Omia keksittyjä sääntöjä
-
Ole
Omia keksittyjä sääntöjä
Elikkä tänne voi pistää omatekoisia (hyviä) sääntöjä joita olette keksineet.Elikkä spesial ruletkin käy.Täs yks keksimäni rule Eowynille ja Merrylle
Nimi:"What ever happens stay with me"
Elikkä kun Merry ja Eowyn on kentällä he käyttävät tätä sääntöä ja säännön avulla he eivät joudu ottamaan yhtään rohkeustestiä kunnes vompi kumpi kuolee.
"Orc power!"
Jos 14cm sisällä enemmän kuin 4 örkkiä niin örkkien f value nousee neloseen.Tämä sääntö liittyy siihen kun örkit eivät ole hyviä yksikseen, mutta kun niitä on paljon he ovat voimakkaampia.
"Orcs cruel weapons"
Tää on lähinnä sääntö jos örkki kantaa "Cruel orc bladea"niin jos hän voittaa taistelun niin haavoittaessaan hän saa yrittää kahdesti haavan tekemistä(tarkoittaa myös sitä että jos vastustajalla enemmän kuin yksi haava niin örkki voi yrittää tehdä toisen haavan)toimii siis kahtena attackina mutta vain haavoittaessa.Tämä sääntö liittyy örkkien aseisiin ne on suunniteltu tekemään mahdollisimman paljon vahinkoa.Katsokaa vaikka itse niitä ne on KAMALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Viha Rohani kohtaan"
Eli tää Wild meneille eli jos vastustajaa omaa Rohaneit ni wildmenien viha heitä kohtaan on niin suuri että he saavat heittää oikein kahta noppaa heitä vastaan tapellessaan...
Nimi:"What ever happens stay with me"
Elikkä kun Merry ja Eowyn on kentällä he käyttävät tätä sääntöä ja säännön avulla he eivät joudu ottamaan yhtään rohkeustestiä kunnes vompi kumpi kuolee.
"Orc power!"
Jos 14cm sisällä enemmän kuin 4 örkkiä niin örkkien f value nousee neloseen.Tämä sääntö liittyy siihen kun örkit eivät ole hyviä yksikseen, mutta kun niitä on paljon he ovat voimakkaampia.
"Orcs cruel weapons"
Tää on lähinnä sääntö jos örkki kantaa "Cruel orc bladea"niin jos hän voittaa taistelun niin haavoittaessaan hän saa yrittää kahdesti haavan tekemistä(tarkoittaa myös sitä että jos vastustajalla enemmän kuin yksi haava niin örkki voi yrittää tehdä toisen haavan)toimii siis kahtena attackina mutta vain haavoittaessa.Tämä sääntö liittyy örkkien aseisiin ne on suunniteltu tekemään mahdollisimman paljon vahinkoa.Katsokaa vaikka itse niitä ne on KAMALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Viha Rohani kohtaan"
Eli tää Wild meneille eli jos vastustajaa omaa Rohaneit ni wildmenien viha heitä kohtaan on niin suuri että he saavat heittää oikein kahta noppaa heitä vastaan tapellessaan...
Viimeksi muokannut Ole, La 21.08.2004 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siis tänne jotain house ruleja?
Selvä, onhan niitä tehty.
Tuo Orc Power on hyvin keksitty, mutta ylitehokas.
Sama voisi olla haltioilla.
Jos heitä on enemmän kuin 2 6" säteellä, heillä on S4 tai F7.
Nojoo, hyvä idea kumminkin. Tässä yksi:
Madril, Faramirs aide
"Madril is the Captain of the Rangers of Gondor.
He fought bitter street fight in Osgiliath and hunted enemy units is Ithilien.
He was slain in Osgiliath, when forces of Minas Tirith were withdrawing."
Selvä, onhan niitä tehty.
Tuo Orc Power on hyvin keksitty, mutta ylitehokas.
Sama voisi olla haltioilla.
Jos heitä on enemmän kuin 2 6" säteellä, heillä on S4 tai F7.
Nojoo, hyvä idea kumminkin. Tässä yksi:
Madril, Faramirs aide
"Madril is the Captain of the Rangers of Gondor.
He fought bitter street fight in Osgiliath and hunted enemy units is Ithilien.
He was slain in Osgiliath, when forces of Minas Tirith were withdrawing."
Koodi: Valitse kaikki
F S D A W C M/W/F
4/3 4 5 2 2 4 3/1/1
Man Hero, leather armor, sword
Bow:+5pts
Special Rules:
Faramirs Aide:
When Madril is within 6" of Faramir, he counts as being in the range of banner.
Cost: 65
Viimeksi muokannut Averren, Ti 17.08.2004 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
voisin mainostaa vähän omaa keskustelua
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=28429
siellä on Rohanin herot mutta ne ei oo mun tekemiä mutta kuitenkin...
noi sun house rulet on ihan hyviä mutta se yksi joka Ave jo mainitsi on vähän paha
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=28429
siellä on Rohanin herot mutta ne ei oo mun tekemiä mutta kuitenkin...
noi sun house rulet on ihan hyviä mutta se yksi joka Ave jo mainitsi on vähän paha
hmm... on se.
