"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onnettomuuksia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lukittu
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

no jaa, tää juttu taitaa olla aika hauska!!:D

niin, aiheeseen (*kröhöm, ja virkamies tulee*)..

olin siinä maalaamassa rhinoa( ihan 2päivää sitte), ja maalailin sitt sitä ''kattoluukkua''(kai kaikki tietää mitä tarkoitan), ja ohennetulla maalilla, piti maalata ultramarine bluella, mutta hätäpäissäni otin laähimmän sinisen (tietysti sen *itun inkin) ja maalasin pohjamaalin sillä..sattuipa nyt niin että sen ''kattoluukun ''''ovi raot'' olivat hieman (niin etten huomannut) auennut..olin kai joskus painanut niitä liikaa..maalasin moneen kertaan koko höskän , KUNNES, haistin liian maalin hajun..rhinon luukku(perässä) oli tiukka, ja yritin aukoa, ja vaikka mitä, mutten saanut auki..kauhea inkin haju lemusi vaikka rhino oli jo kuiva..sain sen jotenkin avattua, ja maali oli sieltä ''kattoluukun''''ovi raoista'' tippunut sisälle..ja koska sisälle ei päässyt ilmaa, se oli aivan juoksevaa, ja on paidat, matot ja housut pyykissä, ja kaiken päätteeksi inkki on kuivunut niin paljon käsilleni , että sitä ei saa melkein pois!!onneksi ostettiin jotain hemmetin ''supersaippuaa''..

edellä ollaan mainittu ''herskuleen terävästä'' mattopuukosta, aivan sama, kun leikkasin mattopuukolla (yrittäessäni katkaista jotain, kauan sitten), mattopuukko luisui leikattavasta kohdasta peukalon ensimmäiseen niveleen (siihen pattiin), ja ei muuta kuin side puhelin ja sairaalan numero!!

eli figuilu, voi olla myös pelleily ja itsensä vaarantaminen..(sekä sivuvaikutus agressioon..)
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
Battousai

Viesti Kirjoittaja Battousai »

@Monoliitti: Etkö sitten jo maalatessa älynnyt, että se on inkkiä? hajuhan on aivan erilainen kuin normaaleissa maaleissa IMO.
Minkäsnäköinen eläin tuo lateksi muuten on? -TietoPredator
Monoliitti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Monoliitti »

niin toisaalta, en vain huomannut sitä?:D
Täällä taas pitkän tauon jälkeen!
Heh.. Olipas huono juttu..
40k on nyt enää tyhmä muisto, FB otti vallan!!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ei varsinaisesti minulle sattunut onnettomuus, mutta joitakin päiviä sitten banaanikärpänen hukuttautui palettiini.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

The Captain kirjoitti:Ei varsinaisesti minulle sattunut onnettomuus, mutta joitakin päiviä sitten banaanikärpänen hukuttautui palettiini.
Siitä ei olisi pitänyt puhua ääneen. Kohta eläinsuojelijat ovat kimpussasi eläin(hyönteis)rääkkäyksestä. Sinun olisi pitänyt suojata työpisteesi niin, ettei yksikään elävä olento olisi hengenvaarassa. ;)
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Päivänä muanna aloittelin ottelua, joka tilanpuutteen takia joudutiin käymään lattialla niin uin ennenkin. Figut olivat jo esillä ja olimme valmiina aloittamaan deploymentin, kun rupesin katselemaan, että 'missäs ne nopat ja mitat nyt olivatkaan...?' Sitten havitsin ne hyllyssä ja nousin ylös, ja otin nopean askeleen lähemmäs... Bonegiant, jota potkaisn, heitti komean kahden metrin voltin huoneen ovesta ulos, kieri lattialla ja hajosi kappaleiksi, jotka törmäsivät seinään. Osa osista kimposi ja jatkoi matkaansa alas portaista... kesti aika kauan ennen kuin ne läytyivät portaiden alla olleista romulaatikoista, minkä jälkeen osat piti liimata takaisin yhteen (pää pysyi kiinni vartalossa ja vasen jalka alustassa!), ja maalia paikkailla useammasta kohtaa.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Harmaavaeltaja

Viesti Kirjoittaja Harmaavaeltaja »

olin juuri saanut ensimmäisen chaos warru regimentin valmiiks ja kun olin juuri sulkemassa blood rediä niin sen kavalan maalin piti :) mannä kaatuumaan warrujen päälle.noh ei siinä mitään melkeen koko regiment uudelleen maalaukseen
_DoomBull_ on nykyään Harmaavaeltaja
tazallmighty

