"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fb vai 40,000?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Feeelix

Fb vai 40,000?

Viesti Kirjoittaja Feeelix »

Kerään FB lissuja ja 40,000 alko kiinnostaan onko niissä mitään järkee kannattaako kumpaaki kerätä vai vaan toista?
Naldor

Viesti Kirjoittaja Naldor »

kerää vain FB:aa koska se on parempi kuin 40k, eikä ole minusta ainakaan rahallisesti kannattavaa kerätä molemmista, että pysy niissä lizzuissa nyt ja kokoa kunnon armeija niin sitten on kivaa kun armiejalla on kokoa!
siis vain FB:aa ei molempia!
"Glory, Honor & Victory over Death"
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Kerää niin montaa kuin rahaa ja innostusta riittää.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Miksi ei, olisipahan ainakin vaihtelua jos toinen alkaa kyllästyttämään.
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D:
Scar-Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar-Veteran »

Jos on lissuja mielestäsi tarpeeksi (ja rahaa) niin ala ihmeessä keräämään 40k. Feel free. Ei kukaan täällä oo sua estämässä puukka kädessä jos rupeet keräämään 40k.
"So long as there is light, there is a shadow"
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Naldor kirjoitti:kerää vain FB:aa koska se on parempi kuin 40k, eikä ole minusta ainakaan rahallisesti kannattavaa kerätä molemmista
Millä perusteella FB on parempi kuin 40K, itse olen nauttinut enemmän 40kiloisen pelaamisesta. Ja jos rahasta pitää vääntää niin ei sitä tarvitse heti 2000 pisteen armeijoita olla. Itse asiassa nelkytäkiloinen on erittäin mukavaa pelattavaa 400 pisteen (patrol) listoilla.
Itse kerään molempia ja nelkytkoo 1500 ja fb 1000 pisteen armyt. kolmet joulut ja synttärit niin ala-ylä astelaisen pitäisi armeijoita saara. (Tietenkin ongelmallisempaa opiskeilijoilla).
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Miksi ihmeessä ei pitäisi kerätä molempia? Itse kerään molempia, ja siihen päälle vielä Mordheim, Blood Bowl, Epic, Battlefleet Gothic, Inquisitor, LotR, MechWarrior ja lukiotakin pitäisi käydä! :D

Itse olen enemmän 40K-miehiä, vaikka nyt pääpaino onkin Dwarffeissa. Eiköhän sekin korjaannu 40K:n uuden kirjan tullessa. ;) 40K:n "perusteluiksi" voisi tähän laittaa:
- Monipuolisempi maastonkäyttö. FB:ssähän kaikki kappaleet ovat lähinnä LOS- ja liike-esteitä.
- Joustavammat ryhmät. Peliä ei ratkaista sen knightti-yksikön huonolla facingillä.
- Pienemmät määrät figuja armeijassa ja ryhmissä. Hajamuodostelmassa yksittäisiin figuihin kannattaa panostaa siinä missä siitä 3. rivin Men-at-Armssista ei näy kuin kypärä ja hilpari.
- Tankit. Nuff said. ;)
- Fluffi pimeää, goottista sci-fiä. Laaja (lähes rajaton) maailma. Kaikki käy avaruusskaveneista astromekadroidien kautta noitavainoihin.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Meistä kullakin on oma mielipiteensä näistä peleistä. Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Ketjun aloittajan kannattaa kokeilla muutama peli 40K:ta ja päättää itse, tykkääkö pelistä vaiko ei. Jos tykkää, sen kuin aloittaa. Jos ei tykkää, ei kannata aloittaakaan.

Epäilen vahvasti, että tähän ketjuun tulisi mitään sellaista, mitä ei ole jo monessa muussa samanlaisessa ketjussa sanottu.

Kilks.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”