Virtun figuja ja maastoa
Virtun figuja ja maastoa
Sain luvan postata tänne kuvia IRC tuttavan loistavista aikaansaannoksista.
Virtun Chaos armeija
Virtun Berzerkker armeija
Ruined Cathedral
Varsinkin tuo raunio on mielestäni todella kaunista katseltavaa.
Virtu ei itse ole Sotuun rekisteröitynyt, mutta kommentteja ja kysymyksiä voinee esitellä Virtulle IRCNetissä nickille Virtuaali.
Virtun Chaos armeija
Virtun Berzerkker armeija
Ruined Cathedral
Varsinkin tuo raunio on mielestäni todella kaunista katseltavaa.
Virtu ei itse ole Sotuun rekisteröitynyt, mutta kommentteja ja kysymyksiä voinee esitellä Virtulle IRCNetissä nickille Virtuaali.
Siis kyllä nuo on namin näkösiä. En itse ainakaan löytänyt mitään moittimista noista figuista, värit on toimivat, eikä mikään asia häiritse silmää. Ja tuo katedraali on myös aivan loistava teos, kun joku jaksaa maalata tuollaisen möhkäleen, pitää nostaa hattua.
Aivan uskomattoman hyvää jälkeä
Aivan uskomattoman hyvää jälkeä
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
-Guderian, 1937.
- Rectunator
Hienoja olivat. Miten pitkään olet maalannut?
Itse pidin näistä
http://www.tol.oulu.fi/~mhalttun/WH40k/ ... ndFire.jpg
Itse pidin näistä
http://www.tol.oulu.fi/~mhalttun/WH40k/ ... ndFire.jpg
Figuista ei nyt mitään, koska en niitä kaikkia katsellut. Katedraali oli mahtava, luodinreiät olivat hienoja.
Varmaan tarkoitettu pelikäyttöön? Roinaa lattialta puuttuu. Voin vain kuvitella, millaista jälkeä jää kun katedraalin katto ja puolet seinistä romahtaa.
Pohja (Finnfoamia, eikö?) oli aika paksu (->katedraali aika korkealla). Haluaisin tietää millaiselle pelikentälle se tulee.
Varmaan tarkoitettu pelikäyttöön? Roinaa lattialta puuttuu. Voin vain kuvitella, millaista jälkeä jää kun katedraalin katto ja puolet seinistä romahtaa.
Pohja (Finnfoamia, eikö?) oli aika paksu (->katedraali aika korkealla). Haluaisin tietää millaiselle pelikentälle se tulee.