okjamopower kirjoitti:Varmaankin tarkoittaa 'tornado' mallia, jolla voi nyt huristella 12" ja ampua molemmilla aseilla. Ihan kivaa sinänsä.MakeH kirjoitti:
miten land speeder parani?
katsotaas mitä tulee näin äkkiseltään mieleenKas kun muisti pätkii, mutta voisitko valaista minua näistä säännöitä. Itse en muista kuin kaksi.
1: escalation, rhinot alottavat reservistä jolloin ne eivät tule kaikki samaan aikaan ja niiden matka pitenee 12 tuumaa. Bikana tulevat rhinot eivät välttämättä edes saavuta lähitaistelua.
2: pene tuloksella porukat pakotetaan ulos ja pistetään samaan se, että vehkeen tuhoutumisen lisäksi on entanglement ja pinning.
3: hull downia vaikeampi saada ja 50% hull downista ei olekkaan hulldown kiitos obskured säännön. Smoket tosin toimivat.
4: rhinosta ei saa assaultata ulos jos se liikkuu
no tossa tuli hätäsesti jokunen, yli kaksi kuitenkin. Jokainen noista olisi jo yksinään huonontanut itse rhinorushia tiputtaen sen ykkös paikaltaan.... tämä taas olisi vähentänyt niiden armeijoiden määrää joka jo itsessään olisi riittänyt.
Koska kaikki nuo tulevat voimaan, on rhinorush mahdoton ja jopa counter charge rhinojen käyttö aika hankalaa.