Kaaoksen Jumala
Kaaoksen Jumala
Kysyn erikoisen kysymyksen, jonkin verran kyseen alaisen.
Onko kaaoksessa SuurJumalaa joka on Khornen,Nurglen;slaaneshin ja Tzeentchin Herra?
Onko kaaoksessa SuurJumalaa joka on Khornen,Nurglen;slaaneshin ja Tzeentchin Herra?
Pieni sadistinen otus
-
The Scientist
-
Zymeth Salkir Dkhan
Ei ole, kyseiset neljä jumalaa ovat suunnilleen yhtä vahvoja ja on olemassa mainintoja, että kyseiset jumalat ovat kaikkein vahvimmat jumalat. Sitäpaitsi ylijumalan olemassaolo sotisi kaaoksen ideaa vastaan.
Tzeentchin mainitaan toisinaan omaavan suurimman voiman warpissa, mutta heikompi vaikutus maailmaan.
Tzeentchin mainitaan toisinaan omaavan suurimman voiman warpissa, mutta heikompi vaikutus maailmaan.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Jotkut voisivat pitää jakamatonta kaaosta kaaoksen ylimpänä olemuksena, toisille se se taas merkitsee kaaoksen kaikkia jumalia. Kolmas taas on jakamaton vain koska ei ole saanut yhtään suuresta nelikosta kiinnostumaan itsestään ja antamaan merkkiään.
Eli varsinaista olentoa ylimmän johtajan pallilla ei ole, vaikka Undividedia voisi tavallaan pitää kaiken kattavana "sateeenvarjona".
Eli varsinaista olentoa ylimmän johtajan pallilla ei ole, vaikka Undividedia voisi tavallaan pitää kaiken kattavana "sateeenvarjona".
Galleriaan pääsee tästä.
-
Ar-Senator
- GobbladasSquig
SIGMAR!!! Se on kaaoksen ylijumala! Tai ehkä se on enemmänkin sellanen taivaan isä ja poika OY...
Sigmar on sekä kaaoksen ylijumala että itse Sigmar jonka lähetti maan päälle.
Se tappo sen Morkarin siksi koska se oli muiden jumalien juoni valloittaa maat itselleen.
"Saivatpahan muut jumalat nenilleen" virnuili Sigmar ulottuvuudessaan, "ja Gork ja Mork myös!"
Joo, ja sen se Archaon luki sieltä kirotusta kirjasta! Kaikki palaset loksahtelevat kohdalleen!
Olen löytänyt totuuden!!! AAARRGHHH!!! Petturijumalat! Nyt minusta tulee uusi lord of the bed times ja valloitan koko universumin!!!

EDIT// korjasin hiukan sanamuotoa...
Sigmar on sekä kaaoksen ylijumala että itse Sigmar jonka lähetti maan päälle.
Se tappo sen Morkarin siksi koska se oli muiden jumalien juoni valloittaa maat itselleen.
"Saivatpahan muut jumalat nenilleen" virnuili Sigmar ulottuvuudessaan, "ja Gork ja Mork myös!"
Joo, ja sen se Archaon luki sieltä kirotusta kirjasta! Kaikki palaset loksahtelevat kohdalleen!
Olen löytänyt totuuden!!! AAARRGHHH!!! Petturijumalat! Nyt minusta tulee uusi lord of the bed times ja valloitan koko universumin!!!
EDIT// korjasin hiukan sanamuotoa...
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Undivided tarkoittaa kaikkien jumalten, myös niiden pienten demoniprissien yms palvomista....Tapsa kirjoitti:Undivided ei ole jumala vaan Kaaoksen syvin olemus, johon kuuluvat kaikki muut jumalat. Archaon taas mielestäni pyrkii jumalaksi hallitsemaan Neljää...
Archaon on jumalten valittu, jonka tehtävänä on tuhota keisarikunta joka uhmaa Kaaosta. Neljää hän ei voi hallita,sillä hänen voimansa ovat lähtöisin heiltä.
Kuvittele seuraava keskustelu:
Archaon:" Minä aion hallita teitä."
Khorne: "Jaahas, laitanpa tästä bloodthirsterin kimppuusi"
A: "olen voittanut sellaisen ennenkin"
Tzeench: " kappas vain, taikamiekkasi muuttui juuri varvuksi"
A: "Hups, minä vain pilailin."
Nurgle: " Miten olisi ikuinen elämä ja paiserutto?"
ja niin edelleen...
yksi merkittävimmistä kaaosjumalista Neljän jälkeen on Horned Rat... hänellähän on oma Greater Demonikin....
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Joonas1007
eiköhän khaine ollut yksi monista khornen nimistä.
Viimeksi muokannut Joonas1007, To 19.08.2004 13:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
' Then i pity you and all the world.' said Haubr earnestly. ' that of all races of men, the gods favour we norse alone.'
Tässä kyseisestä aiheesta tehty topic.
Kesti vain vaivaiset 5 sekuntia mahtavan toiminnon nimeltä haku ansiosta.
Kesti vain vaivaiset 5 sekuntia mahtavan toiminnon nimeltä haku ansiosta.
"Professional Blowjobs Since 1999"
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
-
Joonas1007
-
Zymeth Salkir Dkhan
- Darfen Makuro
Be lakor on lähettiläs ja Dark lord
Viimeksi muokannut Darfen Makuro, La 28.08.2004 15:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Ar-Senator