Mistä halpoja pulloharjoja?
Mistä halpoja pulloharjoja?
Nuo pulloharjapuut näyttivät niin mainioilta, että ajattelin itsekin tekaista pari metsää niitä. Valitettavasti eteen tuli pieni hidaste. Kaikki tsekkaamani liikkeet tuntuvat kuvittelevan, että 1.20e-1.50e on hyvä hinta yhdestä pienestä pulloharjasta, joka on siihen nähden aika kohtuutonta, että niitä on kuulemma saanut useastakin paikasta muutamilla kymmenillä senteillä / kipale.
Osaako joku neuvoa hyviä tärppipaikkoja? Mieluiten Turun läheltä.
Osaako joku neuvoa hyviä tärppipaikkoja? Mieluiten Turun läheltä.
Joo, huomasin tuon ja sieltä juuri tämän ideankin bongasin. Keskustelussa vaan ei näitä pulloharjojen hyviä hankintapaikkoja löytynyt. Hong-Kong, Prisma, K-Rauta ja Rautia on tsekattu. Yksikään ei myynyt pusseissa, vaan yksittäin. Hinnat 1.20e-1.50e/kpl. Ei siihen hintaan viitsi kovin monta metsäaluetta tehdä.
Soittelin myös tuon V-Harjan turkulaisen jälleenmyyjän, joka kertoi, että V-Harjan tuotteet ovat sellaista 2.20e/kpl. Ovat kuulemma pesunkestäviä, bakteerivastusteisia jne... eli tähän tarkoitukseen aivan turhan tyyriitä.
Muistelen itsekin aiemmin nähneeni noita pullorasseja kaupoissa sellaisissa järkyttävissä 20 harjan pusseissa, mutta ei tietenkään silloin tajunnut ostaa.
Soittelin myös tuon V-Harjan turkulaisen jälleenmyyjän, joka kertoi, että V-Harjan tuotteet ovat sellaista 2.20e/kpl. Ovat kuulemma pesunkestäviä, bakteerivastusteisia jne... eli tähän tarkoitukseen aivan turhan tyyriitä.
Muistelen itsekin aiemmin nähneeni noita pullorasseja kaupoissa sellaisissa järkyttävissä 20 harjan pusseissa, mutta ei tietenkään silloin tajunnut ostaa.
Näin teet oman pulloharjan:
http://www.themodelmakersresource.co.uk ... le015.html
http://www.themodelmakersresource.co.uk ... le015.html
-
Vakavanha Väinämöinen
IMHO ei kannata ruveta väsäämään pulloharjasta puuta.
Ei se ainakaan mun mielestä oo kauheen hyvän näkönen...
Eli kannattaa rautalangasta taitella ja laittaa sitten oikean näköiseen puunrunkoon lehvästöä ja maalata...
Edit: voin tarpeentullen laittaa kuvia omista puistani, jotka ovat maksaneet sellaiset 20senttiä/kpl minulle...
Ei se ainakaan mun mielestä oo kauheen hyvän näkönen...
Eli kannattaa rautalangasta taitella ja laittaa sitten oikean näköiseen puunrunkoon lehvästöä ja maalata...
Edit: voin tarpeentullen laittaa kuvia omista puistani, jotka ovat maksaneet sellaiset 20senttiä/kpl minulle...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Joo, olen tuossa itsekin katsellut, että piippurassista tulee varmaan pulloharjaa paremmat puut ja ne ovat halvempiakin. Kun tarvitsin tänään nopeasti vähän puita (kaveri piipahti yllättäen ulkomailta pelaamaan Warhammeria) niin nappasin pihalta kuusesta oksan, leikkelin sopivia pätkiä ja pistin reippaasti liimaa & flockia päälle. Job's a good un. Hyvännäköisiä puita saa kun vähän näkee vaivaa.
<a href="http://uk.games-workshop.com/hobby/scen ... f">puitapa täälläkin</a>