Viesti Kirjoittaja tazallmighty »

hmm...Mitäs onnettumuuksia itselleni olisi sattunut...Ai niin, brown kaatu pöydälle-> koko pöytä ruskeaksi+inkkiä valuu lattialle->matto pilalle...kirurgin veitsellä olen itseäni onnistunut viiltelemään...pikkuserkku "tuska" onnistui tiputtamaan ork warbossin (hyvin maalatun jne..) lattialle, kaikki osat irti ja maalit vaurioutui ihanasti. Että silleen.
Bow before the God Emperor of Darkness, Taz! The Warmaster of fallen, savior of the Dark ones. Wielding the ancient blade "bane of light" he shall make the weak bow before him...
le_samuel

Viesti Kirjoittaja le_samuel »

mä heitin kaverin päälle joskus siniset maalit kun seisoskeli siinä vieressä ja tulos oli että housujen toinen lahje sininen isolta alueelta ja housut pilalla:D
elPANTERA

Viesti Kirjoittaja elPANTERA »

Ei mitään pahaa tällä kertaa, mutta älkää avatko maalipurkin korkkia hampailla ja hengittäkö sisään samaan aikaan.
But for the dead, their life will never be the same again.
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

Minulla puuta sahatessa kuviosahalla peukalo luuhun asti auki. :(
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
A.M€nen

Viesti Kirjoittaja A.M€nen »

Sattui kaverilleni, mutta on niin tyypillisen raivostuttava tilanne, että mielestäni ansaitsee paikan täällä. Kaverini oli siis kokoamassa hive tyrantia. Tiedättehän miten rasittavaa nidien isoja on koota. kaikki paisi pää liimattu. loppusuoralla ollaan. päätä liimatessa....keskeltä poikki. no, ei se mitää. kaikki oli vielä pelastettavissa. aloitetaan liimaus... RÄKS!... yksi ehjä liimaus talonin ja torson välillä.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Aamulla piti taas opetella aikaisin heräämään, kun koulutkin alkoivat. No se ei oikein onistunut. kun yritin ylös nousta, jalka sotkeutui lakanaan, toinen jalka petti ja univelkakin painoi alaspäin. niinpä kierähdin sängystä lattialle jaloilleni nousemisen sijaan. Polvlleni tipahdin, ja se sääntökirja oli siinä lattialla, ja jäi toisen polven alle. Entä sitten?, ajattelette. Polvi osui juuri reunalle, ja tuloksena oli 4 neliösenttiä nahkaa veks polvesta sekä verinen ja repeytynyt sääntökirjan sivu.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Darfen Makuro

Viesti Kirjoittaja Darfen Makuro »

mulle on käyn nii et mä pudotin tän galraugin pikku veljen syliin ja siitä se putos lattialle ja hajos ja mulle on myös käyny ny nii et mä avasin tän maali puskin ja seputos mun syliin
Eternity is just a matter of an opinion.....
WH_freak

Viesti Kirjoittaja WH_freak »

Itelle ja kaverille on monesti käyny havereita, (maalaamme autotallissa)
yx kerta sain osuttuu maalipurkilla kaverii päähän, ravistin purnukkaa tapaani mukaan voimakkaalla ranneliikkeellä,
eikös se purkki livennytkin kädestä ja osunut komeella kaarteella kamuu päähän, ei olis harmittanu muuten, mut purnukka oliki raollaan ja maalit hiuksissa.

muut kämyt sitten ovatkin sitä yleistä askarteluveitsi, maali kämmäilyä
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Hukutin jokin aika sitten muutamia vanhoja figuja lasipurkkiin, jossa oli jarrunestettä. Purkki oli sellainen korkeaseinäinen hillopurkki, ja tottahan ne figut piti pudottaa korkealta sinne jartisikkaan jottei sormet kastu.

Ihan hyvä idea siihen saakka kunnes ensimmäinen jarrunestemälli roiskahti silmään...
Set fire to the family tree.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Omg, Lau 14.02.2004 11:40 katso päivämäärää.. Vuoden vanha topic? :|
Erkki Berzerkki

Viesti Kirjoittaja Erkki Berzerkki »

Pelattiin kerran LOTRia kaverin kanssa huoneen lattialla ruohomatolla. Kaveri makoili lattialla ja potki irtonaista kaapin ovea. Siitä se piru kaatui figujen päälle. Ehdittiin saada käsi alle (en muista kumman), mutta parit örkit murskautui täysin ja yksi Minas Tirithin ritari vääntyi huvittavan limboasentoon :)

Sitten on näitä normaaleja "veitsi sormeen" juttuja ja parit kaatuneet maalipurkit.
Naamio-Kalle, mene mellakoimaan!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Annetaan tämän jo mennä hautaan, jookoskookos?
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”