"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

MORDOR

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Mammon

MORDOR

Viesti Kirjoittaja Mammon »

Eli ajattelin että jos mahdollisesti alkaisi keräämään tommosen Mordor-armyn jossain vaeheessa. Joten ihan uteliaisuuttani kysyisin että oliko Mordorissa örkkien, itäläisten, urukkien ja trollien lisäksi myös haradeja? (voi oispa!) :)
Ajatuksena ois nääs tekaista monenkirjava joukkio kaikenlaisia pahiksia ja ilkimyksiä. :)

Kiitos vastaajille ja muillekkin. :)
Sanotaan että jättirotat tulivat orjalaivoilta ja raiskasivat kaikki puuapinat...
AragornElessar

Viesti Kirjoittaja AragornElessar »

Kyllähän ne Haraditkin Mordorin joukkoihin kuuluivat...
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

AragornElessar kirjoitti:Kyllähän ne Haraditkin Mordorin joukkoihin kuuluivat...
Fluffillisesti periaatteessa vain BotPF:n aikaan.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Maedhros kirjoitti:
AragornElessar kirjoitti:Kyllähän ne Haraditkin Mordorin joukkoihin kuuluivat...
Fluffillisesti periaatteessa vain BotPF:n aikaan.

Kuinka niin, olivathan he käytännössä Sauronin käskyläisiä olleet jo pitkän aikaa, vai kuinka? Miten he muuten olisivat tulleet Pelennorille? Minä ainakin sain sen käsityksen kirjasta että haradrim nimenomaan eivät olleet Sauronin liittolaisia, vaan pikemminkin uskollisia orjia.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Niin, he eivät voineet/uskaltaneet kirjassa kieltäytyä Sauronin airuen pyynnöstä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

minä taas olen mieltä että ne osittain pelkäsivät sitä jos he kieltäytyisivät sauronin kutsusta mutta luulen että osa syy myös miksi he liityivät sauronin joukoihin olivat vanhat kaunat gondorin ja etenkin numenorilaisten kanssa en ole varma puhuinko juuri haradeista vai jostain muusta idän kansasta..... mutta kyllä ne sopivat itse tulen ainakin niitä käyttämään mordorin apuvoimina
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Syynä oli silkka pelko. En minäkään olisi alkanut soittamaan Sauronin Suulle poskea, kun sitä olisi alkanut koskea.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”