Siellä on nyt parempi laatuisia kuvia,ja myös muutama uusi. Ja taas saa vapaasti kommentoida
Uusia kuvia..
Uusia kuvia..
http://www.pbase.com/laava
Siellä on nyt parempi laatuisia kuvia,ja myös muutama uusi. Ja taas saa vapaasti kommentoida
"Born to RUNE"
Kaunista jälkeä...
Se lohikäärme jäi ehdottomasti mieleen (noh, tälle nyt yleensä jäävät kaikki massiiviset tapaukset mieleen)
Btw, jalan olevan maagis on erehdyttävästi oman maagini näköinen, joka on WE armeijani yksi osa...
Btw, jalan olevan maagis on erehdyttävästi oman maagini näköinen, joka on WE armeijani yksi osa...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Mun mielestä Kemmlerin beississä ei oo ku hiekkaa ja ruohoa. Sitä hiekkaa ei oo liimattu koko beissin alueelle vaan sihen on jätetty pari tyhjää koloa. On muuten aivan toimiva efekti.Iceman kirjoitti:Mitä muuta kuin statickia on Kemmlerin basessa? Green stuffia vai epoksiliimaa muotoiltuna?
(laavalamppu: korjaa jos olen väärässä).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vai näyttää mun HE maagi WE vastaavalta? Olisivatkohan serkuksia?
Koska kyseinen figu on pirun hieno, ajattelin koittaa miltä se näyttäisi valkoisena ja totesin sen käyvän hyvin life mageksi HE armyyn.
Jullevi muistaa oikein; Kemmlerin alustas on vain static grassia ja hiekkaa jota siroteltu sinne tänne myös hiekattomia kohtia jättäen.
Shadow warriorien alustat ovat "hieman" vaiheessa, kuten koko unittikin (kolmas jo puoliksi valmis)
Tarkoitus olisi saada koko unitti (alustoineen
) valmiiksi Jyväskylän turnaukseen.. Mutta niistä alustoista tulee luultavasti hyvin "metsäiset", mitä ikinä se tarkoittaakaan.. 
Jullevi muistaa oikein; Kemmlerin alustas on vain static grassia ja hiekkaa jota siroteltu sinne tänne myös hiekattomia kohtia jättäen.
Shadow warriorien alustat ovat "hieman" vaiheessa, kuten koko unittikin (kolmas jo puoliksi valmis)
"Born to RUNE"