Pahimmat/hauskimmat pelilliset tapahtumat.

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Tällainen tapaus sattui viime pelissäni:
Pelasin kaverini kanssa hieman erikoisen pelin, örkit vastaan goblinit. Itselläni oli örkit ja kaverillani oli goblinit, johin kuului snotlingeja ja jättiläinen. Pelin keski vaiheilla snotlingit joutuivat menemään black orccien tielle(rykmenttiin kuului myös black orc big boss, kenraali).
Snotlingit hyökkäsivät, mutta eivät saaneet mitään aikaan. Mustat örkit ja kenraali tekivät yhteensä 7 woundia, mutta jäljelle jäi yksi swarmi 2:lla woundilla. Seuraavalla vuorolla minä teen terror testin lähellä seisoskolevan jättiläisen takia. No enkös minä tietenkin epäonnistu testissä ja lähde juoksemaan taistelusta karkuun mahtavalla 4 tuuman vauhdilla. Snotlingit lähtevät perään napaten koko black orc rykmentin ja kenraalin...
"Chaos is the only true answer"
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Muuten hyvä, mutta kun snottarit hävisivät edellisen taistelukierroksen, ne eivät olisi voineet pursuittaa.
tneva82

Re: Pahimmat/hauskimmat pelilliset tapahtumat.

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Kaaos vastaan cult of slaanesh. Nelos tason slaanesh maagi rynnäköi yksin cold one knighteja joissa oli myös annointed(mutta en tasan tarkkaan mennyt kontaktiin!). Hän ja jalan kulkeva slaanesh maagi sitten heitti irresistable forcet heittäessään slaaneshin viidettä loitsua joten cold one knightit ja vieressä istuneet devoutedit eivät tehneet hölkäsen pöläystä(ja niihin osui automaattisesti. Mwahahaha!).

Lähitaisteluvaiheessa maagini nykäisi demonimiekkansa...Ja tappoi tasan tarkaan champpionin haasteessa kerran. Melkein teki itsellensä enemmän vahinkoa(tämä siis automaattisella osumisella, piti ainoastaan tarkistaa tuleeko ykkösiä). Turha sanoakkaan että juoksen(tosin cold onet eivät voi pursuittaa kiitos loitsun).

Vuoro myöhemmin annointed chargettaa yksin kuuden marauderin kimppuun. Pysyin paikallaan(olisi muuten rynninyt vain muualle). Turha sanoakkaan että marauderit exist no more(always strike first ja gauntlet of power? YIKES!). Sitten kärähti. KOKO pahuksen armeija poislukien slaanesh maageja(itsestään selvästä syystä) ja daemonetteja päätti ottaa hatkat ja juoksi karkuun...

Eipä ole vähään aikaan tullut vastaavaa u käännöstä vastaan. Ja minä kun arvelin olevani kovilla kun sain cold onet möllöttää paikoilleen(tuumasin että 12 S6 automaattista osumaa, ellei ykköstä tule, riittäisi hoitamaan ne). Mutta oma armeija ottikin myöhemmin sitten hatkat.

Itseasiassa paniikkiin on lähiaikoina kärähtänyt turhan monta peliä. LD8 rerollattuna, haneen. Kolme LD7 heittoa, kaikki juoksee etc etc etc.

Bloodbowlista olisi muutamia legendaarisia(hkoja) tarinoita mutta ei oikein kuulu fantasy battleen :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Minulta kuoli 3 Fanatikkoa heti ensimmäisellä liikkumis vuorolla (heti vapauttamisen jaälkeen).
Ensin yksi fanaatikko törmäsi puuhun ja kaksi muuta fanaatikkoa törmäsivät toisiinsa.
Aika huona tuuria etten sanoisi.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

ratgut kirjoitti:Minulta kuoli 3 Fanatikkoa heti ensimmäisellä liikkumis vuorolla (heti vapauttamisen jaälkeen).
Ensin yksi fanaatikko törmäsi puuhun ja kaksi muuta fanaatikkoa törmäsivät toisiinsa.
Aika huona tuuria etten sanoisi.
Ilmestyikö vihollisia 8" sisälle?

Jos ei ilmestynyt niin pitää olla aika tumpelo jos saa fanaatikot törmäämään puihin ja toisiinsa vapautettaessa.
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Kyllä ilmestyi Delffien spearmaneja vapautuksen jälkeen yksi fanaatikko lähti 10 tuumaa vasemmalle ja törmäsi sellaiseen aika isoon puuhun (ympärys n20cm). yksi lähti viistoon ylä vasemmalle 4 tuumaa ja kolmas lähti myös ylä vasemmalle 8 tuumaa ja törmäsi edelliseen. (en mielestäni ole tumpelo, mutta ehkä olen vain huono heittämään noppaaa...)
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

Jaa no minun hauskin tapahtuma oli katsella kun "tyhmä" ;) vastustajani jäi seisomaan kukkulalla stegonkanssa skink priesti vieressään!
Hän taikoi monta vuoroa minua ja minä häntä, mutta lopulta
iskin häntä taijalla joka oli 5hittiä s 4 Stegoa ja heitin 3 kuutosta ja vihu ei onnistunut suojaamaan yhtään (oli menettänyt loput muihin tulituksiin!) ja niin Stego kaatu ja velho juoksi karkuun ja peli loppu!, nimittäin oli hauska nähsä kuinka kaaoksen banner of whrath kaatoi Stegon maahan!
siis pelasin Tzeench armeijalla jossa oli jäljellä 7chosen chaos warrioreja ja 1 exalted Champpa of kaaos!
"Glory, Honor & Victory over Death"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”