tulppa palaa...
tulppa palaa...
uskokaa tai älkää vaikka minä haukuin figuja edellisessä jutussani (warhammer juttua) olen ostanut ensimmäisen figu boxini... kyllä alkaa vaikuttaa että värkään näitä ainaski hetken. pitää nyt kattoa mitä tästä harrastuksen tyngästä syntyy... lupasin kaikille kertoa jos alan kerätä... lukitkaa modut vaikka heti! kunhan porukka saa tietää että en ole niin figu vastanen kuin ennen.
Tulppa lopettaa toistaiseksi!
- Cannonball
Luin sen artikkelisi aikaisemmin, ja voin todeta, että kylläpä olet outo lintu Toivon mahdollisten pelikavereittesi puolesta, että olen saanut väärän käsityksen teistä, mutta omatpahan ovat rahasi, joita tuhlaat 'brittien partaansanaurajien muoviukkoihin' 
Ei nyt, aina on mahdollista tehdä parannus! Taas yksi harhainen sielu kääntynyt oikealle polulle figujen maailmaan...
Ei nyt, aina on mahdollista tehdä parannus! Taas yksi harhainen sielu kääntynyt oikealle polulle figujen maailmaan...
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.