Siinä olisivat nyttemmin ne kuvat jotka ovat valitettavasti vähän sumeita ja ehkä liian isoja.
Turhautuminen näkyy ehkä viitan lisäksi metallissa jotka jouduin maalaamaan monta kertaa.
Eli kaikenlainen kritiikki on tervetullutta!
Sanotaan että jättirotat tulivat orjalaivoilta ja raiskasivat kaikki puuapinat...
Jeps, ohuemmat maalit ja maalit paremmin paikoilleen. Esimerkki tästä on kypärä, jossa hopeaa/mithriliä on kultaisella alueella, eli siihen väliin vaikka darkline tjsp, joka erottaa värit toisistaan. Partaan paremmat korostukset, tämä on todella helppo tehdä. Ruskeasta vaan 4 layerilla snakebite leatheriin, ja etenkin, ohuilla kerroksilla, jolloin ne kuultaisivat hieman läpi. Eli perusblendiä ja ihan viimeiseksi kevyt drybrush parralle, niin siitä tulee hyvä. Hanskat teen itse enemmän snakebiten sävyiseksi, jotkut käpiöt kun tuppaavat olemaan muutenkin jo nahkahaarniskassa (Beasty brown), niin Snakebite/Cobra leather antaa edes hieman kontrastie noihin.
itse olen maalannu oman dainini suunnilleen samalla väriteemalla. vihreen korvasin sinisellä kylläkin. kannattaa tota punasta viittaa fiksailla vielä . esim drybrushaat siihen vähän punasta tai jotain tollasta. hieno pelifigu