"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

33% ampujia

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Aplas

33% ampujia

Viesti Kirjoittaja Aplas »

Minulle on sannottu että armeijassa saa olla vain 33% ampujia... Mutta en ole löytänyt sitä sääntöä kirjasta mutta yhdessä WD:ssä turnaus säännöiss oli se. Eli periaattessa minä saan ottaa vaikka pelkästään ampujia???
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

et saa. korkeintaan 33% armeijasta saa olla jousia. Sivua jolla sääntö lukee, en hoksannut nopealla läpiselauksella, joku toinen kertokoot sen, jos se on niin tärkeä tieto. Ja miksi ihmeessä te hyvät ihmiset ette kysy näitä sääntökysymyksiä tuolla sääntöavustusta-Tiedotteessa?
Viimeksi muokannut Spinal, La 14.08.2004 00:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shall I burn you?
Aplas

Huomasin sen vasta näsken. Mutta kun minulla on vasta pikku määrä elffejä. Ja on hävinnyt muutama miekka elffi ja minulla on sitten uutama ylin määräinen archeri. Ja mirkwood elffit ei pärjää ilman archereita...
Spinal

Viesti Kirjoittaja Spinal »

Tarkoitin tuolla lähinnä kaikkia, jotka tekevät uuden topicin kysyäkseen jotain sääntöä ;).
Shall I burn you?
Aplas

Hale!!!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Aplas kirjoitti: Ja mirkwood elffit ei pärjää ilman archereita...
Eivät pärjääkään, mutta silti niitä saa olla vain se 33% figuista.
Phil Kelly says "No!"
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Garoth kirjoitti:
Aplas kirjoitti: Ja mirkwood elffit ei pärjää ilman archereita...
Eivät pärjääkään, mutta silti niitä saa olla vain se 33% figuista.
AIvan, mutta tämän säännön osittaiseksi kiertämiseksi on luoto Mirkwood Sentinels.
Pitäähän Welffeillä kunnon ampumaoffensiivi olla ;).
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Mitenkäs tämän säännön kanssa menetellään Rohanin ratsastajien kanssa, näillä kun on kaikilla jouset? Tällöinhän täys-ratsastajaarmeija olisi mahdoton tehdä? Ja eikös tämä 33% sääntö koske myös heittoaseita (EI kivenheitto-erikoissääntöä)?

...heh!
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Sauron kirjoitti:Mitenkäs tämän säännön kanssa menetellään Rohanin ratsastajien kanssa, näillä kun on kaikilla jouset? Tällöinhän täys-ratsastajaarmeija olisi mahdoton tehdä? Ja eikös tämä 33% sääntö koske myös heittoaseita (EI kivenheitto-erikoissääntöä)?

...heh!

Omissa peleissä miten lystää, "virallinen" käytäntö turnauksissa on niin että vain niillä RoR:eilla on jousi jotka kantaa sitä kädessään, niitä jousia ei lasketa jotka on selässä (voi vaikka kuvitella että ovat niistä on kuljetuksen ajaksi poistettu jänteet). Ja heittoaseita ei ollenkaan lasketa tuohon sääntöön. Niitä voi olla vaikka kuinka monta.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Ei minua haittaa jos jousiampujia on liikaa, jos tästä on ensin minulle ilmoitettu. Tai no en suostuisi pelaamaan 100% elf bow armeijaa vastaan, mutta ei minua haittaa ihmisten lähes 100% ampumis armeija. Tämäkin nyt on niin ja näin. En jaksaisi pelata jos toinen vai jäisi paikoilleen, mutta esim. ei minua haittaa jos kaikki rohanin ratsastajat käyttävät jousia. Onko muuten se 33% ampujia pelkästään turnaussääntö vai onko se ihan normaali rule?
Lalalaa
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Tuo on turnauksissa käytettävä sääntö, mutta sitä käytetään aika usein kaveripeleissä. Kyllähän te voitte pelata kavereiden kanssa vaikka 50%:n rajalla.

Tuo sääntö on tehty siksi, että et saisi vastaasi armeijaa, jossa Legolas ja 20 Mirkwood Sentineliä. ;)
Aplas

Sauron kirjoitti:Mitenkäs tämän säännön kanssa menetellään Rohanin ratsastajien kanssa, näillä kun on kaikilla jouset? Tällöinhän täys-ratsastajaarmeija olisi mahdoton tehdä? Ja eikös tämä 33% sääntö koske myös heittoaseita (EI kivenheitto-erikoissääntöä)?

...heh!

Siis rohanin ratsastaja ei ole ampuja. Vaikka sillä olisi multi-melta selässä.Nitä ei lasketa archereiksi... Ei edes teoriassa (siinä ehkä kyllä, mutta muuten)...
Valtsu
Viesti:

Miksikäs niitä ei laskettaisi?
Lalalaa
tartunta

Turnauksessa vain ne RoR:it jotka pitävät jousta kädessä, omistavat jouset ja vain nämä ratsastajat vievät jousi-slotteja.

Eli ne joilla on jousi selässä, eivät voi ampua, koska niillä ei ole jousia. Tätä ei hyvitetä mitenkään pisteissä, mutta tämän avulla saat Rohanille 100% cavalry armeijan.
Valtsu
Viesti:

Siis kyllä minä tuon tiesin, mutta kysyin vain että eivätkö ne ole archereita jos näin niiden haluat olevan ja ne pystyvät niitä olemaan ilman että 33% ylittyy. Siis ainakin kotipeleissä.
Lalalaa
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

Todella typerä sääntö tuokin. Miksei voi turnauksiin esim. merkata RoRia, jolla on jousi. Esim, jos on 33% RoR:eja armeijassa, jossa ei ole muita ampujia, pitäisi ostaa kolmesti enemmän pakkauksia, jotta saisi kaikille RoR:eille jouset käteen. Voikohan turnauksessa proxyttaa JousiRoRia KirvesRoRilla? ;)
tartunta

Kai sitä voi halutessaan pelata niinkin, että kaikilla ratsastajilla on jouset. Mutta ratsuväkeä saa silloin vain 33%. (Jos sinulla ei ole muita ampujia)
tomb king of khemri

Viesti Kirjoittaja tomb king of khemri »

hmm, minulla haldirin johtamia welffei, ja pelaan yleensä kavereiden kaa vaa nii "kotisääntönä" on tämä rajoitus poistettu jolloin armeijan koostuu 50%archereista ja 50&swordmaneista, tietenkin turnauksen varalta on mahdollista muuttaa tämä 33%sääntöön.
olen supermättöherohyperuber tau firewarrior ja pistän sinua tzeentshin greater demonia turpaan(wh 40k firewarrior pelistä)
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Millä sivulla se sääntö on. Itse en ole juuri sitä löytänyt, vaikka kuinka selaien... :/
Nomen Est Omen
Valtsu
Viesti:

Se on turnaussääntö olisit lukenut koko ketjun. Kysyin itse tuota vähän aikaa sitten.
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”