"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minun armeijani

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Adanedhel_91

Minun armeijani

Viesti Kirjoittaja Adanedhel_91 »

Ajattelin pistää oman armeijani tänne ja se on osoittautunut toimivaksi.

Hyvikset: 415p

Dain Ironfoot 125p

Balin, Durinin kirves 95p

Gimli 80p

8 Khazad Guardia

'Gimlikaarti' Siihen kuuluu: 18p
2 Kääpiötä kilvillä ja yksi kääpiö kahenkäden kirveellä.
'Gimlikaarti' on maalattu Gimlin väreillä ja ne suojaa sitä koko ajan.

Jousia ei ole koska, ei oo ollu rahaa ostaa niitä. Aion kyllä ostaa niitä kunhan muoviset kääpiöt tulee niin siinä pakassa tulee kyllä varmaan jousia.

Heroja on turhan paljon mutta minkäs voi.
Balinin voi korvata tavallisilla kääpiöillä mutta, edelleen rahanpuutteen vuoksi minulla ei niitä ole.

Pahiksia en tähän kerenny laittaa mutta, laitan kyllä.

Tuossa on turhan vähän massaa mutta, minkäs teet........
Viimeksi muokannut Adanedhel_91, To 12.08.2004 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm still here......
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

Massaa tarvisi tuo lista. Kun vastaan tulee yli 40 örkkiä niin olet pahasti pulassa. (Saat tappaa örkkejä aika urakalla ;))

Sinulla on hero painotteinen lista, sillä kyllä mätetään örkkejä, mutta jos näillä on Sormusfani (ja mahdollisesti vaikka peikko bonuksena) tai jotain vastaavaa mukana niin olet aika pahasti nesteessä. Kuten kaikki tietävät, paraskin hero voidaan lahdata vuorossa, kun se transfixataan. (tai compellataan tai whatever)

Kyllä sitä rahaa kai sen verran on, että voi ostaa vaikka pari blisua rivimiehiä? Tuon kokoisella porukalla myös banner voisi olla hyvä. (Tai täysin turha pistesyöppö ;)) Varsinkin Balin Durinin kirveellä on aika kelmi lipun luona.

Voisit muuten laittaa tuon pistemäärän, kun nyt en oikein jaksa pähkäillä. Laita se vaikka tuohon ensimmäiseen viestiin.

//Hyvä. Pisteitäkin olisi vielä jäljellä, ellet sitten anna niitä pahiksille. Tuohon määräänhän saa vielä kymmenen warrua.
Adanedhel_91

Olen tehnyt itsekseni semmoisen toisen listan jossa on Järvikaupungin ihmisiä mukana korvaamassa ukkopulaa. Järvikaupungin tyyppeinä voi käyttää Warriors of Rohaneita.

Se on niin kuin tuo eka lista mutta, siihen kuuluu:

8 Rohanilaista heittokeihäällä ja kilvellä 72p

8 Rohanilaista jousella 64 p.

Noilla pääsee eroon massapulasta ja pistemääräksi tulee 551p
Rohanilaisia voi ottaa myös enemmän esim. 8 tyyppii kilvillä.
Tota armeijaa en oo voinu testata koska en oo kerenny maalata kaikkia.
I'm still here......
O'Shovah

Viesti Kirjoittaja O'Shovah »

neonhuonoja
Waza idiotz
tartunta

Viesti Kirjoittaja tartunta »

O'Shovah kirjoitti:neonhuonoja
Perusteluja hyvä mies. *Lähettää viestin ylläpidolle*

Tosin, hän on rekisteröitynyt juuri äsken ja aloittejat eivät koskaan lue sääntöjä.

Tuo järvikaupunkilaisten lisääminen olisi ihan hyvä. Saisit vähän sitä massaa mitä kaivataan. Ei niitä handweapon ja shield miehiä lisää. Vievät liikaa pisteitä.
Viimeksi muokannut tartunta, Pe 13.08.2004 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Kävikö Gimli jossain vaiheessa Järvikaupungissa muka? Ajattelin vaan...
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Adanedhel_91

Järvikaupunki on yksinäisen vuoren läheisyydessä ja Gimli asui Sormusten sodan aikoihin yksinäisellä vuorella.
I'm still here......
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

DwarfLord Gimli kirjoitti:Järvikaupunki on yksinäisen vuoren läheisyydessä ja Gimli asui Sormusten sodan aikoihin yksinäisellä vuorella.
Ei muuten asunu vaan pomppi pitkin Keskimaata Legolasin ja Aragornin kanssa:)
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Adanedhel_91

Ennen kuin se lähti pomppimaan.......
I'm still here......
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”