mitä kannattaisi vastaalkajan kerätä
Yhdyn näihin kapteenin ja muiden sanoihin hyvistä puolista boxista, itse ajattelin sen ostaa (teinix?) pelkästään sen takia että siinä tulee järkyttävän hienot maastonpalaset ja sitten se pikkuruinen sääntökirja, joka on nopea keino kesken pelin tarkistaa joku juttu kun ruveta pläräämään 300 sivua fluffia ja värikuvia etsien mitä ihmettä se hull down teki. Tietenkin tämä kokonainen sääntökirja on myös pakko-ostos, mutta silti olen tämän aloitusboksin kannalla.
Clip 'n Pray-figut ovat mielestäni hyvä juttu, vaikka en itse niistä kovinkaan panosta, kuten uudet kaaoswarrut, mutta ne ovat tosi hieno juttu aloittelijalle.
Clip 'n Pray-figut ovat mielestäni hyvä juttu, vaikka en itse niistä kovinkaan panosta, kuten uudet kaaoswarrut, mutta ne ovat tosi hieno juttu aloittelijalle.
niih.
Minä aion ehdottomasti sen hommata. Nyt kun koulu alkoi, eikä isompiin peleihin ole aikaa, niin juuri tälläinen pieni peli on juuri sopiva tapa tappaa aikaa pikkuveljen kanssa (Varsinkin nyt kun Naruton lataamisessa kestää 5 tuntia!), kun kerhohuoneelle ei aina jaksa raahautua pelaamaan niitä 2000 pisteen pelejä, joissa kestää se 2-3 tuntia.
Tuollaisen kanssa voi juuri pelata sellaisen hauskan puolen tunnin pelin, jossa voi pelata valmiilla listoilla, figuilla ja hienolla maastolla. Yksi nerokkaimmista GW:een tuotteista pitkään aikaan. Ja se on halpakin.
Tuollaisen kanssa voi juuri pelata sellaisen hauskan puolen tunnin pelin, jossa voi pelata valmiilla listoilla, figuilla ja hienolla maastolla. Yksi nerokkaimmista GW:een tuotteista pitkään aikaan. Ja se on halpakin.
lolkääpiökuningas kirjoitti:Clip 'n Pray-figut ovat mielestäni hyvä juttu,
Mutta asiaan, tuossa White Dwarffissa (#296) on se "4th ed preview", jonka mukaan uudessa kirjassa on sisällysluettelo, jossa on erikseen KAIKKI säännöt, joten ei tarvitse ruveta pläräämään niitä sivuja.
[OT]kenen mielestä ne seuraavan WDn maalipurkin kansi tarrat on säälittäviä? Olisiko ollut GWlle niin hankalaa pistää valmiiksi niitä tarroja niihin purkkeihin?[/OT]
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Ei typo...Plague Zombie kirjoitti:lolkääpiökuningas kirjoitti:Clip 'n Pray-figut ovat mielestäni hyvä juttu,(typo?
)
Mutta asiaan, tuossa White Dwarffissa (#296) on se "4th ed preview", jonka mukaan uudessa kirjassa on sisällysluettelo, jossa on erikseen KAIKKI säännöt, joten ei tarvitse ruveta pläräämään niitä sivuja.
[OT]kenen mielestä ne seuraavan WDn maalipurkin kansi tarrat on säälittäviä? Olisiko ollut GWlle niin hankalaa pistää valmiiksi niitä tarroja niihin purkkeihin?[/OT]
Mielestäni ihan kiva että WDn väki pistää sinne jotain mukaan, yleensähän siellä ei nyt paljoa ole. Eli tosi kiva että sieltä tulee jotain todellakin hyödyllistä...
niih.
