Heroclix infoa
-
Höpsönassukka
Heroclix infoa
Voisiko joku laittaa tähän heroclix infoa. sitte pari kysymystä
1: onko ohjekirja ilmainen netistä ladattava vai ''oikea''
2: Kuinka kalliita ukot ovat ja minkä kokoisella jalustalla
3: Voiko pelata toisella sarjalla toista vastaan esim. indyllä marvelia vastaan?
1: onko ohjekirja ilmainen netistä ladattava vai ''oikea''
2: Kuinka kalliita ukot ovat ja minkä kokoisella jalustalla
3: Voiko pelata toisella sarjalla toista vastaan esim. indyllä marvelia vastaan?
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
1. Ohjekirjan voi ladata ja tulostaa netistä mutta sen saa myös alotus-pakkauksesta.
2.Yksi paketti sisältää 4 ukkoa ja paketti maksaa n.7 , hmm.. siihen jalusta hommaan en osaa vastata.
3.Tottakai voi, esim. voit vaikka pelata indyllä indyä vastaan.
Toivottavasti nuo auttavat jonkin verran =)
2.Yksi paketti sisältää 4 ukkoa ja paketti maksaa n.7 , hmm.. siihen jalusta hommaan en osaa vastata.
3.Tottakai voi, esim. voit vaikka pelata indyllä indyä vastaan.
Toivottavasti nuo auttavat jonkin verran =)
Viimeksi muokannut Zindaju, Ti 10.08.2004 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marvel, DC ja Indy sekoittuvat hyvin joten ei ole mahdotonta sekä sekoittaa näitä samaan tiimiin, että pelata toisista olevia tiimejä vastaan. Suomessa järjästetään pelkästään open HC turneita, joissa on sekaisin enkä ole löytänyt ainakaan yhtään pelkästään tiettyyn osioon keskittyvää turneeta.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Ainakaan DC-aloituspakkauksessa ei tule ohjekirjaa mukana. Fantsusta tuollaisen ostin.
Karttojen ruudut ovat 1,5" joten figujen alusta on himpun verran vähemmän kuin tämä, tarkkaa en osaa näin mittaamatta sanoa.
Kyllä suomessa on suljettujakin turnauksia pidetty. Viimeksi heinäkuun puolessa välissä kun Ultimates-lisäosa julkaistiin. Tosin, oli kyllä sealed turnaus, eli en sitten tiedä että onko vapaalla porukalla olevia suljettuja turnauksia pidetty.
Karttojen ruudut ovat 1,5" joten figujen alusta on himpun verran vähemmän kuin tämä, tarkkaa en osaa näin mittaamatta sanoa.
Kyllä suomessa on suljettujakin turnauksia pidetty. Viimeksi heinäkuun puolessa välissä kun Ultimates-lisäosa julkaistiin. Tosin, oli kyllä sealed turnaus, eli en sitten tiedä että onko vapaalla porukalla olevia suljettuja turnauksia pidetty.
-
Large Target
Ohjeet saa ladattua suomeksi ainakin tuolta
http://www.fantasiapelit.com/heroclix/index.php
http://www.fantasiapelit.com/heroclix/index.php
-
Höpsönassukka
Kaupastahan niitä voi ostaa, esim. Fantasiapelit. Ebay on myös oiva paikka yksittäisten figujen osteluun. Muista nettikaupoista ei tietoa.rupu-ukko kirjoitti:Niin ja mistä niitä heroclixejä voi tilata? ja mahdollisimman paljon eri linkkejä että voi vertailla ja valita parhaan
2 random figuuria, 4e. 4 random figuuria 7 e ja Starter setti 13e ja 20 e.Chukie kirjoitti:Siis paljonko nuo heroclixit maksavat? Jos ne ovat vain 7 euroa 4 kpl niin eihän se ole paljon mitään?
-
Large Target
Kyllä niitä pystyy varmaan maalaamaan, vaikka se muovi on semmoista pehmeämpää kuin citadelin viguissa, pohjamaalin kun laitat niin voisi onnistua.Chukie kirjoitti:Onko figut/ukkelit mahdollista maalata itse? Tällä meinaan, että millainen pinta niissä on? Olen itse melkoinen marvel/DC fani, siitä syystä kiinnostunut.
Tosin itse olen tyytynyt vain parantelemaan niitä hieman.
-P