GW:n 40k IG maalauskisa
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
GW:n 40k IG maalauskisa
eli millä tahansa Imperial Guardiin liittyvällä figulla saa osallistua. Kaikki figut tulee palauttaa viim. la 14.8 17.00. (dioraamat ovat sallittuja)
- Rectunator
Pieniä linjauksia voisi tehdä tuohon kilpailuun. Esim. maksimissaan yksi ryhmä, ettei porukat koko armeijaa rupeaa paikalle tuomaan. Pelkkä jalkaväkijoukkue sisältää jo 25 figua. Luetaanko tankit osallitumiskelpoisiksi figuiksi? Nämä kysymykset ainakin minun mielessäni pyörivät. Hatunnosto kumminkin GWlle hyvin valitusta aiheesta. Kaarti pelaajat kiittävät
. Mitäköhän olisi palkinnoksi tällä kertaa?
Viimeksi muokannut NetDiver, Ma 09.08.2004 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
- Rectunator
-
baretul
- ankara halla
- Valvoja
....uh, kyseessä on sentään GW:n kilpailu... ihan hatusta heittämällä voisin arvata, että kyllä täytyy.Tybraal kirjoitti:Onko figun/figujen pakko olla Games Workshopin valmistamia? Kun kerran kaartiani en niistä tee...
Mutta siis asiaan, mikä tahansa IG nappi kelpaa? Itseltäni löytyisi yli 10 vuotta wanhoja (vielä maalaamattomia... ei ole kerennyt...) nappeja joista yhdellä voisin osallistua ihan vain sen takia, että saisivat muutkin tuoksahduksen nostalgian tomuisesta tuulesta (koska ei minulla kyllä mitään mahdollisuuksia voittoonkaan olisi, nykyään kymmenen vuotiaat nassikatkin maalaavat minua paremmin
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
-
GW Staff
- Games Workshop - Helsinki
voi tuoda kokonaisen squadin jos haluaa, infantry platoon on jo vähän liikaa. tankit kelpaa uten myös dioraamat missä on muitakin rotuja.
ps. se on siis nyt tuleva lauantai.
yksi "entry" per nuppi.Airut kirjoitti:Monella figulla saa osallistua?
voi. kunhan se on paikalla ennen deadlinea eikä odota että sitä postitettais minnekään kilpailun jälkeen.Rectunator kirjoitti:Voiko kilpailuun osallistua postitse?
tähän en edes aio vastata....Tybraal kirjoitti:Onko figun/figujen pakko olla Games Workshopin valmistamia?
ps. se on siis nyt tuleva lauantai.
-
baretul
-
hyytelöperuna