"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yötä päivää väsymättä, kuin riivattuna, SUOLIJUNA!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ameba

Yötä päivää väsymättä, kuin riivattuna, SUOLIJUNA!

Viesti Kirjoittaja ameba »

Nyt kun rakas Rune- ystäväiseni suostui kuvaamaan minun brettejäni niin pitihän ne tännekkin tunkea...
Transferit ja niiden ympärystö ei ihan onnistunut ja possunihdin siivet on ihan hirveet (Ya don't say... ;) -Rune) mutta minun tarkoitusperiin aivan välttävät. Luonnollisesti nämä kaikki näyttävät luonnossa paremmilta.
Sanokaa nyt jotain...

http://photobucket.com/albums/v298/Peua ... ttmaystit/

edit\\ Rune hoitaa homman kotiin. ;) Nyt roska toimii nätisti.
-Rune
Viimeksi muokannut ameba, Ma 09.08.2004 18:11. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Linkkisi on pielessä ja selain ei löydä koko sivua
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Korjasin linkin.
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

Etpä näköjään korjannut, koska ei löydy vieläkään
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Toimii kun menet photobuckettiin ja go to album 'Peuah'.

Edit: Nyt kun sain katsottua kuvat läpi niin sanon että erittäin hienoja. Etenkin torvensoittajan kypärän visiiri on onnistunut.
- Kynä-ääliö
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Mie en oo ikinä nähny mitään kamalampaa. Esko, sie et osaa yksinkertaisesti. Aivan säälittävää roskaa. Ei edes minun ottamani kuvat auttaneet asiaa yhtään, yhtä hirveiltä ne näyttävät yhäkin. Ja säädin vielä linkinkin kuntoon, ja miten kiität? Pelaamalla minua vastaan tänään, haista Esko pitkä...

Hymiö loppuun. :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Rune kirjoitti:Mie en oo ikinä nähny mitään kamalampaa. Esko, sie et osaa yksinkertaisesti. Aivan säälittävää roskaa. Ei edes minun ottamani kuvat auttaneet asiaa yhtään, yhtä hirveiltä ne näyttävät yhäkin. Ja säädin vielä linkinkin kuntoon, ja miten kiität? Pelaamalla minua vastaan tänään, haista Esko pitkä...
Tiedätkö mitä? Olet väärässä.

GromEdit: Eli siis olen nähnyt kauhean paljon kamalampaa ja kyllähän sie Esko mualata ossoot. Säälittävät roskat roskikseen ja kuvatkin on hjuvia. Noh, linkki on kunnossa, siinä olet oikeassa, Rune monilahjakkuus...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
hawauk

Viesti Kirjoittaja hawauk »

Ei voi paljoa muuta sanoa kuin että tosi hienoja. Viimeisen kuvan hevosen silmä näyttää tyhmältä ja baseissa voisi olla vähän jotain muutakin kuin vihreää ja siivet vois olla ehkä vähän vaaleammat.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Kelpo pelifiguja. Vielä laitat hailaittia pintaan ja siistit hieman. Otsikko on kyllä harhaanjohtava....
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Otsikko... no joo, niin. Hienoja pelifiguja, vähän rohkeampaa black linea tuohon keltaiseen ainakin, miksei punaiseenkin. Siivet ja harjakset näyttävät näyttäviltä, miekan terä näyttää vähän paksulta? Muuta en kyllä keksi.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Pelästyin ensin kun luin että otsikossa lukee suolimuna eikä suolijuna. Vaikka tajusin erehtyneeni, ei otsikko silti ollut mikään ihastuttava.

Ja niin joo, loistavia ovat. (Parempia kuin Runen koirat ;) )
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Täydellisiä pelifiguja!! hyvää jälkeä, tosin pientä hiomista kaipaisi nuo hailaitit...
Huomasin myös, että joillain on vielä valujätteitä pahasti jossainkohdin.... mutta ei se haittaa... upeita nappeja kerrassaan ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
ameba

[quote="Hamara"]Pelästyin ensin kun luin että otsikossa lukee suolimuna eikä suolijuna. Vaikka tajusin erehtyneeni, ei otsikko silti ollut mikään ihastuttava.[/quote]

no se otsikko on nyt semmonen juttu... jättäkää se rauhaan ettei se suutu...
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Hieman jäin kaipaamaan valoja ja varjoja enemmän, mutta menee noinkin. Kyllä, nuo ovat oikein kauniita pelifiguja ja kuten sanottiin se musicantin visiiri kokonaisuudessaan on mahtava. Olet myös hyvin selvinnyt transfereista...minulle tuottavat vaikeuksia.

Well done! :)
ameba

no joo... kyllä niiden kanssa on useammankin kerran mennyt hermo, tuppaavat repeytymään turhan helposti... jäävät myös helposti vähän kurttusiks
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Onha nuo aika nättejä pelifiguja, ja mitä rune sano ni eipä oo sinunkaa yhtää kummempii IMO!
Eli todellakin.. onnistuneita figuja, kun siistit vielä noita keltasii ja punasii läikkii mitä oli sotkeutunu paikkapaikoin ni hyvä on! :)
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Milläs tuo torvensoittaja sitten puhaltaa tuohon torveensa? Ottaako se kesken ratsastuksen kypärän pois päästään kainalon väliin että pääsee puhkumaan? Ei kovin nopeaa toimintaa ja kypäräkin voi tippua. Kyllä siinä armour save laskee kohisten.=-) Eiihh... ihan kivoiltahan nuo näyttävät.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Ah, säkin sait kuvia tänne. Kyllähän noista pegaseista tuli aika hienoja, mä kyllä vieläkin tahtoisin että noissa siivissä olisi enemmän highlighttia, siis suomeksi vaaleammat siivet.
Ja pientä viimeistelyä, ainakin tuossa keltaisessa kankaassa näyttäisi olevan jotain tahroja. Ehkä vielä yksi ohut coat noihin kankaisiin.
Mutta kivan näkösiä on, vielä öö... 100 jäljellä? :)
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Oba

Viesti Kirjoittaja Oba »

Ihan hienosti maalattu joo, mutten kyllä ollenkaan diggaa väriteemoista. Ruotsalaisia ja norjalaisia?

Empä haluaisi pelata noita vastaan, kun koskaan ei tiedä mitä tulee takaapäin!
"I'm a product
Of my environment
So don't blame me, I just work here"
ameba

lähinnä ajattelin maalata jokaisen jäbän eriväreillä... figuja kun on Aika Monta, niin niitä väriteemoja tulee varmasti vielä erikoisempia...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”