Nurgleen HQ
Nurgleen HQ
Mikä kannattais ottaa Nurgle armeejaan HQ:si? Great Unclean onea tuskin otan (Näin alkuun).
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
-Goff Warboss Bugrat Skumdreg
Hmmm...tuo auttoikin paljonHukka kirjoitti:Varmaankin luutnantti, taikka lordi. Demoniprinssikin on kiva, mutta hinnakas.
Riippuu armeijan koosta, 500 pisteen armeijaan luutnantti on juuri sopivan kova häiskä. Lordia ja/tai Demoniprinssiä kannattaa harkita 1000> pisteen armeijaan. GuO on hyvä, mutta viidensadan pisteen armeijassa aikamoinen pistesyöppö.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Näin alkuun oon suuniittelu 500 pojoo.Plague Zombie kirjoitti:Hmmm...tuo auttoikin paljonHukka kirjoitti:Varmaankin luutnantti, taikka lordi. Demoniprinssikin on kiva, mutta hinnakas.![]()
Riippuu armeijan koosta, 500 pisteen armeijaan luutnantti on juuri sopivan kova häiskä. Lordia ja/tai Demoniprinssiä kannattaa harkita 1000> pisteen armeijaan. GuO on hyvä, mutta viidensadan pisteen armeijassa aikamoinen pistesyöppö.
GuO?
All Orks is equal, but some Orks are more equal dan others.
Ympäripyöreään kysymykseen ympäripyöreä vastaus...Plague Zombie kirjoitti:Hmmm...tuo auttoikin paljonHukka kirjoitti:Varmaankin luutnantti, taikka lordi. Demoniprinssikin on kiva, mutta hinnakas.![]()
P.S Anteeks OT
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
Pieneen armeijaan luti, voi pelata sitten vaikka border patrolia sen kanssa vaikka siihen ei HQta tarvitsekkaan. Isompaan sitten statureprinssi tai lordi, itse ottaisin prinssin mutta ihan mielipidekysymyshän se on.juho130 kirjoitti:Mikä kannattais ottaa Nurgle armeejaan HQ:si? Great Unclean onea tuskin otan (Näin alkuun).
Voi tietysti myös käyttää kahta luutnanttia 1,5k armeijoissa sitten jossain vaiheessa. On myös ihan pätevä ratkaisu.
GuO ei itseasiassa ole kyllä mitenkäänpäin hyvä. Nurglen demonit eivät ylipäätään ole hyviä.Plague Zombie kirjoitti:GuO on hyvä, mutta viidensadan pisteen armeijassa aikamoinen pistesyöppö.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Yleisesti ottaen..aseeksi Plague Sword. Giftejä otetaan sen mukaan, miten suunnittelit sitä käyttää; onko sinulla aikeissa ottaa jonkun sortin APC, vai olisiko siivillä liikkuva luti mielekkäämpi?juho130 kirjoitti:Kun sille lutille pitää ottaa sieltä Chaos armorystä varusteet ja aseet, niin mitä annan?
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...