Toinen stand and shoot kymysys
- Lord_Fudginton
Toinen stand and shoot kymysys
elikkäs... mull seisoo 30nightgobboa vieretysten, vastustaja chargaa toiseen päätyyn, eli siis näin
cccc
gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
kysymys kuuluu: pari noista gobboista on yli 16tuuman päässä (niillä on short bow) joten voiko nekin stand and shoottaa???
cccc
gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
kysymys kuuluu: pari noista gobboista on yli 16tuuman päässä (niillä on short bow) joten voiko nekin stand and shoottaa???
- Lord_Fudginton
Korjaus, jos range ei riitä vastustajien lähtöpaikkaan (siis siihen, missä ne jököttävät ennen kuin lähtevät liikkeelle), niin sääntökirjan mukaan Stand and Shoottaajat ampuvat aseidensa maksimikantamalla.Pahvi kirjoitti:Jos range ei riitä, niin ei voi ampua. Ei edes stand and shootissa.
Toivottavasti ymmärsin tällä kertaa kysymyksesi oikein.
: P
- Lord_Fudginton
-
SupraJohde
En ole varma mutta eikö BRB:ssä ole kuva ja itse ainakin olen pelannut niin että jos yksi voi ampua niin kaikki voivat ampua sillä eikö niillä ole yhteinen Fire Arc?Pahvi kirjoitti:Fire arc ( 90 astetta) ei riitä. Eli ne reunimmaiset gobot eivät edes näe hyökkääjiä.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
Nopealla lukaisulla (itseasiassa se ei ollut niin nopea :) niillä ei ole yhteinen fire arc. Tuo kuvitelmasi tulee vain chargesta, siihen tuo pätee, mutta shootingiin ei.SupraJohde kirjoitti:En ole varma mutta eikö BRB:ssä ole kuva ja itse ainakin olen pelannut niin että jos yksi voi ampua niin kaikki voivat ampua sillä eikö niillä ole yhteinen Fire Arc?Pahvi kirjoitti:Fire arc ( 90 astetta) ei riitä. Eli ne reunimmaiset gobot eivät edes näe hyökkääjiä.
EDIT: Hmm... Olenko hidastunut ;)Rule book s. 59 kirjoitti:Common sense dictates that a model cannot shoot at something it cannot see.
- The Captain
- Valvoja
Selventäisiköhän tämä KUVA?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.