Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
toihan on ihan helppo konvertoida (yeah right) osta 4 tyranidien gargoyleiden siipejä. ja dragon siihen maahan köllöttelemään ilman käsiä. sitten liimailet siivet sen sivuihin ja...TADAA! nyt sinulla on junkkelin huonojen ohdeinen mukainen otus!!
nå jos sää haluat tehdä siitä hienon niin sitten sä teet siitä hienon..vähän kärsivälisyytä ja taitoa niin kyllä se siitä...mää ainakin aijon tehdä tomosen...
On kyllä ruma mato, ei voi muuta sanoa.... eikö ne nyt muuta keksiny?
ja muutenkin isot monsut ei kuulu jotenkin Helffien fluffiin (lukuunottamatta lohikäärmeitä, griffineitä ja muita ylimistön ratsuja). Jotenkin ison, ruman ja inhottavan hirviön käyttäminen aseena ei sovi sivistyneisiin haltioihin... tai sitten se olen vain minä.
Toi punanen näyttää vähän kivemmalta ja selkeemmältä ja PALJON pelottavammalta, sekä toi näyttää joltai ihmeen nakkimadolt oikeesti...mun mielipide vaan....
Srovex kirjoitti:ja muutenkin isot monsut ei kuulu jotenkin Helffien fluffiin (lukuunottamatta lohikäärmeitä, griffineitä ja muita ylimistön ratsuja). Jotenkin ison, ruman ja inhottavan hirviön käyttäminen aseena ei sovi sivistyneisiin haltioihin... tai sitten se olen vain minä.
OT, tiedetään, mutta tuollaiset epäkohdat on korjattava. Ulthuanin saarellahan on valtava kirjo mitä ihmeellisimpiä otuksia lymyämässä esim. Annuliin alueella.