Ogre Kingdoms +Welffit +muuta sälää
- Henri Ketonen
-
The Swordmaster
Ääh saisivat tehdä High Elffeille tai Wood Elffeille uuden loharin. Vanhat ovat todella rumia. Mietinkin tässä juuri mistä saisin loharin uutta Dragonprinssiäni varten....Ari kirjoitti:Forgen Kaaoslohnari
Ilmeisesti Forge aikoo tehdä Yhden Louhikäärmeen ja Suurdemonin vuodessa.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Erf! Miten tuon päällä muka istutaan?Ari kirjoitti:Forgen Kaaoslohnari
Pienet miehet yrittävät vain saada minut näyttämään vainoharhaiselta.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Sehän on se gnoblareitten hunter-yksikkö. On muistaakseni special-choice...Lateksimajava kirjoitti:Kuvasta päätellen gnoblareita tulee skirmisher yksikkönä. Kivaa, noillekkin jotain huomaamatonta!
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Se on kahdenistuttava malli - toisen pään silmäkulmien taakse toinen ja toinen toisen pään sarvien taakse...Larz kirjoitti:Erf! Miten tuon päällä muka istutaan?Ari kirjoitti:Forgen Kaaoslohnari
Ihan kiva modeli muuten.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
- TietoPredator
KoS olisi tosiaan melkoisen faceliftin tarpeessa, nykyinen albiino-alien ei vakuuta ketään. Vanha lehmäversiokin (esim. Helsingin GW:ssä maalattuna vitriinissä) on androgyynin perversiojumalan suurdemonina ihan toista luokkaa. Tekisivät siitä vaikka sitten jonkin lonkerodemonin, sellaista ei GW:llä vielä olekaan ellei tissimatoa lasketa.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Minulle ainakin tämä tuli täysin yllätyksenä, kun niin paljon puhuttiin welffeistä ja chaos dwarfeistakin. Sitten ne repäisivät äkkiä kehiin tällaisen armeijan. Se ei nyt tietenkään kerro mitään, että se minulle tuli yllätyksenä, kun noita muita foorumeita ei tule seurattua. Hieman ristiriitaiset tunteet minulla juuri tällä hetkellä OK:ta kohtaan (alkuinnostuksen jälkeen), mutta ehkä kallistun kuitenkin plussan puolelle. Olisi todellakin kiva tietää mistä GW yhtäkkiä sai idean moiseen vai oliko monien vuosien (kuukausien) suunnitelmien tulos...Rokottaja kirjoitti:Miksi noille ogreille edes valmistetaan oma armeija? Kuka niitä tahtoi?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
zakug_the_insane
-
zakug_the_insane
Ohops, olis pitäny heittää sellainen keltanen pallo sinne... ootappa.Zherec kirjoitti:Ja väitäkin ettet itse tekisi.zakug_the_insane kirjoitti:Gav Thorpe, and you can be sure they're made if he wants them!Rokottaja kirjoitti:Miksi noille ogreille edes valmistetaan oma armeija? Kuka niitä tahtoi?
Käsittämätöntä, eikö? Gav tekee kyllä ihan mitä haluaa gw:llä.
Here we come
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Kamalan negatiivinen ilmapiiri täällä noita ogreja kohtaan...
Kyllä ainakin meikäläisen hyllylle ilmestyy ogreja jos jonkinmoisia vaikka ihan vaan showcase mielessä...
Ja minun mielestä fantasia ei ole fantasiaa ilman ogreja ja kaiken lisäksi vanhat ogret on niin rumia, että hävettää..
Kyllä ainakin meikäläisen hyllylle ilmestyy ogreja jos jonkinmoisia vaikka ihan vaan showcase mielessä...
Ja minun mielestä fantasia ei ole fantasiaa ilman ogreja ja kaiken lisäksi vanhat ogret on niin rumia, että hävettää..
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Johtuisiko siitä että ne kiilasivat welffien eteen mahoineen. Itse en pahemmin niistä piittaa kun ovat sellaisia isoja muovimöykkyjä.funkybusta kirjoitti:Kamalan negatiivinen ilmapiiri täällä noita ogreja kohtaan...
Jos normaalilla ogrella on useampi atakki ja woundi, niiden hinnat nousevat pilviin. GWeen ogret ovat isoja monster baseella körmyäviä otuksia. Olisi toopea jos niille tulisi oma armeija.
Kaikki monster baseilla. Ja jos eivät ole monster baseilla, niin miten miksi kaikki muut ogret sitten seisovat sillä?
Muissa fabamaailmoissa ogret ovat suunnilleen whfb:n örkkien kokoisia ja strenaltaan samaa luokkaa. Minulle kelpaisi sellaiset ogret.
Kyllä minulla noita Ogerja tulee olemaan Pukki armeen jatkona, I´m sure of it.
Sen verran hienoja. Mutta Welffeihin ja CD:hen tähdätään jo kieli pitkällä
.
Sen verran hienoja. Mutta Welffeihin ja CD:hen tähdätään jo kieli pitkällä
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä