Skavenien herot ja lordit 3000 psteen peleihin.
Skavenien herot ja lordit 3000 psteen peleihin.
Itse ajattelin ottaa tälläiset charagterit kääpiöitä vastaan.
Peli on siis 3000 pistettä.
Lords:
Grey Seer
Hand weapon, warpstone amulet, Eye of the horned rat, 9 warpstone tokens 335pts
-------------------------------------------------------------------------------------
Heroes:
Chieftain
Hand weapon, heavy armour, enchanted shield, dwarfslayer 94pts
Chieftain
Hand weapon, heavy armour, shield, desolateblade 87pts
Warlock engineer
Hand weapon, warpblades, upgraded warp energycondenser, supercharged warp power accumalator, storm daemon, 3 warpstonetokens 130pts
Warlock engineer
(samat perus kamat kuin edellisellä) 6 warpstone tokens 135pts
Assassin
Two handweapons, throwingstars, smoke bombs, weeping blade
170pts
Mieli piteitä, itsestäni aika toimiva johto ryhmä.....
Peli on siis 3000 pistettä.
Lords:
Grey Seer
-------------------------------------------------------------------------------------
Heroes:
Chieftain
Hand weapon, heavy armour, enchanted shield, dwarfslayer 94pts
Chieftain
Hand weapon, heavy armour, shield, desolateblade 87pts
Warlock engineer
Hand weapon, warpblades, upgraded warp energycondenser, supercharged warp power accumalator, storm daemon, 3 warpstonetokens 130pts
Warlock engineer
(samat perus kamat kuin edellisellä) 6 warpstone tokens 135pts
Assassin
Two handweapons, throwingstars, smoke bombs, weeping blade
170pts
Mieli piteitä, itsestäni aika toimiva johto ryhmä.....
Warlordia voisi harkita, mutta kiljuva kello saa kumminkin osansa tykinkuulasta, ja räjähtää tuhannen päreiksi puoleen väliin taistelu kenttää. ainahan kello yksikkö voisi jösöttää omassa päädyssä, mutta sitten seerin taijoista ei olisi apua paljon yhtään.....Esko Rae kirjoitti:Mutta missä warlord? Entä screaming bell? Tämän kokoisessa pelissä pystyy jo hieman tuhlaamaan joten loordi paikat käyttöön ja kirkuva kello seerille.
- Henri Ketonen
Re: Skavenien herot ja lordit 3000 psteen peleihin.
Grey Seer
Tapat seerin noilla tokeneilla ilman Twisted Crownia.
Chieftainit
Great weaponit ennemmin.
Warlockit :
Kuolevat myös noihin tokeneihin, varsinkin kun ottaa huomioon että salamakin saattaa tehdä vahinkoa.
Assasin on guraa tuollaiseen pistehintaan. Warlordin ennen ottaisin, ehkäpä Fell Bladella jos tuntuu oikein macholta.
Tapat seerin noilla tokeneilla ilman Twisted Crownia.
Chieftainit
Great weaponit ennemmin.
Warlockit :
Kuolevat myös noihin tokeneihin, varsinkin kun ottaa huomioon että salamakin saattaa tehdä vahinkoa.
Assasin on guraa tuollaiseen pistehintaan. Warlordin ennen ottaisin, ehkäpä Fell Bladella jos tuntuu oikein macholta.
zqmfgb
- Amazing Slug
Salamurhaaja lienee rottien yksi juustoisimmista yksiköistä. Pelaan sitä turnauslistoissani AINA. Menestys on sen mukaista.Henri Ketonen kirjoitti: Assasin on guraa tuollaiseen pistehintaan.
Tosin itse pelaan sillä warpstone star:eja.
Eri asia sitten, haluatko tuollaista überjuustoa armeijaasi, kaveripelistä kun on kyse. Sama koskee screaming belliä, ja vielä enemmänkin tässä tapauksessa (siis kääpiöitä vastaan). Tuottaa liian helposti massacre voiton, varsinkin jos vastustajasi erehtyy ampumaan sitä.
- Henri Ketonen
Assasin Weepingbladeilla ON kuraa tuollaiseen pistehintaan. Stareja en muistanutkaan, vaikka nyt muistankin yhdessä turnauksessa vääntäneeni sotakoneita kumoon metsästä scoutanneella Assasinilla. Mutta pelipöydästä ja vastustajan armeijasta riippuu se, tekeekö assasinilla oikeasti mitään. Ihannetilanne tietenkin on jos pääsee jonkin Minotauriarmeijan sivustasta nakkelemaan Warpstone Stareja...Amazing Slug kirjoitti:Salamurhaaja lienee rottien yksi juustoisimmista yksiköistä. Pelaan sitä turnauslistoissani AINAHenri Ketonen kirjoitti: Assasin on guraa tuollaiseen pistehintaan.
zqmfgb
-
zakug_the_insane
Warlord olisi hyvä lisä, sille kun laitat vaikka dwarf slayerin tai bands of powerit, niin ei kääpiöiden panssari paljon paina.
Kirkuva kello on hyvä ostos isoon peliin, laitat vielä isoon rotta yksikköön (sellainen 40). Kätevä, kun tekee immuuniksi psykologialle ja ei tipu tykkeihinkään helposti.
Kirkuva kello on hyvä ostos isoon peliin, laitat vielä isoon rotta yksikköön (sellainen 40). Kätevä, kun tekee immuuniksi psykologialle ja ei tipu tykkeihinkään helposti.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
'Pawes kirjoitti:Ja osaa myös tappaa itsensä.Captain Coridus kirjoitti:Tai se maaginen warlord Fellbladella. Se osaa mättää....
...jolla periaatteella koko rottakirja toimii....
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Druzhina Captain
- Valvoja
Näille ei ole tehty figuja erikseen mutta esim chieftainina voit käyttää vaikka warlord figua tai stormvermin champpaa. Priistinä taas vaikka monkkejen champpaa.1maiko1 kirjoitti:mistä saa ostettua esim chieftainin tai plague priestin kun ei fantasia peleistä löydy
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
-
zakug_the_insane
Omasta mielestäni priestin saa kaikkein helpoiten ja ehkä parhaitenkin censer bearerista. Tämä kylläkin melkeinpä edellyttää, että armeijassasi ei ole tavallisia censer bearereita, koska olisi niin tympeän saman näköinen.attor kirjoitti:Näille ei ole tehty figuja erikseen mutta esim chieftainina voit käyttää vaikka warlord figua tai stormvermin champpaa. Priistinä taas vaikka monkkejen champpaa.1maiko1 kirjoitti:mistä saa ostettua esim chieftainin tai plague priestin kun ei fantasia peleistä löydy
Mutta kaikesta huolimatta censer bearer on mielestäni paras figu plague priestiksi, konvattuna tai ei.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse olen konvertoin kaikki vähäiset ruttomunkkini muovisista skaveneistä, enimmäkseen night runnereista. Kannattaa kokeilla... Saatan jatkossa pistää noista kuvia Galleriaan...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....