Kaverin kuljetuskoneet
Kaverin kuljetuskoneet
Mietin tässä että miten on se että voiko vaikka raider kuljettaa tyranideja jos tyranidit ja dark eldarit on samalla puolella pelissä. Ja missä vaiheessa jos voi. Ennen kuin peli alkaa vai vasta kun peli alkaa. (ne joutuu siis käyttää yhden vuoron sisään mennessään).
Never forget.
Never fogive.
Never fogive.
- Amazing Slug
Ei voi. Tyranidit kakkaavat raiderin penkeille, kuski ei halua ottaa niitä kyytiin
.
Transportit voivat kuljettaa vain sitä uniittia (ja siihen liittynyttä independent charrua), jolle ne on ostettu upgradena. Poikkeuksista mainitaan transportin säännöissä.
Luulenpa myöskin, että hive tyrant ei voi joinata raider squadiin
.
Transportit voivat kuljettaa vain sitä uniittia (ja siihen liittynyttä independent charrua), jolle ne on ostettu upgradena. Poikkeuksista mainitaan transportin säännöissä.
Luulenpa myöskin, että hive tyrant ei voi joinata raider squadiin
Amazing Slug: ne verta penkeille vuodattavat Deldaritko ovat parempia kyytiläisiä ;-).
Transport kyvyn omaavat ajoneuvot, esim Land Rider, jotka ostetaan omana yksikkönään voivat kuljettaa kaikkia joukkoja (jotka voivat mennä ajoneuvoihin).
Mutta, uskoisin että jos esim CSM ja Tyranidit taistelevat rinta rinnan esim IGtä ja DHta vastaan, kyse on ennemminkin siitä että pojat ovat sattuneet samaan paikkaan yhtä aikaa.
EI siitä että Chaos Lordi ja Hive Tyrantti ovat hieroneet kasaan Yhteistyö ja Avunanto-sopimuksen.
Järkeä saa käyttää.... GW ei ole kieltänyt Tyranideja kulkemassa ajoneuvojen sisällä, sillä Biotitaanit voivat kuljettaa joskus pienempiä otuksia. Mutta koska liittoutumisesta ei ole sen tarkempia sääntöjä ( paitsi 40min ) pitää käyttää omaa maalaisjärkeä.
Transport kyvyn omaavat ajoneuvot, esim Land Rider, jotka ostetaan omana yksikkönään voivat kuljettaa kaikkia joukkoja (jotka voivat mennä ajoneuvoihin).
Mutta, uskoisin että jos esim CSM ja Tyranidit taistelevat rinta rinnan esim IGtä ja DHta vastaan, kyse on ennemminkin siitä että pojat ovat sattuneet samaan paikkaan yhtä aikaa.
EI siitä että Chaos Lordi ja Hive Tyrantti ovat hieroneet kasaan Yhteistyö ja Avunanto-sopimuksen.
Järkeä saa käyttää.... GW ei ole kieltänyt Tyranideja kulkemassa ajoneuvojen sisällä, sillä Biotitaanit voivat kuljettaa joskus pienempiä otuksia. Mutta koska liittoutumisesta ei ole sen tarkempia sääntöjä ( paitsi 40min ) pitää käyttää omaa maalaisjärkeä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Meinaatko tosiaan?Amazing Slug kirjoitti:Luulenpa myöskin, että hive tyrant ei voi joinata raider squadiin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Konrad von Richtmark
Näin se on meilläpäin myös.Konrad von Richtmark kirjoitti:Tavallisesti kun kerhollamme pelaamme liitolais-taisteluita on sääntönä ollut että liittolaiset sotivat rinnakkain eivätkä pysty hyötymään toisistaan mitenkään.
Ei siinä olisi mitään järkeä jos noin pelattaisiin. Mutta tehkää mitä tykkäätte. X)
"mielestäni muuten hieno mutta ehkä pieni lisäväri olisi poikaa." XD