"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

World Eaters- aloitus

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Teräratas kirjoitti:Dreadeista puheen ollen, eikös possessointi rajoita frenzyä? Näin olemme ainakin aina pelanneet, jo vanhemman codexin ajoista saakka. Pulmaksi kuitenkin muodostui, etten muista mistä olen tuon lukenut, ja nyt en enää löydä sitä mistään... Olisikos jollakulla virallista tietoa, miten asia on?
Ei ainakaan ole missään mainintaa että se vaikuttaisi yhtään mitenkään frenzyyn.

Possessiollahan on kuitenkin vain tasan kaksi vaikutusta... ei toimi transporttina ja shake/stun immunity.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Deetwo kirjoitti:
Teräratas kirjoitti:Dreadeista puheen ollen, eikös possessointi rajoita frenzyä?
Ei ainakaan ole missään mainintaa että se vaikuttaisi yhtään mitenkään frenzyyn.

Possessiollahan on kuitenkin vain tasan kaksi vaikutusta... ei toimi transporttina ja shake/stun immunity.
Voi tosiaan olla, että tuo on aikanaan aloitellessa tullut "keksittyä" itse. Loogistahan se olisi, kun pilotin sekoamisesta puhutaan. Ja jos ei ole pilottia, niin eihän se sitten sekoile. Ja kun nuo muut possessoidutr vehkeet eivät ala sekoilemaan, niin demonit ovat ilmeisen selväjärkisiä otuksia...Tuo on tosiaan viimeaikoina käynyt itseänikin epäilyttämään, kun en ole mistään löytänyt vahvistusta, ja logiikankin olen jo oppinut hylkäämään 40k:ta pelatessa. :)

Eli ei varmaan ole rajotuksia frenzyyn sitten tosiaan.

Noh, plasmacannon + havoc launcher + CCW + smoke on mukava combo. Firefrenzy ei yleensä haittaa, kunhan tykit ei osoita omia selkään, ja Bloodfrenzyllä jos ei pääse lähikseen, niin voi nakata smoket päälle kuitenkin. Ihan hauskoja vehkeitä siis.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Teräratas kirjoitti: Noh, plasmacannon + havoc launcher + CCW + smoke on mukava combo.
Jaahas; sitten pitää katsoa, millaiset "kädet" tilaan tulevalle Forgen Dredilleni.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Teräratas kirjoitti: Voi tosiaan olla, että tuo on aikanaan aloitellessa tullut "keksittyä" itse. Loogistahan se olisi, kun pilotin sekoamisesta puhutaan. Ja jos ei ole pilottia, niin eihän se sitten sekoile.
niin eli kun raivohullu kuski vaihdetaan raivohulluun demoniin niin millä tavalla se sekoilu vähenisi?
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

pamp-pu kirjoitti:
Teräratas kirjoitti: Noh, plasmacannon + havoc launcher + CCW + smoke on mukava combo.
Jaahas; sitten pitää katsoa, millaiset "kädet" tilaan tulevalle Forgen Dredilleni.
Tuosta tosin on ollut huhua, että blastin keskikohta pitäisi 4th editionissa asettaa aina jonkun modelin päälle, jolloin ne huononevat aikas paljon. Eli tuo aseistus saattaa huonontua jatkossa. Kannattaa ainakin hetki odotella plasmacannon tilauksia ehkä.

Kuitenkin ainakin nykyisellään edottomasti oma suosikkini. Possessionia tulee myös aika usein käytettyä, joskin hull downin poistuessa saattaa extra armour olla kustannustehokkaampi vaihtoehto, kestävyys kun ei AV12 vehkeillä tule tuon jälkeen olemaan turhan hyvä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Teräratas kirjoitti: Tuosta tosin on ollut huhua, että blastin keskikohta pitäisi 4th editionissa asettaa aina jonkun modelin päälle, jolloin ne huononevat aikas paljon.
Sic.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”