tosin ole yhtä kivaa kun moottorisahalla leikkiminen, muttei vesilasin kanssa tarvitse olla niin varovainen..
Re: tulppa taas täällä
Mihinkäs tää tieto mahtaa muuten perustua?tulppa kirjoitti: minusta olen perustellu asiani... aikaisemmassa jutussani puhuin siitä miksi en pidä gw touhusta... joku möhömaha britti rikastuu kun duunari tekee töitä tehtaassa paska palkalla.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- I.C. Wiener
- Viesti:
Jaa tehäänkös niitä kirjoja ja DVDtä jossain kommunisti taikatehtaassa jossa kaikki ovat samanarvoisia ja kaikilla on kivaa. Tunnetusti GW on ainut yritys jossa johtajat tienaavat enemmän kuin tehdastyöläiset.
Mihinkäs pitäisi rahansa käyttää? DVDt ovat vain muovi lättyjä ja kirjat paperin palasia. Luulen että GW muovifiguilla on parempi kilohinta kuin DVD lätyissä. ;)
Mihinkäs pitäisi rahansa käyttää? DVDt ovat vain muovi lättyjä ja kirjat paperin palasia. Luulen että GW muovifiguilla on parempi kilohinta kuin DVD lätyissä. ;)
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Re: tulppa taas täällä
kyllä sen jokanen käsittää!M. Salava kirjoitti:Mihinkäs tää tieto mahtaa muuten perustua?tulppa kirjoitti: minusta olen perustellu asiani... aikaisemmassa jutussani puhuin siitä miksi en pidä gw touhusta... joku möhömaha britti rikastuu kun duunari tekee töitä tehtaassa paska palkalla.
en mie väitä ettei joku kommari möhömaha syö hyvin ku muut kärsii... niin se on. toi kilohinta on kyllä aika paha... pannaan kuoret mukaan niin painaa enemmän!I.C. Wiener kirjoitti:Jaa tehäänkös niitä kirjoja ja DVDtä jossain kommunisti taikatehtaassa jossa kaikki ovat samanarvoisia ja kaikilla on kivaa. Tunnetusti GW on ainut yritys jossa johtajat tienaavat enemmän kuin tehdastyöläiset.
Mihinkäs pitäisi rahansa käyttää? DVDt ovat vain muovi lättyjä ja kirjat paperin palasia. Luulen että GW muovifiguilla on parempi kilohinta kuin DVD lätyissä.
riittää
kyllä mie olen sitä mieltä että on tätä puitu tarpeeksi... aika halo tuli yhestä viestistä! jos jotain laitatte niin tulppa ei vastaa. saattaa kuulostaa hullulta mutta mie taian kokeilla lotreja! ei uskois... lähetän sitten tietoa jos jatkan tätä figu hommaa. siihen asti: eläkää täysillä ja pysykää terveinä! tulppa out!
Viimeksi muokannut tulppa, La 07.08.2004 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noo figuilu ei ainakaan pilaa silmiä ja pelaamisesta (siis figuila) saa mahtavia kokemuksia. Maalaaminen ja kokoaminen taas tuo mulle henkistä tyydytystä ja siinä on muutaki tekemistä sadepäivinä ku pelata tai lukea. (Oma mielipide älkää käsittäkö väärin.)
"Delenda est carthago"
-
Balrogofmoria
No entäs jalkapallo sitten?
Jeeee! Tuhlataan rahaa kaikenmaailman vaatteisiin ja sukkiin,palloihin ja liigoihin, matkoihin jne,jne ja sitten itketään kun ei päästykkään finaaliin! Jee, ensi vuonna uudestaan sama juttu jne,jne. Eikä aikaa jää millekään muualle.
Nyt joku tulee että se on terveellistä mutta myös figujen maalaus on kehittävää.
Jeeee! Tuhlataan rahaa kaikenmaailman vaatteisiin ja sukkiin,palloihin ja liigoihin, matkoihin jne,jne ja sitten itketään kun ei päästykkään finaaliin! Jee, ensi vuonna uudestaan sama juttu jne,jne. Eikä aikaa jää millekään muualle.
Nyt joku tulee että se on terveellistä mutta myös figujen maalaus on kehittävää.
- The Captain
- Valvoja
Huomautan vielä, että vaikka tästä kehittyikin lähestulkoon asiallinen viesti, niin ensimmäisen viestin sävyn olisi voinut tulkita fleimauksen aloittamiseksi. Tällaisiin viesteihinhän EI vastata.
Vastaisuudessa jos joku aloittaa tällaisen ketjun, kunnon käyttäjä painaa "Ilmoita ylläpidolle" -nappulaa. Näitä tällaisia ketjuja on nähty ihan riittävästi, eikä niiden sisältö vaihtele niin paljon että niistä oikeasti repeäisi riemua.
Vastaisuudessa jos joku aloittaa tällaisen ketjun, kunnon käyttäjä painaa "Ilmoita ylläpidolle" -nappulaa. Näitä tällaisia ketjuja on nähty ihan riittävästi, eikä niiden sisältö vaihtele niin paljon että niistä oikeasti repeäisi riemua.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.