Kynttilägeelistä.
Kynttilägeelistä.
Niin eli saako tuota Kynttilägeeliä muualta kuin sinooperista ja voiko sitä käyttää esim. ottaa pari lusikallista ja laittaa kannen kiinni ja käyttää joskus uudelleen vai pitääkö se kaikki "löräyyttä"kerralla.
-
Thunderheart
Re: Kynttilägeelistä.
Olen nähnyt tuota ainakin Tarjoustalossa.
Kyllä voi.Eetu5 kirjoitti:voiko sitä käyttää esim. ottaa pari lusikallista ja laittaa kannen kiinni ja käyttää joskus uudelleen vai pitääkö se kaikki "löräyyttä"kerralla.
Mortui non dolent ex Ð+S
Paljon makso paljon sitä oli ja missä tarjoustalossa? myyrmannin tarjoustalosta voiskohan saada?Ð+S kirjoitti:Olen nähnyt tuota ainakin Tarjoustalossa.
Kyllä voi.Eetu5 kirjoitti:voiko sitä käyttää esim. ottaa pari lusikallista ja laittaa kannen kiinni ja käyttää joskus uudelleen vai pitääkö se kaikki "löräyyttä"kerralla.
-
Thunderheart
Hintaa en muista, mutta juuri tuolla Myyrmannin Tarjoustalossa näin sitä.Eetu5 kirjoitti: Paljon makso paljon sitä oli ja missä tarjoustalossa? myyrmannin tarjoustalosta voiskohan saada?
edit: se oli semmonen sinappituubin kokonen tuubi, en muista tarkkaa kokoa.
Mortui non dolent ex Ð+S
Täällä hiukan keskustelua, mm. kynttilägeelistä.Finet kirjoitti:Mitä tuo kynttilägeeli itse asiassa on ja mikä on sen käyttötarkoitus?
"Professional Blowjobs Since 1999"
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
-
Thunderheart
Se on sellaista geeliä mistä on tarkoitus itse tehdä geelikynttilöitä. Geelejä on erivärisiä.Finet kirjoitti:Mitä tuo kynttilägeeli itse asiassa on ja mikä on sen käyttötarkoitus?
Niistä pystyy siis kai myös tekemään vettä niin kuin Eetu5 mainitsikin. Millä muuten aiot kovettaa sitä? Eikös se ole aika heikkoa kestämään? Ainakin siltä tuntui kun tein siitä ihan kynttilöitä aikoinaan.
Mortui non dolent ex Ð+S
- Jänkäkoira
Kun teet kynttilägeelistä vettä, muista seuraavat asiat: Maalaa ja TEKSTUROI pohja hyvin, tämä luo paljon hienomman vaikutelman. Pohjalle kiviä ym. Veteen voit lisätä hieman väriainetta, koska harvoinhan esim. joessa vesi on niin puhdasta, että pinta näyttäisi täysin kirkkaalta. Geelin kovetettua pinta täytyy käsitellä, esim. paksulla kerroksella lakkaa tai vaikka läpinäkyväksi kuivuvalla PVA -liimalla. Tee pintaan kuviota, tämä luo realistisemman veden vaikutelmaa.
54y-n0_t0-g04753d
- Jänkäkoira
Kynttilägeelistä.
Ihan hienoja tuli kokeilin eilen
Ja mehän saamme kuvia?!?!?!Eetu5 kirjoitti:Ihan hienoja tuli kokeilin eilen
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
No voittehan saada muutamanpäivän päästä (sit kun saan kuvat kehitykseen on nimittäin "normaali" valokuvakamera) mutta niissä kannattaa huomioida, että olen tehnyt maastoja n. 1,5 kuukauttaNasse R kirjoitti:Ja mehän saamme kuvia?!?!?!Eetu5 kirjoitti:Ihan hienoja tuli kokeilin eilen
Meillä on kynttilägeelii ja se hais aika pahalle ja se jäi semmoseks mömmöks mis o kuplii sisällä et se saattas sopii johokii kuohuvaa kohtaa(vesiputous, koski). Ja se kannattaa niiku joku sano lakata koska se o semmost "hyytelöö"... Pitäs kyl ihekkii testata.
EDIT: tietääks kukkaa hintaa? Luvin kyllä koko topicin mut teksti meni niin sanotusti "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"
eli en oo varma mainittiinko se...
EDIT EDIT: luvin että hintaa ei muisteta...
EDIT: tietääks kukkaa hintaa? Luvin kyllä koko topicin mut teksti meni niin sanotusti "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos"
EDIT EDIT: luvin että hintaa ei muisteta...