GW:n 40k IG maalauskisa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

GW:n 40k IG maalauskisa

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

eli millä tahansa Imperial Guardiin liittyvällä figulla saa osallistua. Kaikki figut tulee palauttaa viim. la 14.8 17.00. (dioraamat ovat sallittuja)
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Voiko kilpailuun osallistua postitse?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Monella figulla saa osallistua?
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Pieniä linjauksia voisi tehdä tuohon kilpailuun. Esim. maksimissaan yksi ryhmä, ettei porukat koko armeijaa rupeaa paikalle tuomaan. Pelkkä jalkaväkijoukkue sisältää jo 25 figua. Luetaanko tankit osallitumiskelpoisiksi figuiksi? Nämä kysymykset ainakin minun mielessäni pyörivät. Hatunnosto kumminkin GWlle hyvin valitusta aiheesta. Kaarti pelaajat kiittävät :D. Mitäköhän olisi palkinnoksi tällä kertaa?
Viimeksi muokannut NetDiver, Ma 09.08.2004 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Mielestäni 1 nappi per osallistuja toimisi, muutoin menisi turhan paljon tilaa GW:n vitriineistä. Taitaa minulta lähteä yksi tuommoinen cityfight jamppa jonka voisi tehdä paaaljon paremmin :).
- Kynä-ääliö
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Onko palautuspäivä tosiaan ensi lauantai eli 5 päivää aikaa osallistua? Edellyttää pitkälti olemassaolevien töiden tuomista mukaan ellei satu olemaan lomalla, jolloin ehtii maalaamaan jotain uuttakin.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Voiko kilpailuun osallistua postitse? Tämä tieto olisi tappavan tärkeä.

[MODEDIT] Eiköhän kysymyksen esittäminen kerran riitä... ? -VC
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Ei varmaankaan voi. Jos voisi niin olisihan se ennenkuulumatonta :D
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Kysyisin dioraamoista. Saanko tuoda dioraaman, jossa on ig hahmon lisäksi jonkin muun rodun edustaja?
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Nih omasta mielestäni olisi vitally important että tankit menis jonnekkin ihan omaan kategoriaan kuin ne yksittäiset modelit vaikkapa...?
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Eli pyytäisin selvennystä, käyvätkö (pienikokoiset) ryhmätkin? Ensimmäisessä viestissä sanotaan hieman epämääräisesti, että "millä tahansa Imperial Guardiin liittyvällä figulla saa osallistua". itse miellän tämän yhdeksi miniatyyriksi, mutta mistäs sen tietää?
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Onko figun/figujen pakko olla Games Workshopin valmistamia? Kun kerran kaartiani en niistä tee... :|
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Miks muute tässäki on näin vähän aikaa maalata chaoswarriorissaki oli vaan viikko. Viikossa ehtii loppujenlopuks aika vähä.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Tybraal kirjoitti:Onko figun/figujen pakko olla Games Workshopin valmistamia? Kun kerran kaartiani en niistä tee... :|
....uh, kyseessä on sentään GW:n kilpailu... ihan hatusta heittämällä voisin arvata, että kyllä täytyy.

Mutta siis asiaan, mikä tahansa IG nappi kelpaa? Itseltäni löytyisi yli 10 vuotta wanhoja (vielä maalaamattomia... ei ole kerennyt...) nappeja joista yhdellä voisin osallistua ihan vain sen takia, että saisivat muutkin tuoksahduksen nostalgian tomuisesta tuulesta (koska ei minulla kyllä mitään mahdollisuuksia voittoonkaan olisi, nykyään kymmenen vuotiaat nassikatkin maalaavat minua paremmin :) )
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
GW Staff
Games Workshop - Helsinki

Viesti Kirjoittaja GW Staff »

voi tuoda kokonaisen squadin jos haluaa, infantry platoon on jo vähän liikaa. tankit kelpaa uten myös dioraamat missä on muitakin rotuja.
Airut kirjoitti:Monella figulla saa osallistua?
yksi "entry" per nuppi.
Rectunator kirjoitti:Voiko kilpailuun osallistua postitse?
voi. kunhan se on paikalla ennen deadlinea eikä odota että sitä postitettais minnekään kilpailun jälkeen.
Tybraal kirjoitti:Onko figun/figujen pakko olla Games Workshopin valmistamia?
tähän en edes aio vastata....

ps. se on siis nyt tuleva lauantai.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Entä tankit? Saako niitä tuoda? Olisi nimittäin tasapuolisemmat mahikset kaikilla jos olisi vain niitä dioraamoja, yksittäisiä ukkoja ja squadeja.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Gorbag kirjoitti:Entä tankit? Saako niitä tuoda?
GW Staff kirjoitti:voi tuoda kokonaisen squadin jos haluaa, infantry platoon on jo vähän liikaa. tankit kelpaa uten myös dioraamat missä on muitakin rotuja.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Tähän vielä kun kävin juuri GW liikkeessä niin kyselin jos kilpailuaika pitenisi viikolla niin sain ainakin myönteisen kuvan Telmolta. Viisi työtä siellä oli jo ja mielestäni olisi ihan reilua jos saisi hieman lisäaikaa. Mutta täysin varma en ole tästä.
- Kynä-ääliö
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Mun mielestä joku 1kk vois olla ihan hyvä aika maalata figuja, tai ainaki lotr ja faba kisassa oli jotain tota luokkaa, ja siinä ehti just ja just. Viikko on jo niin vähä että tonne ei ehdi tehdä mitään todella hienoa, enkä mä ainakaan jaksa maalata figuja joihinka en oo ite yhtään tyytyväinen.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Kyllähän tohon voisi osallistua, kunhan lisä-aikaa saataisiin. Muuten, koskas ne chaos warriorit voi hakea sieltä kaupasta?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”