"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onnettomuuksia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Maalipurkki kaatu kännykän päälle (Nokia 6100)...onneksi asetoni pelasti...heh!
Imperial

Viesti Kirjoittaja Imperial »

No olin maalannu melkein valmiiks 4 cadian tyyppii ja ajattelin että vois voel pistää niil silmät............. no avasin purkin hitusen kovakouraisesti ja WHUM niist figuist tuli 100% hetkessä..............
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Sain roiskutettua enchanted blueta matolle, penkille, pöydälle, jääkaappiin, keittiön kaapistoihin, pakastimeen, paidalle, lattialle jopa kattoon kun pikkuisen "tönäisin" purkkia. Pikkuveli viilsi mattopuukolla sormeensa 3!!! viiltoa yhdellä(1) vetäsyllä :D , vähän nauratti kun se hyppi siinä ympäriinsä, ja verta roiskui joka paikkaan ;) (ei, en palvo Khornea) nyt sen sormi on pikkuisen vino.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Silens

Viesti Kirjoittaja Silens »

Mä vedin sormeeni mattopuukolla haavan... Sit mentiin lääkäriin ja ne liimas sen... Sen huoneen matto on täynnä verta... :D
Sitä ihmettelen, se ei sattunu... :D
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

Predatori kirjoitti:Mä vedin sormeeni mattopuukolla haavan... Sit mentiin lääkäriin ja ne liimas sen... Sen huoneen matto on täynnä verta... :D
Sitä ihmettelen, se ei sattunu... :D
...Niin kävi minullekkin tässä muutamia päiviä sitten... Ei se sattunut ennen kuin onkin jo sairaalassa paikattavana! :D
Mutta oman huoneen lattia ja vessa oli aikastalailla veressä. :(

Ps. Eikai ole sallittua kaivaa kuukausia vanhoja topicceja ylös? Sorry for The Käyttäjämoderointi...
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Katoin tässä peukaloani kovan muovisten cadianien siistimis-session jälkeen. Peukalon kärki aivan viilloilla ja verta tuli vähän sieltä täältä. Ja sitten vielä ihmettelin että miksi kirveli kun pepsiä läikyi sormille...
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Halkaisin sormeni sivusunnassa pienoismalliveitselläni (verta tuli aikasta lailla, mutta tajusin puristaa haavaa niin että veren vuoto tyrehtyi). Kolme tikkiä ja viikon uimakielto, mutta lääkäri kehui että oli hienosti tehty haava. Olen kaatanut kaksi maalipurkkia lattialle ja sisko on hajoittanut kymmenen figua kerralla(tiputti pahvi lootan niitten päälle). Viritin kuulapistoolia figuilu pöydällä niin "ase" halkes ja jousi punnahti ulos ja suoraan N-gobbo lipunkantajaa päähän.
Viimeksi muokannut Goblin fan, Ke 11.08.2004 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
With Cannon, You Can.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Ja pahviloota oli täynnä kirjoja yms.?

Olen onnistunut pudottamaan vasta liimatun Death Companyn lattialle. Liimauksessa meni sellainen 10 min. per ukko, kun oli liima vähän hitaasti kuivuvaa. Oli sitten ihanaa, kun suunnilleen jokainen liimaus petti, ja ukot lojuivat pieninä kasoina lattialla. Jopa Shoulder Padit irtosivat käsistä.

Nykyään käytän toisenlaista liimaa.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Captain Coridus kirjoitti:Ja pahviloota oli täynnä kirjoja yms.?
.
Ei. Vain isosiskon (on lukion tokalla)käytettyjä kouluvihkoja kaikilta vuosilta.
Viimeksi muokannut Goblin fan, To 12.08.2004 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
With Cannon, You Can.
Neukku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neukku »

Pahin mokani oli kun örkki tippu Maali purkkiin.
Toinen moka on kun monesti viillän sormeen havoja mattoveitsellä.
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.

-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

no, mun kaksi koiraa on järsinyt figuja aamupalakseen, esim. urukkeja ja ringwraitheja (niissä on nykyään kivat hampaanjäljet) ja sininen maali on tippunut lattialle ja matolle, ja (TAAS!!) boltgun metal on kaatunut pöydälle. ja onhan minun fellbeastini pudonnut (fellannut) 1,2 metriä korkealta pöydältä. siltä lähti tosin vain häntä. ja tietysti on viilelty haavoja mattoveitsellä sormiin (sehän kuuluu figuharrastukseen? heh...)
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Tämä harrastus näyttää aiheuttavan tiedostamatonta itsensä viiltelyä ja masokismia... :)
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Silens

Viesti Kirjoittaja Silens »