Tarrojen kiinnittäminen maalipurkkeihin olisi tarkoittanut yhtä lisätyövaihetta tehtaalle ja mikäli mikään nykyinen kone ei tähän olisi pystynyt, niin olisi pitänyt hankkia uusi kone tai joku/jotkut liimaamaan niitä tarroja purkkeihin. Tämä olisi nostanut maalipurkkien kustannuksia ja suurin osa ostajista ei oletettavasti arvostaisi koko tarraa. Itse ainekin muistan maalipurkkieni järjestyksen. Nyt on alihankijalta saatu valmiit tarra-arkit ja kustannukset pysyvät alhaalla ja ne ostavat ketkä kokevat tarvitsevansa.Plague Zombie kirjoitti:[OT]kenen mielestä ne seuraavan WDn maalipurkin kansi tarrat on säälittäviä? Olisiko ollut GWlle niin hankalaa pistää valmiiksi niitä tarroja niihin purkkeihin?[/OT]
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Kovin tyyli laittaa plussia ja miinuksia kun koko paketti ei ole ilmestynytkään, eikä sisällöstäkään ole 100%:sta varmuutta.Monoliitti kirjoitti:kuka väittää/lisää muuta?
Mutta itseäni nyt kiinnostaa eniten ne maastonkappaleet, sillä niiden sanotaan olevan varsin villin näköisiä...
-A
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Rectunator
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Montas figua tuossa alotusboxissa tulee?
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- The Captain
- Valvoja
Okei, täsmennetään. BoM:ea ei ole suunnattu ensisijaisesti vanhoille parroille. Kyllä minäkin sen aion hankkia (tactical marineita minulla on noloa kyllä yhä liian vähän, ja ovathan nuo uudet plug&play-figut paremman näköisiä kuin kakkosedikan vastaavat), mutta kun minulle myös fluffi ja kaikki muu oheistuherrus kelpaa, niin se iso raamattukin tulee hankittua. Se pienihän on todella kätevä matkamallina, ja maastokin näyttää kuvien perusteella hienolta, eli en missään nimessä väitä sitä turhaksi ostokseksi kenellekään muulle kuin tneva82:lle.maxxon kirjoitti:Että mitä häh?!?The Captain kirjoitti:Yritä tajuta, että Battle of Macraggea ei ole suunnattu sinulle tai minulle vaan sille kolmasluokkalaiselle naapurin nassikalle. - - .
Minä ainakin ajattelin ostaa laatikon.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
10 mariinia + Luutnantti Varras. Tyränidien määrästä ei ole vissiin tarkkaa tietoa, muttaMorhgoz kirjoitti:Montas figua tuossa alotusboxissa tulee?
Vyper @ [url=http://dakka.lunarpages.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Board=NewsRumor&Number=367229&page=2&view=expanded&sb=5&o=0&fpart=]DakkaDakka[/url] kirjoitti:
I also got a good closeup look at the BfM sprues, although a lot has been said about them already, I though I'd add my £0.02. The boxed set contains 4 sprues of minis as well as a bag containing rules, transfers, etc. There is also a sprue of templates and a couple of rulers. All 10 marines are on one sprue. There looked to be 2 or 3 different body poses for the bolter/flamer marines, it was difficult to tell as TBH they are all very similar. We've seen pics of these guys before. The sprue also contains the 4 fence-like objects and geneseed canister (shown on the latest sneak peak) as well as the pilot fig.
There are two nid sprues, both different. IIRC they each have 3 stealers, 4 gaunts and 3 spore mines. The stealers are like the old ones in the way their arms plug into the body, and the monkey nostrils are there but look as if they'd be dead easy to get rid of. One of the sprues has an objective marker in the form of a toothed maw coming out of the ground (I'm sure a pic of this has been floating around) and the second sprue contains 2 objective markers in the form of small nid flora. If you have any other questions I'll see what I can do, as I'll prolly be able to get another look at the sprues in a couple of days.
Yllämainittujen objektiivimarkkereiden tapaisten lisäksi tulee useampi pala sukkulanraatoa, jotka löytyvät ainakin 40k Sneak Peakista, uuden Attack Biken jälkeiseltä sivulta. Kyseiset sukkulanraadot tulevat ilmeisesti yhdessä isossa spruessa.Abu kirjoitti:Mutta itseäni nyt kiinnostaa eniten ne maastonkappaleet, sillä niiden sanotaan olevan varsin villin näköisiä
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."