Jalka Archaon Peliarkusta!
Jalka Archaon Peliarkusta!
Ilmoitan vain, että peli arkussa on jäljellä pari jalka arskaa kiinnostuneille (itse olen jo tilannut ja pakettia odotan)
siis hinta on 13€ - 5% alennus.
siis hinta on 13€ - 5% alennus.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Kukaan ei E-bayssa figusta sinulle noin paljoa maksa. Hyvä jos saat 13 euroa. Tietysti figua voi pitää pitkäaikaisena sijoituksena, ostaa muutaman ja kaupata voitolla vuosia myöhemmin.Kauppias kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa ihmetyttää miks näitä sanottiin limited edition figuiksi, ku näitä löytyy kaiken maailman kiskoilta. Vois noit tosiaan ostaa 10 kpl ja mennä myymään e-bayhin 45$ kappale
Sitä myytiin e-bayssa 45$ kappale (sitä oli kyl 1 kappale). Jossain ulkomailla on enemmän ihmisiä jotka harastaa tätä, ja heille ei riitä mitä niien maassa on. Suomi on poikkeus koska täällä on niin vähän ihmisiä, eli kaikille riittää. En tiä jos saitte pointtini esiin, mutta suomen rajojen ulkopuolella toi on aika arvokas.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
tästä on jo keskusteltu muualla. minulla on jo yksi iso A työn alla ja hyllyyn jäi vielä 2 kappaletta.
Niinkuin jo sanoin, limited edition my ass. Silkkaa huijausta(silti ostin omani pois hurmoksellisessa tilassa)
Niinkuin jo sanoin, limited edition my ass. Silkkaa huijausta(silti ostin omani pois hurmoksellisessa tilassa)
"Fucked up eyes, stupid grin
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"
Perfect people won't let me in
Who's who list, where's my name
They won't let me join their game"