"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aloitus Thousand sonsseille

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Viiksu

Aloitus Thousand sonsseille

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Niin olen alotteleva Thousand sons pelaaja ja haluaisin tietää itä kannattais hankkia niille. Tällä hetkel mul on:

1 Chaos lord
6 Chosen Terminators
16 Chaos Space marines
2 Obliteratorssia
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

Et voi käyttää obliteraattoreita!!! Lisää mariineita, rhino ja predator tai dreadnought tai defiler.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Viiksu

Plague Zombie kirjoitti:Et voi käyttää obliteraattoreita!!! .
Missä niin sanotaan????
Deetwo

Re: Aloitus Thousand sonsseille

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Shadow of the Empire kirjoitti:Niin olen alotteleva Thousand sons pelaaja ja haluaisin tietää itä kannattais hankkia niille. Tällä hetkel mul on:

1 Chaos lord
6 Chosen Terminators
16 Chaos Space marines
2 Obliteratorssia
Lordi ok, mutta ennemmin ehkä ostais esim. ahrimanin tzeentch lordiksi. Terminatorit on vähän epäkelpoja, varsinkin thousand sonseina, eivät saa mitään aseita oikein ja muutenkin vähän köyhiä. Thousand sonseille on ihan omat figutkin, varmaan niitä sitten meinasit noilla marineilla?
Obleja ei tosiaan saa jos tekee TS listalla, koska vehiclejä lukuunottamatta siinä on pakko olla kaikilla tzeentchin merkki.
Periaatteessa siis kannattaa varmaan tehdä peruslistalla ja höystää sitä tzeentchillä sitten eikä thousand sonsia, jolla on erittäin epäkelvon armeijan maine, ihan syystäkin.

Predator tai pari, ehkä dreadnought ja pari rhinoa kuskaamaan marinesquadeja vois olla ihan hyvä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Viiksu

jaa no sit. Taidan siirtya suunnitelma b:hen eli khorneen
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”