- makkarafolio
minulla olisi yksi house rue jota olemme käyttäneet:
eli jos figulla on kilpi ja sitä ammutaan jousella niin se saa heittää torjumis heiton ja mikäli hän heittää suuremman tai saman on h'n torjunut nuolen kilvellään eikä vastustaja pääse woundaamaan. tiedän että tämä tuo vähän huonoja puolia haltioille mutta mulla haltiat ovat kuitenkin pärjänneet mainiosti......
eli jos figulla on kilpi ja sitä ammutaan jousella niin se saa heittää torjumis heiton ja mikäli hän heittää suuremman tai saman on h'n torjunut nuolen kilvellään eikä vastustaja pääse woundaamaan. tiedän että tämä tuo vähän huonoja puolia haltioille mutta mulla haltiat ovat kuitenkin pärjänneet mainiosti......
-
Ole
Tota mäkin oon miettinyt!bottiins kirjoitti:minulla olisi yksi house rue jota olemme käyttäneet:
- makkarafolio
House rulejen keksiminen on jees. ok. Mutta voisiko niitä alkaa käyttää jotenkin realistisesti. Eihän voi vaan sanoa, että no, örkit voi tässä pelissä plokata haltioiden nuolia. Noille säännöille voisi antaa vaikka pistemäärät ja joka 500 pisteen peliin saisi vaikka 100 pisteellä ostaa house ruleja, että jos kehiteltäisin muutama hyvä, hyväksyttäisiin, pelitestattaisiin ja listataisiin, niin voisi tulla peleihin vaihtelua. Aivottomasto sääntöjen heittely tuntuu vaan niin hyödyttömältä.
Innostuisitteko?
Innostuisitteko?
- The Captain
- Valvoja
Eikös tuo tee kilvestä kaksi kertaa hyödyllisen: 1) nostaa defenceä (jos ukkoa sen takia woundataan 5+:n sijasta 6+:lla, se vähentää casualtyja jo 50%:lla) ja 2) antaa vielä mahdollisuuden torjua koko isku. Oletettavasti tuo kilvestä tuleva +1 defenceen kuvaa juuri sitä, että ukko torjuu kohti tulevaa nuolta kilvellään.bottiins kirjoitti:minulla olisi yksi house rue jota olemme käyttäneet:
Ampuminen on jo nyt tarpeeksi tehotonta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Balrogofmoria
Noniin, lisäsin 10pts, jos laittaa vielä 10, niin hän on Faran hintainen ja miehillä on kuitenkin aika paljon eroa.makkarafolio kirjoitti:Tosi mielenkiintoinen idea tuo Madril, mutta liika juusto. 55pistettä ja kolme mightia. Ja vielä bannersääntö. Tällaiset aina inspiroi, joten minultakin saattaa lipsahtaa tänne jotakin.
Ja tuo Madril miltei edellyttää Faramirin. Tuollaisena olen häntä peluuttanut.
@The Captain: Olet oikeassa, jousiammunta on tehotonta! Miettikääs monta kertaa Legolas ei tappanut osuessaan.
Berserkki ja peikko taisivat jäädä ainoiksi.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
-
AragornElessar
-
Jugenactus
-
Ole
Tost tulee mieleen "Uskomatonta, mutta totta" tarina eli pelailtiin Marcan kaa siege minä linnas eka kerta ku pelattiin noin 20 örmyy ja 20 urukkii vs mun n.30 tyyppii ku lopetettiin ni 15 tyyppii Marcal.Sitte toka peli sama juttu siis minä puollustajan roolis mut Marcal 18 urukkii enemmän ja pelin loputtuu ehkä 6 tai 7 no okei mul oli Elrond "The killer machine"mut iha älyttömästi kuoli nuoliin.
Tässä olisi hienoja house ruleja:
Army of Death: During of priorty, evil player throw dice. If comes 1-3: All evil models must roll courage test,if they fails retreats to nearest table edge. If comes 4-6: Evil model witch have best courage must roll courage, if he fails he retreats to nearest table edge.[/b]
Army of Death: During of priorty, evil player throw dice. If comes 1-3: All evil models must roll courage test,if they fails retreats to nearest table edge. If comes 4-6: Evil model witch have best courage must roll courage, if he fails he retreats to nearest table edge.[/b]
[quote="AragornElessar"]Ampu Legolas kyl Gandalffiikin siel Fangornissa kun se luuli että se on Saruman eikä tappanu sitäkään quote]
Joo se ampu kyl ohi sen takia kun Gandalf torju sen taialla. Aragornin miekka alkoi polttaa käsissä, ja Gimlin heittokirves räjähti ilmassa... sori et meni vähän off topickics.
oli pakko korjata
Joo se ampu kyl ohi sen takia kun Gandalf torju sen taialla. Aragornin miekka alkoi polttaa käsissä, ja Gimlin heittokirves räjähti ilmassa... sori et meni vähän off topickics.
oli pakko korjata