Tämä vielä:
Pidän figujani sellatteessa salkussa... Sen laitoin sitten tuolille ja aloin ottaan siel figui pois, kun aloiteltiin peliä...
Sitten käteni tönäsi salkkua ja se tippu lattialle... Kaikilta Mariineilta reput ja kädet ainaki lähti irti...
Siinä sitten liimailtiin seuraavat 5 päivää...
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

No monestihhan sit' on tullut itselleen viilleltyä haavoja mattoveitsellä.
Kerran kauan sitten (n.2v sitten) maalasin örkkien boar chariottia ja kissa loikkas pöydälle. No siinähän putosi koko chariotti puoliksi chainmailiin ja kissan päälle roiskui chainmailia. Olin ihan paniikissa ja kissa vain nuoli maalit turkiltaan eikä sille tullut siitä mitään tauteja tms. siitä. huhhuh, että olin paniikissa...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Madharia

Viesti Kirjoittaja Madharia »

Olisiko sellainen tilanne #87, jossa näytetään kaverille, kuinka kuivaa bubonic brown on kääntämällä se nurinpäin. Maalia oli kahden henkilön vaatteilla, matolla, lattialla ja tuolilla. Sitten vaan äkkiä vaatteita huuhtelemaan.
muotka

Viesti Kirjoittaja muotka »

mulla on varmaan pahin onnetomuus oli kun olin lähdössä kaverille ja just olin maalanut. kiireisäni olin unohtanut maali purkit auki hyllylle just figujen ylä puolelle. kissa hyppäs sitten siihen hyllyyn ja kaatoi chaos blacin ja blood redin niiten päälle. aika mukava kun ihan uuteen pöytään tuli mukava väritys.
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Sattuipa sopivasti, että näin tämän topicin juuri nyt...

Juuri äskettäin asetin (onneksi) tyhjän kahvimukini kirjahyllyyn katsomatta sinne päinkään. Noh, Grey Knight unitin päälle se tietenkin osui. Kahdelta nihdiltä ja Justicarilta lähti kädet irti, Psycannon- mieheltä hankautui maalipinta. Kaiken lisäksi muki putosi lattialle ja halkesi.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Noh, minun hauskin munaukseni oli varmaan se, kun lähtiessäni vastaamaan puhelimeen asetin Revellin luiruliimapurkin pöydälle hiukka huolimattomasti, ja se kaatui huomaamattani, laskien pöydälle kertyneen muovisilppu-irtobitsi-yms.yms.-kasan päälle kelpo löräyksen sisältöään. Seuraavana päivänä huomasin että aikasmoinen läjä muovia ja metallia oli sulanut pöytään kiinni... sitä sitten siinä puukolla pois rapsuttelin.
Maalit on kaatuilleet mutta onneksi pidän niitä melko kuivassa kunnossa (oli hyvä eli paha) niin ehdin aina nostaa ne taas pystyyn.
Meikäläisellä on aina tapana hoitaa mouldlinensipellys ei pöydällä vaan sormissa ettei tarvitsisi köykkiä kuin Quasimodo konsanaan. Eräs kerta huomasin että huomaamattani olin leikellyt askarteluveitsellä etusormeeni viisi yhdensuuntaista veriviiltoa. Shoota boyn jalat toiselta puolen veren peitossa. Oon opetellu käyttämään tylsempiä puukkoja, ja nyt jo huomaan jos meinaa tulla vahinko...
Captain Pena

Viesti Kirjoittaja Captain Pena »

Itselläni ei ole sattunut kummepia vahinkoja, paitsi tämä: Olin myöhään illalla maalailemassa Khornen berserekkejen aseita yms. Chainmaililla. Silmäni olivat puoliksi kiinni ja pidin maalipurkkia vasemmassa kädessäni. Kuten arvata saattaa otteeni lipesi ja maali lensi pitkin huoneeni lattiaa, sitä meni myös tuolini (se on semmonen rullilla varustettu tietokonetuoli) renkaisiin. Hädissäni rullasin hieman kauemmas pöydästä, ja maali levisi entisestään pyörän mukana, kun olin lähtemässä juoksemaan vessaan, hakemaan paperia, osuu sukkani maalilätäkköön ja pian yks kaks, puoli taloa on hopeisen maalin peitossa. Onhan sitä tullut toilailtua myös kiurgiveitsen kanssa...
Huvinsa kullakin.

Aloitteleva SM-pelaaja.
Höpsönassukka

Viesti Kirjoittaja Höpsönassukka »

Jaa a... Onhan sitä tullu maastoa tehdessä saksilla (kyllä saksilla) leikattua sormeen ja yks figu on pudonnu lattialle :0 muttä ei se menny rikki.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”